Om Vores Rivaler IX

1 måned 1 uge siden #16057 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Ham Yamal snakker og snakker - men holy fuck han brænder banen af. Hvor er det vildt man. En potentiel ballon dor som 17 årige. Det er absurd
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 uge siden #16058 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
Fint fransk comeback. Men der skal nyt blod til på den franske trænerbænk (Zidane).

Håber Cristiano og co. vinder turneringen, selv om de får det svært i finalen mod Spanien.
Sidste redigering: 1 måned 1 uge siden ved El_Juan.

1 måned 1 uge siden #16059 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 post=186221 skrev: ​Cherki var rygtet RM dengang han var 16-17. En rigtig Isco type. Håber RM henter. Skulle angiveligt også være stor RM fan.

​32 G/A for Lyon i den netop overståede sæson. 

Han skifter i øvrigt til Manchester City og bliver deres nye 10'er. Ham og Reijnders erstatter Grealish og De Bruyne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 1 uge siden #16060 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

El_Juan post=186225 skrev:

madrid2000 post=186221 skrev: ​Cherki var rygtet RM dengang han var 16-17. En rigtig Isco type. Håber RM henter. Skulle angiveligt også være stor RM fan.

​32 G/A for Lyon i den netop overståede sæson. 

Han skifter i øvrigt til Manchester City og bliver deres nye 10'er. Ham og Reijnders erstatter Grealish og De Bruyne.

​To ganske habile signings må man sige. Jeg glæder mig til at følge dem i City, de har et kæmpe potentiale må man sige. Især Cherki glæder jeg mig til at følge. 

Jeg savner Pepe :(

1 måned 1 uge siden #16061 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om Vores Rivaler IX
​Stort tillykke til FC Barcelona, der i går på deres officielle hjemmeside kunne “fejre”, at det er 10 år siden de sidst vandt Champions League.

www.fcbarcelona.com/en/#
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 1 uge siden #16062 af Estadio Santiago Bernabéu
​Så begynder det forhåbentlig snart at gå op for deres fanbase at 2015 ikke var tre-fire års tid siden.

Hvis man skal se på noget positivt med deres briller, så er de endelig færdig denne sommer med at betale udskudt løn til Suarez, Piqué og Messi hvilket betyder at deres økonomi er drastisk forbedret bogstavelig talt fra nu af! Det må da i det mindste være dejligt for staklerne.

1 måned 1 uge siden #16063 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=186238 skrev: ​Så begynder det forhåbentlig snart at gå op for deres fanbase at 2015 ikke var tre-fire års tid siden.

Hvis man skal se på noget positivt med deres briller, så er de endelig færdig denne sommer med at betale udskudt løn til Suarez, Piqué og Messi hvilket betyder at deres økonomi er drastisk forbedret bogstavelig talt fra nu af! Det må da i det mindste være dejligt for staklerne.

​Tebas bøjer alligevel reglerne for dem ift. at registrere spillere. Så deres økonomi har aldrig været det store problem ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 4 dage siden #16064 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX
Noget tyder efterhånden på, at Nico Williams tager til Barca i denne omgang.
De kan snart sætte et helt spansk landshold, nu de også henter Garcia.
Spændende signing for dem, det betyder vel at Raphinha skal ligge på 10´eren, og Olmo bliver en spiller til bredden.
Det er en virkelig ung, sammenspillet og stærk trup de har sig, som Flick virkelig har formået at sætte sit præg på.

Jeg tror vi er ved at bevæge os ind i en ny æra, af ekstremt tætte kampe om mesterskabet i Spanien. Niveauet har generelt (med enkelte undtagelser) ikke været smadderhøjt for hverken Barca eller Real, set over de seneste 5-6-7 år, sammenlignet med 10´erne. Jeg synes der er meget positive vinde i begge klubber, så jeg regner med nogle fede år, med god fodbold og kanon spænding.

Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Malthehn

1 måned 4 dage siden #16065 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​Vildt nok hvis Barca henter Nico Williams. Rygterne tager i hvertfald til. Forstår bare ikke de lige pludselig kan hente så dyr en spiller når man tænker på deres økonomi, plus hele Olmo fadæsen. Troede de skulle gøre plads i lønbudgettet før de kunne hente en spiller af Nico Williams kaliber.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 4 dage siden #16066 af Madridista02

NadaMás post=186325 skrev: Noget tyder efterhånden på, at Nico Williams tager til Barca i denne omgang.
Spændende signing for dem, det betyder vel at Raphinha skal ligge på 10´eren, og Olmo bliver en spiller til bredden.
Det er en virkelig ung, sammenspillet og stærk trup de har sig, som Flick virkelig har formået at sætte sit præg på.

Jeg tror vi er ved at bevæge os ind i en ny æra, af ekstremt tætte kampe om mesterskabet i Spanien. Niveauet har generelt (med enkelte undtagelser) ikke været smadderhøjt for hverken Barca eller Real, set over de seneste 5-6-7 år, sammenlignet med 10´erne. Jeg synes der er meget positive vinde i begge klubber, så jeg regner med nogle fede år, med god fodbold og kanon spænding.

​Hvilken Garcia er det de er ved at hente? Aleix Garcia?
Men ja, er enig med dig. Det er godt for konkurrencen og spansk fodbold, at vi strammer op hver især. Atletico har også potentiale til noget stort, men de forløser det bare aldrig helt.

I øvrigt, så lagde jeg mærke til, at det spanske landshold faktisk havde ret mange Sociedad spillere i startopstillingen, tror det var fem. Bare i forhold til du skriver at Barca kan sætte et helt spansk landshold.

1 måned 4 dage siden #16067 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=186330 skrev:

NadaMás post=186325 skrev: Noget tyder efterhånden på, at Nico Williams tager til Barca i denne omgang.

Men ja, er enig med dig. Det er godt for konkurrencen og spansk fodbold, at vi strammer op hver især. Atletico har også potentiale til noget stort, men de forløser det bare aldrig helt.

I øvrigt, så lagde jeg mærke til, at det spanske landshold faktisk havde ret mange Sociedad spillere i startopstillingen, tror det var fem. Bare i forhold til du skriver at Barca kan sætte et helt spansk landshold.

​Joan Garcia fra Espanyol.
Det virker til, at han er tiltænkt at blive fast keeper. Så må vi se hvad der sker med ter Stegen.

Men ja, overdrivelse fremmer forståelse ift. det spanske landshold.
Sidste redigering: 1 måned 4 dage siden ved NadaMás.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 måned 4 dage siden #16068 af Madridista02

NadaMás post=186332 skrev:

Madridista02 post=186330 skrev:

​Joan Garcia fra Espanyol.
Det virker til, at han er tiltænkt at blive fast keeper. Så må vi se hvad der sker med ter Stegen.

Men ja, overdrivelse fremmer forståelse ift. det spanske landshold.

​Ah det rigtigt. Kontroversielt de henter ham hos rivalerne. Vel også den første spanske keeper de har siden Valdes.

Leveret af Kunena Forum