Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Stop med det der realmadrid TV pladder. Synes det er fair der ikke dømmes straffe.9eren post=182887 skrev: Derefter mål til Barcelona. Así gana el Madrid
Barca fører reelt ligaen nu (fordi de får 3 point yderligere når de tæsker os senere på sæsonen). Som Simeone sagde, så er Barca det stærkeste hold i Spanien pt.
- 9eren
- Gæst
-
nej Sevillas fans. Det er åbenbart kun ledelserne i klubberne der er trætte af MadridMadridista02 post=182889 skrev:
Er det dig der sidder og råber det?9eren post=182888 skrev: Korruption i forbundet
Og Barcelona lort bliver der råbt
Der var ikke straffe.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
og senere taber de 18 points i streg over 8 kampe bla mod 3 bundhold i ligaen. Du skal vist prøve noget lugtesaltMadridista02 post=182896 skrev: Virkelig et flot mål af Raphina og mange flotte tekniske detaljer fra Barca. Hvis man savner at se lidt flot fodbold og generelt se hvordan det ser ud når et hold med en klar spil filosofi spiller, så kan man bare slå over på Barca. Tragisk vi er kommet dertil.
Korruption
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
ÆNdrer ikke på hvad jeg skriver: hvis man savner at se flot fodbold med en klar rød tråd i måden holdet spiller fodbold på, så kan man kigge på Barca. Ikke på os.9eren post=182897 skrev:
og senere taber de 18 points i streg over 8 kampe bla mod 3 bundhold i ligaen. Du skal vist prøve noget lugtesaltMadridista02 post=182896 skrev: Virkelig et flot mål af Raphina og mange flotte tekniske detaljer fra Barca. Hvis man savner at se lidt flot fodbold og generelt se hvordan det ser ud når et hold med en klar spil filosofi spiller, så kan man bare slå over på Barca. Tragisk vi er kommet dertil.
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
Nej Barca har også dårlige dage på kontoret, men generelt, spiller de underholdt fodbold, og det har vi ikke gjort siden første halv sæson, i Ancelottis anden sæson. Sidste sæson og denne sæson spiller vi fuldstændig ideløst og kedeligt. Giv en af de forreste tre en aflevering og håb på at de finder noget magi frem. Ser du Leverkusen, Liverpool, Inter Milan osv. Så vil du se et helt klart spil koncept, og det mangler vi.9eren post=182902 skrev: Altså Barcelona kan jo heller ikke altid lukke et kompakt forsvar op