Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Nu var det denne sæson, jeg refererede til9eren post=182265 skrev:
Korruptionen talte sit tydelige sprog fra 2016-2018 hvor Barcelona undgik røde kort og straffespark i mod sig i 72 kampe i streg. Det er ikke sikkert korruptionen er slut overhovedet, slet ikke med de ting der foregår i Spanien i mens retssagen har kørt. Det er jo som sagt stadig mange af de samme dommere der dømmer og sidder i VAR rummene der var involveret i de perioder Barcelona har betalt Negreira.NachoFernández post=182258 skrev: Synes jeg så et tweet den anden dag om, at vi var 10-0 i straffespark denne sæson. Jeg er ikke sikker på, om det er sandt. Barcelona var vist lidt mere fordelt. En decideret korruption havde nok ikke givet de tal og man havde vel brugt krudtet på andre kampe i så fald.
Jeg synes klart, at jeg ser en generel bias mod Bellingham og Vinicius især, som absolut ikke må få frispark for noget som helst. Men det tror jeg ikke er mere forankret længere oppe end, at de er pisse rapkæftet og falder lidt mere, end hvad nødvendigt er.
Guldsmeden, jeg nåede at se hvad du skrev. Og til det har jeg kun at sige, at det var samme argumenter jeg fik i mod mig af Barcelona samt Madrid fans siden 2004 frem til sagen med Negreira pludselig blev luftet for offentligheden. Tja, min måde at anskue verden var ikke forkert dengang. Mine argumenter startede i 2004 hvilket også det hvor betalingerne til Negreira startede
- 9eren
- Gæst
-
så er der Dani Olmo sagen. Den har også ret meget indflydelse bare på skrivebordet
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men når man sådan med en skålfuld popcorn besøger Barcelona-fora, så har de jo også eksempler på to ens hændelser, som er blevet dømt forskelligt, bare i Real Madrid-favør.9eren post=182259 skrev:
oh my. Synes du ikke det er mærkeligt at Barcelona får frispark på modstanderens banehalvdel mod Valencia, når dommeren har dømt straffe til Valencia. Har du virkelig allerede glemt hvordan Valencia kom foran mod os på Mestalla?NickyMad post=182257 skrev: Synes du ikke selv det virker mærkeligt at Barca skulle have behov for hjælp i en kamp mod elendige Valencia, på et tidspunkt hvor man allerede er foran 3-0 efter 14 min? Handlede det om manipulation og agenda, ville man så logisk set ikke gøre det på et tidspunkt hvor der rent faktisk var behov for det?
For mig at se handler det mere om dommerenes niveau, end at det er manipulation/agenda. Akkurat som det også er når det falder til Reals fordel. Der er jo dommerfejl hver eneste runde i spansk fodbold - hvornår er det fejl og hvornår er det manipulation? Er det fejl hver gang det falder til Reals fordel og imod Barca, men manipulation når det er omvendt?
Det ville ha været et straffe der kunne ha endt i rødt til Barcelonas målmand. Så havde kampen stået 4-2 hvis Valencia havde fået de to korrekte straffespark og måske med 10 mod 11. Det ville havet været korrekt dømt. Det hvert fald et andet billede af kampen.
det der foregik i går var klasisk Negreira times, og når Barcelona så lige også har undgået straffe i mod sig på samme måde i onsdagens CL mod Benfica, så begynder jeg at frygte hvor der er betalt 8,7 millioner euro igen.
Edit: Valencias fans stod og sang madridistas que no bote imens de var bagud 7-1. Pinlige fans rent ud sagt. Valencia klub klager ikke over dommeren efter i går, men havde det der været Madrid som undgik 2 straffe pluds et rødt kort, så ville tonen være en anden.
Og hvorfor skulle to helt ens situationer ikke kunne blive dømt vidt forskelligt af to forskellige personer?
For nylig havde vi situationen, hvor Raúl Asencio begår straffespark. Jeg har set situationen og jeg har genset den og jeg synes ikke, at det er et klokkeklart straffespark. Det er der andre Madridistas, som slet ikke er et sekund i tvivl om, at der er.
Så jeg synes ikke, at det sådan bare er sort/hvidt.
