Om Vores Rivaler IX

8 måneder 3 uger siden #16489 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Så Trent skal både spille bolden ud fra fase 1 og være til stede til at bygge op i fase 2.

Med udgangspunkt i dagens opstilling ville Trent og Huijsen så skulle stå for alt det opbyggende og spille den op til Jude og Mbappé.

Og i dag er Huijsen ikke med. Well damn.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 3 uger siden #16490 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Om Vores Rivaler IX
Det bliver også bare nemt at slagte spillere herinde så snart tingene vender det mindste, om det er Valverde, Jude, Rudiger eller Asencio..
Holdet mangler en Kroos type, og det udstiller alle de øvrige spillers svagheder. Jeg sagde allerede i sommers det var ærgeligt vi ikke gik efter Zubimendi. Det er vel den rolle Arda har fået? Så kan han have nok så mange assists, men vi kommer jo ikke udenom han på ingen måde kan styre kampen eller få vores spil til at hænge sammen. Så for mig at se er han den svageste led lige nu. Det er den type spiller vi har brug for, på hans plads, bare bedre..

Jeg overlever nok hvis United smider en mia efter Valverde og han smutter, men som Lars også påpeger, så er Valverde også bare vigtig for det man gerne vil have ud af Trent. Det er vel det, det hele handler om.. få bygget et hold op, der supplerer hinanden bedst..
Men det lyder også som om nogle har ventet 7 år på at få lov til at kritisere Valverde, så giv den endelig gas
Sidste redigering: 8 måneder 3 uger siden ved NickyMad.

8 måneder 3 uger siden #16491 af Ramos4

NickyMad post=190169 skrev: Det bliver også bare nemt at slagte spillere herinde så snart tingene vender det mindste, om det er Valverde, Jude, Rudiger eller Asencio..
Holdet mangler en Kroos type, og det udstiller alle de øvrige spillers svagheder. Jeg sagde allerede i sommers det var ærgeligt vi ikke gik efter Zubimendi. Det er vel den rolle Arda har fået? Så kan han have nok så mange assists, men vi kommer jo ikke udenom han på ingen måde kan styre kampen eller få vores spil til at hænge sammen. Så for mig at se er han den svageste led lige nu. Det er den type spiller vi har brug for, på hans plads, bare bedre..

Jeg overlever nok hvis United smider en mia efter Valverde og han smutter, men som Lars også påpeger, så er Valverde også bare vigtig for det man gerne vil have ud af Trent. Det er vel det, det hele handler om.. få bygget et hold op, der supplerer hinanden bedst..
Men det lyder også som om nogle har ventet 7 år på at få lov til at kritisere Valverde, så giv den endelig gas

​Hva'? Ro på.
Ja vi mangler lige præcis en Kroos-type og pt. debatterer vi hvilke spillere der netop mangler de kvaliteter på midtbanen eller hvordan vi kan omgå det faktum at Kroos er væk.
Ingen spillere bliver slagtet, men nogen skal jo for fanden ud på bænken eller sælges hvis vi skal have en ny Kroos-type eller to.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

8 måneder 3 uger siden #16492 af Ramos4
Jeg har aldrig forstået det der med, at man ikke må kritisere spillere der er ude af form i månedsvis eller årevis uden at blive skudt i skoene at man "slagter" dem.

Eller at diskutere hvilke typer der passer til holdet og hvilke der ikke gør. Det er jo ren taktik - der er ingen der går efter manden, som jeg ser det.

Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Estadio Santiago Bernabéu

8 måneder 3 uger siden #16493 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=190168 skrev: Så Trent skal både spille bolden ud fra fase 1 og være til stede til at bygge op i fase 2.

Med udgangspunkt i dagens opstilling ville Trent og Huijsen så skulle stå for alt det opbyggende og spille den op til Jude og Mbappé.

Og i dag er Huijsen ikke med. Well damn.

Det to forskellige faser. Selvfølgelig skal der være andre spillere til stede på midtbanen til at være med til at spille bolden forbi det høje pres, men synes det godt givet ud at have Trent ude på backen der. Vi har netop savnet nogle backs man kan spille den til i den fase, for Mendy og Lucas var godt nok sløje til det i sidste sæson.
Når vi så _har_ gjort det, så kan man rykke rundt på spillerne, hvor Trent kan gå ind på midtbanen.

I dag har man helt sikkert prioriteret noget anderledes. Vi har manglet soliditet og har indkasseret mange skud. Det blev meget bedre i Girona i anden halvleg da man fik Camavinga ind, så det vel det man satser på man kan køre videre med. Og så håbe via et stærkere defensivt fundament, også kan skabe roen til at få flere chancer offensivt. Men ja, vi savner Huijsen...

Sidste redigering: 8 måneder 3 uger siden ved Lars1991.

8 måneder 3 uger siden #16494 af NickyMad
Selvfølgelig må man gerne kritisere, men kritikken herinde fra nogle har også været direkte respektløs, og nej det var ikke møntet på dig.
Det samme gælder Rudgier og Asnecio, der i tilbage i foråret blev udråbt til de vigtigste spillere, til de efter VM turneringen bare skulle ud af klubben.

8 måneder 3 uger siden #16495 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg er egentlig ret stor Valverde fan. Sidste år var han så heldig at komme bagpå trøjen hos mig. Han har altid været et symbol på meget af det som SKAL være på et fodboldhold. Men jeg tror at vi skal udvikle os i en anden retning end der passer ham. Og så er det lidt underligt som han bruges pt. I dag er det som kantspiller i stedet for en kreativ spiller - endnu en ting som gør at jeg føler vi holder potentialet tilbage når vi skal klemme en masse teknisk/kreativt begrænsede spillere ind. Selvom vi da har fået en god start.

Jeg håber 100% at han slår tilbage, men jeg håber også at vi igen kommer til at se ham meget energisk og med opportunisme i sit spil så det ikke bare bliver korte bolde flyttet til siden.

8 måneder 3 uger siden #16496 af Ramos4
Vi debatterer måske også ud fra forskellige udgangspunkter.

Nogen af os forsøger at få skabt et hold, så Xabi kan lykkes med sin vision. Andre vil bare gerne sætte et hold, der kan vinde fodboldkampe.

Og det er jo fair nok.

Den diamant vi spiller i dag, kan jeg sagtens se fungere resten af sæsonen. Arda bliver ofret. Det har bare 0% med Xabi-bold at gøre.

Hvad gør det, hvis bare vi vinder? Ja det kan man så sige.

8 måneder 3 uger siden #16497 af NickyMad
For at Xabi skal lykkes med sin vision, er han først og fremmest nødt til at vinde. Det her er ikke Liverpool eller Arsenal, han overlever ikke uden at vinde. Nogle af os er bare realistiske.
​Og så kan vi ellers godt blive enige om visionen, men den del kræver også han bliver lyttet til, til sommer, når der skal sælges/købes.

8 måneder 3 uger siden #16498 af Estadio Santiago Bernabéu
​Åh nej. Nu skal Jules Koundé også til at sidde ude med en depression. Han begik en fejl i forsvaret.

8 måneder 3 uger siden #16499 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Træls comeback af barca- men Betis har absurd så meget plads. Derudover skal Barca være glad for Pedri. Den mand kan skabe kontrol ud af ingenting.

8 måneder 3 uger siden #16500 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
1-3. Klasket ind af Roony. Ærgerligt at Betis ikke kunne nosse sig sammen med en lille smule koncentration.

Leveret af Kunena Forum