Om Vores Rivaler IX
Ret skal være ret: Jeg følger bare de rette profiler på X :)Fondo_Sur post=186712 skrev:
Det siger meget om vores forhold til klubben, at vi tjekker vejrudsigten i Miami ud. Det gode ved det overskydende vejr er, at spillerne ikke bliver drænet af varmen, der har været et problem i løbet af hele turneringen.Ramos4 post=186710 skrev: Vi fik uafgjort mod Al-Hilal, der slog City ud. Og City sendte 5 ind bag Juventus. ERGO bør vi slå Juventus sikkert i aften :)
I øvrigt 45% chance for torden, hvilket vil betyde kampen skal afbrydes.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tragisk nyhed. Gift for få dage siden. Far. Dybt sørgerligt og en alt for tidlig alder.
Lad os stå bag vores kære rivaler fra Liverpool i denne tid.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Chelsea har lige købt Jamie Gittens til 500 mio kr.
Istedet for at afvente. Skal vi så ikke sætte Rodrygo til salg?- Så kan Bayern, Arsenal, City osv gå i bud krig om ham.
Rodrygo er da meget mere værd end Elanga og Gittens.
Arsenal og City er nok der vi får mest for pengene, men den rette taktik er nok at spille kostbare så de ikke underbyder, for er enig, det burde kunne lade sig gøre at få en rigtig fornuftig sum for ham.Dybbøl post=186818 skrev: Newcastle er i gang med at byde 500 mio kr for Elanga.
Chelsea har lige købt Jamie Gittens til 500 mio kr.
Istedet for at afvente. Skal vi så ikke sætte Rodrygo til salg?- Så kan Bayern, Arsenal, City osv gå i bud krig om ham.
Rodrygo er da meget mere værd end Elanga og Gittens.
Nu du nævner Chelsea, er jeg den eneste der synes de er blevet en (endnu mere) ulækker klub de seneste år. Tidligere, på trods af de russiske oliepenge, havde de da en smule charme, og for for et par år siden mødte vi et rigtig stærkt Chelsea-hold, der på mange parametre udspillede os. Siden da har ikke bare købt ét nyt hold, men simpelthen to, med 8-10 år lange kontrakter. Mener de har 45 spillere i førsteholdstruppen lige nu, og ser ikke ud til at stoppe med at købe flere. Det er jo sådan noget der forskruer hele markedet med dyrere og dyrere spillere og i sidste ende dyrere abonnementer for os seere derhjemme. Det var så pinligt at se sådan et hold vinde Conference league-finalen over lille Betis og fejre det som en CL-finale.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Han gad sgu ikke vente på, at Barcelona ville stille garanti for at han kunne indskrives til den kommende sæson.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
DC19
Iøvrigt en rigtig Barca udmelding, at det er Nico der har handlet i dårlig tro fordi han vil have en garanti for indskrivelse eller skulle han kunne skifte. En garanti jf. Barcelona, som skulle være stillet fra selveste Deco og Laborta - og så ved man jo det et ord man kan stole på oh lord.
Så fik de deres begmand, som vi fik med Mbappe.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Lige den her omgang, synes jeg ikke det er loyaliteten der skinner igennem. Tværtimod virker det som om Williams har brugt Barcelona til at forhandle bedre betingelser med Bilbao. Jeg er heller ikke sikker på at Barca havde givet ham mere i løn, da Bilbao faktisk er er i stand til at betale ret høje lønninger grundet de ikke er aktive på transfermarkedet.-#7- post=186826 skrev: Alt andet lige også en utrolig loyalitet deres spillere ofte udviser. I flæng kan nævnes Unai Simon, Dani Vivian, Oihan Sancet og nu Nico Williams. De ville alle kunne skifte til større klubber til en bedre løn, men de vil hellere vise loyalitet overfor Athletic, det synes jeg godt man kan respektere.
Jeg synes det hele har været lidt en farce hele den her transfer saga, og alle involverede parter står tilbage og ser lidt uheldige ud.
Jeg savner Pepe :(
Bilbao er jo også en super fed klub.-#7- post=186826 skrev: Alt andet lige også en utrolig loyalitet deres spillere ofte udviser. I flæng kan nævnes Unai Simon, Dani Vivian, Oihan Sancet og nu Nico Williams. De ville alle kunne skifte til større klubber til en bedre løn, men de vil hellere vise loyalitet overfor Athletic, det synes jeg godt man kan respektere.
Velnok topfodboldens mest unikke klub, qua deres politik om kun at have baskiske spillere. Dertil er det vel Spaniens 3. mest historiske klub (muligvis 4.), og byen står om nogen bag dem. Forrige års fejring af deres CdR-trofæ var jo også ganske enestående. Flot nyt stadion, og super charmerende bycentrum, hvor man dog ikke skal alt for langt ud før det bliver meget industrielt.
Klubbens spillerpolitk, giver jo også en ekstrem sikkerhed for spillerne i klubben. Listen af deres nyere legender er jo lang; de Marcos, Munian, Inaki Williams, Susaeta, Aduriz, Garcia osv. Kun få profiler som Laporte, Llorente og Herrera har taget derfra i sin prime.
Anyway - Nu har Barca brændt sig på ham to somre i streg. Sidste år sagde Laporta at Barca-toget kun kommer forbi en gang, men da Williams så viste lidt interesse igen denne sommer, kom det hurtigt tilbage. Jeg troede bare handlen var et spørgsmål om tid.
Betydeligt federe for ligaen, at Williams er i Bilbao, end i Barca. Bilbao, Sociedad, Sevilla, Betis, Villarreal og (engang) Valencia giver simpelthen så meget værdi til ligaen! At se Oyarzabal det ene sted, Pino det andet, Isco det tredje og Williams det fjerde, er så meget federe, end at de alle tager til Real, Barca eller Atletico.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Fed lille transfersaga at følge med i