Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Men herfra er der fuld tillid til JAS, Solari og Calafat og jeg ser ingen grund til, at en decideret sportsdirektør skal ind og blande sig.
Jeg kunne dog - som mange andre - godt ønske mig, at man ikke var så konservative i sin transfer-tilgang. Don´t get me started, men hvordan i himlens navn kunne man dog nøjes med Vallejo, da Leny Yoro missede i sommer. Man havde jagtet ham i flere måneder, og da det så ikke lykkedes, så vendte man blikket mod Vallejo og tænkte "Det er sikkert godt nok". Og hvordan i himlens navn kunne man i efteråret sidde og se Militao og Carvajal ryge ud for resten af sæsonen, mens man havde Alaba på vej tilbage efter et års fravær og tænke "Det er sikkert godt nok". Det har jo været med til at drive rovdrift på en spillertrup, hvor mange spillere har spillet mere end godt er.
Jeg er sikker på, at vi har flere Asencio´er i La Fábrica. Dem skal vi have bragt lidt tættere på førsteholdstruppen. Det kan man sagtens gøre i det nuværende setup.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Helt enig - får vi ikke Yoro, så må vi tage nummer to eller nummer tre på den liste, som man burde have udarbejdet. Det alt for meget "alt eller intet". Men vi må ej huske at netop den konservative strategi bar os stærkt igennem Covid. Men jeg håber personligt også, at vi vil bruge lidt af alle de penge vi har stående.Siempre Madrid post=185523 skrev: Fuldkommen uenig. Jeg synes, at vi har en fuldt kompetent sportslig ledelse, som har givet os nogle rigtig dygtige spillere. Når det er sagt, så skal poses selvfølgelig rystes en lille smule og en ny træner med nye ideer kan forhåbentlig rykke det hele i den rigtige retning. Det har vi da set i denne sæson.
Men herfra er der fuld tillid til JAS, Solari og Calafat og jeg ser ingen grund til, at en decideret sportsdirektør skal ind og blande sig.
Jeg kunne dog - som mange andre - godt ønske mig, at man ikke var så konservative i sin transfer-tilgang. Don´t get me started, men hvordan i himlens navn kunne man dog nøjes med Vallejo, da Leny Yoro missede i sommer. Man havde jagtet ham i flere måneder, og da det så ikke lykkedes, så vendte man blikket mod Vallejo og tænkte "Det er sikkert godt nok". Og hvordan i himlens navn kunne man i efteråret sidde og se Militao og Carvajal ryge ud for resten af sæsonen, mens man havde Alaba på vej tilbage efter et års fravær og tænke "Det er sikkert godt nok". Det har jo været med til at drive rovdrift på en spillertrup, hvor mange spillere har spillet mere end godt er.
Jeg er sikker på, at vi har flere Asencio´er i La Fábrica. Dem skal vi have bragt lidt tættere på førsteholdstruppen. Det kan man sagtens gøre i det nuværende setup.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Den regel gør sig vidst kun gældende, for unge spillere, der bliver langtidsskadet af flere omgange - Så kan man jo godt reflektere på bagkant.longwind post=185509 skrev:
Ja, det er en reel risiko, og skete jo til dels for Pedri. Det er et gamble de tager med ham, men han er jo for god til at bænkemohbar post=185507 skrev:
yamal er er jo kun 17 år og han topper nu...så det ender med at han ligesom ansu fati er færdig som 20 årig.. fet dårligt af barca af de støtter sig for meget af deres unge spillere. De bør istedet gøre ligesom om og langsomt fase vores unge spillere ind på holdet. Når endrick og Arda bliver 29 år skal de nok blive faste spillere med sunde tolgang hvor vi istedet bruger oldgamle ModricHamid8210 post=185494 skrev: At man som 17 årige rykker et helt Inter hold. Damn You Yamal!
Selvfølgelig skal man beskytte de unge spillere, men som longwind siger, er han jo alt for god til at bænke. Jeg ser dog ikke det at han allerede nu er fast mand, som nogen indikator for at han topper nu - Tværtimod kommer han jo nok op på noget der minder om prime-Neymar niveau (eller højere) indenfor nogle år, og det er da helt klart, at udfordringen for ham bliver at holde sig fit, og konstant forsøge at lægge på.
Kigger man på de hårde tal, outperformer han Messi og Ronaldo massivt, sammenlignet med da de var 17. Så jeg synes det ville være en smule naivt kategorisk at afvise han kan nå det niveau, omend det langt fra er garanteret.
Yamal har alle forudsætninger for at outshine de to legender
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg sidder og ser United mod Bilbao, og dommeren har lige truffet en vanvittig beslutning.
Jeg savner Pepe :(
Madridista02 post=185528 skrev: Er der nogen der kender dommerreglerne i forhold til om det giver rødt kort at tage sidste mand, inde i feltet ? Jeg mindes regelen blev lavet om for nyligt, så det kun giver gult kort, hvis der er straffe.
Jeg sidder og ser United mod Bilbao, og dommeren har lige truffet en vanvittig beslutning.
Den er vist god nok, hvis det er en af de der såkaldte 100% chancer, hvor der ikke bliver gået efter bolden.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jamen havde de ikke ændret den regel?? Så det kun giver gult kort nu? Det er en vanvittig regel at blive straffet på den måde i hvertfald.Lars1991 post=185529 skrev: Sikke en drejning i Atheltic - United kampen. Athletic starter med 3 store chancer, så scorer United efter Maguire leger Yamal på kanten. Og så kommer en endnu hårdere skæbne hvor Atheltic får dobbelt-straffen. Straffespark og rødt kort på samme tid. Verdens dårligste regel, der ødelægger kampen.
Ps. Nico Williams er godt nok piv elendig. En Wish udgave af Vini på en ringe dag.
Madridista02 post=185531 skrev:
Jamen havde de ikke ændret den regel?? Så det kun giver gult kort nu? Det er en vanvittig regel at blive straffet på den måde i hvertfald.Lars1991 post=185529 skrev: Sikke en drejning i Atheltic - United kampen. Athletic starter med 3 store chancer, så scorer United efter Maguire leger Yamal på kanten. Og så kommer en endnu hårdere skæbne hvor Atheltic får dobbelt-straffen. Straffespark og rødt kort på samme tid. Verdens dårligste regel, der ødelægger kampen.
Ps. Nico Williams er godt nok piv elendig. En Wish udgave af Vini på en ringe dag.
Jeg tror forskellen er om man går efter bolden eller ikke. Hvis man går efter bolden får man ikke dobbelt-straffen mere, men hvis man ikke gør.. ja, så er der ingen mercy. Men hvis jeg har misforstået, må en anden godt rette mig!
Men det jo bare ondt når det en situation som denne, hvor han i et splitsekund beslutter at holde fast i ham - og mere havde han jo heller ikke fat i ham. Det ubarmhjertigt og ikke i sportens ånd, efter min mening.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
Helt enig. Det er simpelthen en forfærdelig regel, der på ét splitsekund, ødelægger hele Bilbaos kamp.Lars1991 post=185532 skrev:
Madridista02 post=185531 skrev:
Jeg tror forskellen er om man går efter bolden eller ikke. Hvis man går efter bolden får man ikke dobbelt-straffen mere, men hvis man ikke gør.. ja, så er der ingen mercy. Men hvis jeg har misforstået, må en anden godt rette mig!
Men det jo bare ondt når det en situation som denne, hvor han i et splitsekund beslutter at holde fast i ham - og mere havde han jo heller ikke fat i ham. Det ubarmhjertigt og ikke i sportens ånd, efter min mening.