Nå, og så til Valencia...........jamen, bliver det ikke bare en fryd, når denne racist-klub er i Segunda!?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- 9eren
- Gæst
-
men, den situation er gentagende for Real Madrid og gentagende for Barcelona. Dvs hvis man altid dømmer to ens episoder til fordel for FCB og mod RM, så kan man jo tænke sit. Så er der den væsentlige forskel at FCB har lagt penge i CTA over 17 år til Negreira, og der har været en stor sag om korruptiom i spansk fodbold. Episoden med Valencia og et frispark er sket to gange, første gang på Asensio da vi tabte 4-1 og sidste gang vi mødte dem og vandt 1-2. Barcelona har så nøjagtig samme situation og får frispark. Når Valencia så i forvejen er snydt for et klokkeklart straffe, så bliver man lidt harm.Siempre Madrid post=182278 skrev:
Men når man sådan med en skålfuld popcorn besøger Barcelona-fora, så har de jo også eksempler på to ens hændelser, som er blevet dømt forskelligt, bare i Real Madrid-favør.9eren post=182259 skrev:
oh my. Synes du ikke det er mærkeligt at Barcelona får frispark på modstanderens banehalvdel mod Valencia, når dommeren har dømt straffe til Valencia. Har du virkelig allerede glemt hvordan Valencia kom foran mod os på Mestalla?NickyMad post=182257 skrev: Synes du ikke selv det virker mærkeligt at Barca skulle have behov for hjælp i en kamp mod elendige Valencia, på et tidspunkt hvor man allerede er foran 3-0 efter 14 min? Handlede det om manipulation og agenda, ville man så logisk set ikke gøre det på et tidspunkt hvor der rent faktisk var behov for det?
For mig at se handler det mere om dommerenes niveau, end at det er manipulation/agenda. Akkurat som det også er når det falder til Reals fordel. Der er jo dommerfejl hver eneste runde i spansk fodbold - hvornår er det fejl og hvornår er det manipulation? Er det fejl hver gang det falder til Reals fordel og imod Barca, men manipulation når det er omvendt?
Det ville ha været et straffe der kunne ha endt i rødt til Barcelonas målmand. Så havde kampen stået 4-2 hvis Valencia havde fået de to korrekte straffespark og måske med 10 mod 11. Det ville havet været korrekt dømt. Det hvert fald et andet billede af kampen.
det der foregik i går var klasisk Negreira times, og når Barcelona så lige også har undgået straffe i mod sig på samme måde i onsdagens CL mod Benfica, så begynder jeg at frygte hvor der er betalt 8,7 millioner euro igen.
Edit: Valencias fans stod og sang madridistas que no bote imens de var bagud 7-1. Pinlige fans rent ud sagt. Valencia klub klager ikke over dommeren efter i går, men havde det der været Madrid som undgik 2 straffe pluds et rødt kort, så ville tonen være en anden.
Og hvorfor skulle to helt ens situationer ikke kunne blive dømt vidt forskelligt af to forskellige personer?
For nylig havde vi situationen, hvor Raúl Asencio begår straffespark. Jeg har set situationen og jeg har genset den og jeg synes ikke, at det er et klokkeklart straffespark. Det er der andre Madridistas, som slet ikke er et sekund i tvivl om, at der er.
Så jeg synes ikke, at det sådan bare er sort/hvidt.
Nå, og så til Valencia...........jamen, bliver det ikke bare en fryd, når denne racist-klub er i Segunda!?
Mod Celta i pokalen skulle Lunin måske ha haft rødt og der var nok også straffe. Men omvendt synes jeg ikke Acensio begår straffe i anden halvleg. Jeg siger ikke at RM engang i mellem ham fordel fra dommernes side, forskellen mellem FCB og RM har været i mange år at Barcelona har betalt for systematisk dommerhjælp. Og det kunne evt også ha været aktuelt i CL med Erzik, UEFA og UNICEF. Som Mourinho faktisk også nævner tilbage i 2011.
- 9eren
- Gæst
-
sidste gang der kom sådan en nyhed handlede det om Vini og landte den 28 dec. Dem som kender lidt mere til den dag, ved godt hvad der sker der. Det er derfor bare en gang bull det der. Som Michael Schumacher sagde om F1 og et potentielt skifte til Indycar 500, never gonna happen. Huge downgrade!mohbar post=182282 skrev: Rygter om at PSG planlægger hævn mod Real MAdrid ved at indløse Rodrygos købsklausul. De må godt "hævne" sig for det halve, eller en trediedel af det beløb. Og så kan vi bagefter begrave stridsøksen og lave en god handel med Hakimi..
Det ved Rodrygo også godt
- 9eren
- Gæst
-
- NachoFernández
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst