Om Vores Rivaler IX

1 år 6 måneder siden #15625 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX
Lige i går er det okay, at Barcelona tager 3 point. Ethvert pointtab til Valencia er guld værd - især i denne sæson. Lad os få dem en tur ned og håbe, at de bliver der. 
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #15626 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Men stadig er det meget bekymrende at der slet ikke bliver dømt straffe til Valencia i to omgange. Den første er klokkeklar, den anden handler om ens situationer, hvor dommerne dømmer noget vidt forskelligt. Det er nu vi virkelig skal nærsturdere kampene i spansk fodbold. Det ligner totalt at der bliver manipuleret med kendelser kampe i mellem og nogen har en agenda.

1 år 6 måneder siden #15627 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX
Synes du ikke selv det virker mærkeligt at Barca skulle have behov for hjælp i en kamp mod elendige Valencia, på et tidspunkt hvor man allerede er foran 3-0 efter 14 min? Handlede det om manipulation og agenda, ville man så logisk set ikke gøre det på et tidspunkt hvor der rent faktisk var behov for det?

For mig at se handler det mere om dommerenes niveau, end at det er manipulation/agenda. Akkurat som det også er når det falder til Reals fordel. Der er jo dommerfejl hver eneste runde i spansk fodbold - hvornår er det fejl og hvornår er det manipulation? Er det fejl hver gang det falder til Reals fordel og imod Barca, men manipulation når det er omvendt?
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Al-Andaluzz

1 år 6 måneder siden #15628 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX
​Synes jeg så et tweet den anden dag om, at vi var 10-0 i straffespark denne sæson. Jeg er ikke sikker på, om det er sandt. Barcelona var vist lidt mere fordelt. En decideret korruption havde nok ikke givet de tal og man havde vel brugt krudtet på andre kampe i så fald. 
Jeg synes klart, at jeg ser en generel bias mod Bellingham og Vinicius især, som absolut ikke må få frispark for noget som helst. Men det tror jeg ikke er mere forankret længere oppe end, at de er pisse rapkæftet og falder lidt mere, end hvad nødvendigt er. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #15629 af 9eren

NickyMad post=182257 skrev: Synes du ikke selv det virker mærkeligt at Barca skulle have behov for hjælp i en kamp mod elendige Valencia, på et tidspunkt hvor man allerede er foran 3-0 efter 14 min? Handlede det om manipulation og agenda, ville man så logisk set ikke gøre det på et tidspunkt hvor der rent faktisk var behov for det?

For mig at se handler det mere om dommerenes niveau, end at det er manipulation/agenda. Akkurat som det også er når det falder til Reals fordel. Der er jo dommerfejl hver eneste runde i spansk fodbold - hvornår er det fejl og hvornår er det manipulation? Er det fejl hver gang det falder til Reals fordel og imod Barca, men manipulation når det er omvendt?

​oh my. Synes du ikke det er mærkeligt at Barcelona får frispark på modstanderens banehalvdel mod Valencia, når dommeren har dømt straffe til Valencia. Har du virkelig allerede glemt hvordan Valencia kom foran mod os på Mestalla?

Det ville ha været et straffe der kunne ha endt i rødt til Barcelonas målmand. Så havde kampen stået 4-2 hvis Valencia havde fået de to korrekte straffespark og måske med 10 mod 11. Det ville havet været korrekt dømt. Det hvert fald et andet billede af kampen. 

det der foregik i går var klasisk Negreira times, og når Barcelona så lige også har undgået straffe i mod sig på samme måde i onsdagens CL mod Benfica, så begynder jeg at frygte hvor der er betalt 8,7 millioner euro igen. 

Edit: Valencias fans stod og sang madridistas que no bote imens de var bagud 7-1. Pinlige fans rent ud sagt. Valencia klub klager ikke over dommeren efter i går, men havde det der været Madrid som undgik 2 straffe pluds et rødt kort, så ville tonen være en anden.
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved 9eren.

1 år 6 måneder siden #15630 af NickyMad
Kunne være fint med en afstemning herinde for at finde ud af hvor mange der reelt er interesseret i at diskutere Negreira/manipulation konspirationsteorier konstant. Hvis der ikke er mere end 2 brugere, vil de pågældende brugere måske selv stoppe.

Jeg siger bestemt ikke der aldrig har været noget korruption, men det er godt nok trættende med den her offerrolle konstant. Lidt for meget Barca agtigt efter min smag.

Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Jakobsif555, Kimbo, Al-Andaluzz

1 år 6 måneder siden #15631 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

NickyMad post=182260 skrev: Kunne være fint med en afstemning herinde for at finde ud af hvor mange der reelt er interesseret i at diskutere Negreira/manipulation konspirationsteorier konstant. Hvis der ikke er mere end 2 brugere, vil de pågældende brugere måske selv stoppe.

Jeg siger bestemt ikke der aldrig har været noget korruption, men det er godt nok trættende med den her offerrolle konstant. Lidt for meget Barca agtigt efter min smag.

​Det komiske er, at den meget aktive bruger aldrig nævner når kendelserne går i mod Barcelona, hvilket også kan forekomme. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #15632 af 9eren
Ja du skal helt tilbage til 11 november hvor der skete en stor fejl. Men det var også den eneste i denne sæson.

Det var da Lewandowski fejlagtigt blev dømt offside i udekampen mod Sociedad. Så du kan jo godt se at det er svært at nævne de få gange det sker. Ellers har det jo været Barcelona der har fået hjælp.

Mod Valencia, Benfica, Getafe, Celta Vigo og Espanyol.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #15633 af 9eren

NickyMad post=182260 skrev: Kunne være fint med en afstemning herinde for at finde ud af hvor mange der reelt er interesseret i at diskutere Negreira/manipulation konspirationsteorier konstant. Hvis der ikke er mere end 2 brugere, vil de pågældende brugere måske selv stoppe.

​du er velkommen til at springe over. Det behøves der ikke en afstemning for. Altså det er det jeg kalder curling forældre børn, når man kan få sin vilje ved at skabe drama om en irritations følelse og skal have en afstemning for at retfærdiggøre det. 

men du forholdte dig aldrig til det konkrete i sagen.  Nemlig at Barcelona faktisk fik den nødvendige hjælp til at holde Valencia helt ud af kampen. På kendelser der minder om vores kampe, hvor man så bare dømmer mod Madrid. Og det er jo præcist derfor jeg kalder det Negreira tilstande vi er i igen. Men du er velkommen til at scrolle forbi. Jeg gør kun opmærksom på at kampen igen var fyldt med dommerkendelser som minder om den periode på 17 år hvor Barcelona betalte Negreira, hans kone og børn for dommerhjælp.

1 år 6 måneder siden #15634 af GuldsmedeN
Besvaret af GuldsmedeN på emne Om Vores Rivaler IX
.
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved GuldsmedeN.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #15635 af 9eren

NachoFernández post=182258 skrev: ​Synes jeg så et tweet den anden dag om, at vi var 10-0 i straffespark denne sæson. Jeg er ikke sikker på, om det er sandt. Barcelona var vist lidt mere fordelt. En decideret korruption havde nok ikke givet de tal og man havde vel brugt krudtet på andre kampe i så fald. 
Jeg synes klart, at jeg ser en generel bias mod Bellingham og Vinicius især, som absolut ikke må få frispark for noget som helst. Men det tror jeg ikke er mere forankret længere oppe end, at de er pisse rapkæftet og falder lidt mere, end hvad nødvendigt er. 

​Korruptionen talte sit tydelige sprog fra 2016-2018 hvor Barcelona undgik røde kort og straffespark i mod sig i 72 kampe i streg. Det er ikke sikkert korruptionen er slut overhovedet, slet ikke med de ting der foregår i Spanien i mens retssagen har kørt. Det er jo som sagt stadig mange af de samme dommere der dømmer og sidder i VAR rummene der var involveret i de perioder Barcelona har betalt Negreira.

Guldsmeden, jeg nåede at se hvad du skrev. Og til det har jeg kun at sige, at det var samme argumenter jeg fik i mod mig af Barcelona samt Madrid fans siden 2004 frem til sagen med Negreira pludselig blev luftet for offentligheden. Tja, min måde at anskue verden var ikke forkert dengang. Mine argumenter startede i 2004 hvilket også det hvor betalingerne til Negreira startede

1 år 6 måneder siden #15636 af NickyMad
At springe over og ignorere det ville give mening, hvis nogen reelt var interesseret i det, som i nogen som helst, udover dig. Det er jo seriøst en radio der kører for sig selv, hvor du konstant føler et behov for at retfærdiggøre hvorfor du siger som du gør.

Jeg tror heller ikke alle nødvendigvis er helt uenige med dig, inkl. undertegnet. Men den konstante tuderi er trættende og bliver for meget. Det giver Laporte/Xavi og Barca fans vibes, hvor der konstant tudes og fokuseres på rivalen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Leveret af Kunena Forum