Om Vores Rivaler IX

1 år 2 måneder siden #15913 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Det her opslag jinxer - beklager. Men Valladolid foran

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #15914 af Hamid8210
De kom den hehe hehe

1 år 2 måneder siden #15915 af Hamid8210
Ooooggg så
Står den 2-1. forbandet hold. Må de bruge alle deres kræfter og dø på tirsdag

1 år 2 måneder siden #15916 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX
Det ville også være mere pinefuldt hvis vi selv kunne afgøre mesterskabet ved at vinde el classico, men taber igen.

1 år 2 måneder siden #15917 af Hamid8210
Betis med en sejr 2-1! Absolut vigtigt. De holder trit med Villareal, som skal kæmpe for ethvert point hvis de ikke vil miste 5 pladsen der giver Cl til netop Betis! Og Villareal møder Barca i anden sidste runde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

1 år 2 måneder siden #15918 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
​Apropos kampen i dag mellem FC Putalona og Inter: Jeg krydser fingrene for Barca og håber de vinder CL. Ikke for deres skyld, men for Real Madrids egen skyld, og specifikt for La Ligas skyld.

Jeg ved at mange herind gerne vil se Barca ryge ud på grund af rivalitet bare sådan uden videre. Men jeg ser på en mere langsigtede plan. Ganske kort fortalt har der været skriverier om, at Florentino Perez har været interesseret i at Barca ikke skulle kollapse, da hans tese er, at La Liga har brug for to store giganter for underholdnings skyld. Og jeg er enig. Bare se på Bayern/Bundesliga eller P$G/Ligue.

Real Madrid er netop en stor klub - faktisk er vi ubetinget "verdens største fodboldklub" sådan som andre neutrale aviser og andre foldboldfans (foruden Barca-fans) sporadisk nævner det - fordi vi har hele 15 forbandede CL med langt afstand til to'eren. Og Barca er slet, slet, slet ikke i nærheden at true os.

Real Madrids storhed bliver endnu mere fremhævet, når man ser den i relation til FC Barcelonas styrke. Det er i vores interesse, at Barca vinder CL og at Yamal eller Raphinha vinder Ballon D'or, og de får mere branding- og PR-værdi. Fordi dette vil booste La Liga ubetinget. La Liga bliver bare mere værd i sin helhed, når man ved, hvor stærk en rival Barca er.

Jeg vil endda mene, at det er i Real Madrids og La Ligas interesse, at Barca skulle vinde sin 8. CL og tage andenpladsen fra AC Milan. Dette giver ligesom en endnu mere gigantisk aura af storhed mellem Real Madrid og Barca i La Liga-sammenhæng.

Derfor ser jeg det i Real Madrids interesse, at FC Putalona vinder CL og en af deres spiller vinder Ballon D'or. Men spændende kamp bliver det i hvert fald.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

1 år 2 måneder siden #15919 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Lidt godt er der da kommet ud af vores Copa del Rey finale mod dem, for Barcelona ser fuldstændig udmattede ud her til aften. Og Inters pres sidder bare lige i øjet.

DC19

1 år 2 måneder siden #15920 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Kasillas post=185605 skrev: ​Apropos kampen i dag mellem FC Putalona og Inter: Jeg krydser fingrene for Barca og håber de vinder CL. Ikke for deres skyld, men for Real Madrids egen skyld, og specifikt for La Ligas skyld.

Jeg ved at mange herind gerne vil se Barca ryge ud på grund af rivalitet bare sådan uden videre. Men jeg ser på en mere langsigtede plan. Ganske kort fortalt har der været skriverier om, at Florentino Perez har været interesseret i at Barca ikke skulle kollapse, da hans tese er, at La Liga har brug for to store giganter for underholdnings skyld. Og jeg er enig. Bare se på Bayern/Bundesliga eller P$G/Ligue.

Real Madrid er netop en stor klub - faktisk er vi ubetinget "verdens største fodboldklub" sådan som andre neutrale aviser og andre foldboldfans (foruden Barca-fans) sporadisk nævner det - fordi vi har hele 15 forbandede CL med langt afstand til to'eren. Og Barca er slet, slet, slet ikke i nærheden at true os.

Real Madrids storhed bliver endnu mere fremhævet, når man ser den i relation til FC Barcelonas styrke. Det er i vores interesse, at Barca vinder CL og at Yamal eller Raphinha vinder Ballon D'or, og de får mere branding- og PR-værdi. Fordi dette vil booste La Liga ubetinget. La Liga bliver bare mere værd i sin helhed, når man ved, hvor stærk en rival Barca er.

Jeg vil endda mene, at det er i Real Madrids og La Ligas interesse, at Barca skulle vinde sin 8. CL og tage andenpladsen fra AC Milan. Dette giver ligesom en endnu mere gigantisk aura af storhed mellem Real Madrid og Barca i La Liga-sammenhæng.

Derfor ser jeg det i Real Madrids interesse, at FC Putalona vinder CL og en af deres spiller vinder Ballon D'or. Men spændende kamp bliver det i hvert fald.

​du har sikkert ret. Meeeeeen -håber at Barca bliver savet midt over iaften. Ønsker alt dårligt for dem
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bogelund

1 år 2 måneder siden #15921 af -#7-
​Hvad man dog ikke ville gøre for at have en dommer af Marciniaks kvalitet i den spanske liga..

DC19

1 år 2 måneder siden #15922 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- post=185615 skrev: ​Hvad man dog ikke ville gøre for at have en dommer af Marciniaks kvalitet i den spanske liga..

​Enig, han er bare SÅ god. Altid dejligt at se ham i ChL og ved slutrunde. Der er bare altid styr på det i kontrast til Spanien.

Kom så Inter!! Og nøj Bastoni er bare god. Han gad jeg godt have.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

1 år 2 måneder siden #15923 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Med et solidt defensiv er der gode muligheder mod Barcelona på kontra.

Problemet for os er, at vores angriber skal hjælpe vores elendige backs med at forsvare.

1 år 2 måneder siden #15924 af -#7-
​Nu har jeg tilfældigvis for nogle år siden rejst lidt rundt i Polen, og de er virkelig også glade for ham dernede, der findes mange plakater rundt omkring i bybilledet af ham, og jeg så ham sågar på bagsiden af en bybus. Men ja enig, han er virkelig bare dygtig, og helt utroligt rolig. Han tager imod det man kan forvente når pulsen er høj, men uden at det tager overhånd og at han bliver fornærmet og begynder at stange advarsler ud til højre og venstre. Klasse dommer simpelthen. 

DC19

Leveret af Kunena Forum