Om Vores Rivaler IX

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #15673 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Var jeg Sevilla spiller og kampen er ver at være afgjort, så tror jeg ikke jeg vil slutte kampen ved de 90+ minutter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #15674 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Håbløst vi har smidt 5 point de sidste to kampe. Det sådan noget der kan tænde en unødvendig gnist hos Barca

1 år 5 måneder siden #15675 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=182887 skrev: Derefter mål til Barcelona. Así gana el Madrid

Stop med det der realmadrid TV pladder. ​Synes det er fair der ikke dømmes straffe. 
Barca fører reelt ligaen nu (fordi de får 3 point yderligere når de tæsker os senere på sæsonen). Som Simeone sagde, så er Barca det stærkeste hold i Spanien pt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #15676 af 9eren

Madridista02 post=182889 skrev:

9eren post=182888 skrev: Korruption i forbundet

Og Barcelona lort bliver der råbt

​Er det dig der sidder og råber det? 
Der var ikke straffe.

​nej Sevillas fans. Det er åbenbart kun ledelserne i klubberne der er trætte af Madrid

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 5 måneder siden #15677 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX
Virkelig et flot mål af Raphina og mange flotte tekniske detaljer fra Barca. Hvis man savner at se lidt flot fodbold og generelt se hvordan det ser ud når et hold med en klar spil filosofi spiller, så kan man bare slå over på Barca. Tragisk vi er kommet dertil.

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #15678 af 9eren

Madridista02 post=182896 skrev: Virkelig et flot mål af Raphina og mange flotte tekniske detaljer fra Barca. Hvis man savner at se lidt flot fodbold og generelt se hvordan det ser ud når et hold med en klar spil filosofi spiller, så kan man bare slå over på Barca. Tragisk vi er kommet dertil.

​og senere taber de 18 points i streg over 8 kampe bla mod 3 bundhold i ligaen. Du skal vist prøve noget lugtesalt

1 år 5 måneder siden #15679 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​den kunne da sagtens være fløjtet

1 år 5 måneder siden #15680 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Igen bliver Barcelona favoriseret. De skulle have haft minimum 3 røde ind til videre.

Korruption

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 5 måneder siden #15681 af Madridista02

9eren post=182897 skrev:

Madridista02 post=182896 skrev: Virkelig et flot mål af Raphina og mange flotte tekniske detaljer fra Barca. Hvis man savner at se lidt flot fodbold og generelt se hvordan det ser ud når et hold med en klar spil filosofi spiller, så kan man bare slå over på Barca. Tragisk vi er kommet dertil.

​og senere taber de 18 points i streg over 8 kampe bla mod 3 bundhold i ligaen. Du skal vist prøve noget lugtesalt

​ÆNdrer ikke på hvad jeg skriver: hvis man savner at se flot fodbold med en klar rød tråd i måden holdet spiller fodbold på, så kan man kigge på Barca. Ikke på os.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #15682 af 9eren
Altså Barcelona kan jo heller ikke altid lukke et kompakt forsvar op

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 år 5 måneder siden #15683 af Madridista02

9eren post=182902 skrev: Altså Barcelona kan jo heller ikke altid lukke et kompakt forsvar op

​Nej Barca har også dårlige dage på kontoret, men generelt, spiller de underholdt fodbold, og det har vi ikke gjort siden første halv sæson, i Ancelottis anden sæson. Sidste sæson og denne sæson spiller vi fuldstændig ideløst og kedeligt. Giv en af de forreste tre en aflevering og håb på at de finder noget magi frem. Ser du Leverkusen, Liverpool, Inter Milan osv. Så vil du se et helt klart spil koncept, og det mangler vi.

1 år 5 måneder siden #15684 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX
Personligt er jeg nu heller ikke synderligt imponeret af Barca, Sevilla er altså ikke godt kørende og har alligevel været godt med i kampen. Jeg ser også Alonso til sommer, fordi jeg er træt af vores spil, men jeg ville ikke bytte med Barca.

Leveret af Kunena Forum