Om Vores Rivaler IX
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev:
Real HWL skrev:
Fondo_Sur skrev:
Real HWL skrev: Agurgetid, eller...? ;)
www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/spansk-r...budt-til-real-e192m/
Haha, besynderligt. Hvorfor ville Barca dog gøre det?
I øvrigt er det lige før at Florentino skal trykke på knappen og sige ok for det udspil.
Mener Neymars frikøbsklausul er 1,4 milliarder. Men ja han burde bare trykke på knappen. De penge skal nok tjene sig hurtigt hjem.
Kald mig bare tosset, men jeg er ganske skeptisk over at smide 1,4 mia. efter en spiller. Blandt mange årsager kan jeg kort nævne følgende.
1. En skade kan ende karrieren og så ser det skidt ud.
2. Måske motivationen falder bare 5% og Neymar pludselig går fra super til rigtig dygtig.
3. Måske han stopper med at spille efter 3 gode sæsoner, som vi har set det med blandt andre Ronaldinho.
4. Hvem skal væk? Cristiano eller Bale? De spiller alle tre lignende roller/positioner.
5. Man ved hvad man har, ikke hvad man får. Skal vi virkelig til at ændre radikalt efter at have tabt ligaen med ét point og vundet CL?
6. Hvad med vi lige fandt ud af om Zizou overhovedet ønsker ham?
7. 1,4 mia. til Barca er immervæk en slat, det kan de købe både forsvar og afløser for Iniesta for. Jeg vil hellere se dem beholde trekløveret og mangle på andre positioner.
8. Financial Fair Play.
9. Bale scorede i denne La Liga-sæson et mål pr. 91 min., assist pr. 174 min. - Neymar mål pr. 127 min, ast pr. 254 min. - Tal er ikke alt, men tyg lige på den.
10. Prøv lige at tygge på 9 igen.
Selvfølgelig skal vi ikke have Neymar... Jeg synes, at han er vanvittig dygtig, men han har også vist i år, hvordan han givetvis også er en humørspiller, der til tider kan tænke mere på tricks og driblinger end effektivt spil.
Prisen er for høj, og de penge skal ikke til Barca!
Og mht Bale v Neymar; Bale render rundt med glasben, men når han spiller er han for mig i top 5 i verden. CHL-finalen viste det blandt andet. Man skal aldrig tale om "hvad nu hvis", men havde han og Benz ikke været skadet halvdelen af sæsonen, så havde vi jo vundet ligaen.
Vi mangler ikke en Neymar. Vi mangler en angriber, endnu en dygtig balancespiller til midtbanen og en venstreback. Gør vi for en gang skyld os selv den tjeneste at være fornuftige i vinduet, og går der ikke Galacticos i den, så har vi truppEN.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Du glemmer nok, hvem der sidder som præsident i vores elskede klub. Sidste sommer var fornuftig og uden de store armbevægelser, men den går nok ikke to år i træk - slet ikke med tanke på et eventuelt transfer-ban for kommende vinduer, hvis det skulle ske. Perez går amok denne sommer. Den er sikker som en livstruende Pepe-hovedskade i en komplet harmløs situation.ChrillRM14 skrev: Gør vi for en gang skyld os selv den tjeneste at være fornuftige i vinduet, og går der ikke Galacticos i den, så har vi truppEN
Haaber vi koeber GRZEGORZ KRYCHOWIAK eller WILLIAM CARVALHO til midtbanen.. Ingen grund til at gaa ud og sprange banken paa Paul P...
Lewandowski ville vaere tits at faa i angrebet, men maaske overkill.. nogle der kender noget til ham Michy Batyushi eller Lacazette? - Kunne de vaere billigere loesninger.. Mit stoerste oenske har altid vaeret El Kun, men kommer naeppe til at ske, desvaerre..
Hvad med Dybala - nogle der kan tale for / imod ham? Hvad er hans fortrukkne position.. Ser ikke italiensk fodbold saa ved ikke saa meget om ham andet end hvad man laeser..
Hala
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
zizou21 skrev: Aergeligt, kunne ellers godt have set ham i den hvide troeje...
Haaber vi koeber GRZEGORZ KRYCHOWIAK eller WILLIAM CARVALHO til midtbanen.. Ingen grund til at gaa ud og sprange banken paa Paul P...
Lewandowski ville vaere tits at faa i angrebet, men maaske overkill.. nogle der kender noget til ham Michy Batyushi eller Lacazette? - Kunne de vaere billigere loesninger.. Mit stoerste oenske har altid vaeret El Kun, men kommer naeppe til at ske, desvaerre..
Hvad med Dybala - nogle der kan tale for / imod ham? Hvad er hans fortrukkne position.. Ser ikke italiensk fodbold saa ved ikke saa meget om ham andet end hvad man laeser..
Krychowiak er en af de spillere, jeg elsker at se spille. Han er virkelig en klassespiller,der sagtens kunne gøre det hos os. Pogba er dog en del af et dilemma. Ryger han ikke til RM, så spiller han muligvis i catalanske striber efter sommeren, og selvom han kan være nok så overvurderet, så skal han nok være en forstærkning - dermed ikke sagt, at det er HAM, vi skal købe.
Lewandowski er en bedre angriber end Benz, men polakkens ankomst ville være på bekostning af, at Benz ryger, og så står vi i samme problem som nu - én klasseangriber, ingen alternativer. Vi skal finde en stærk ung angriber, der er tilfreds med 30% spilletid i hele sæsonen.
Lacazette er i min optik overvurderet, og han har reelt set kun spillet godt i halvandet års tid. Man skal ikke lade sig narre af statistikker i den franske liga ;) Så er Lukas Spalvis en klassespiller også.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Så tror faktisk virkelig ikke vi får en stor spiller i år. Måske De Gea, men ellers ingen nye spillere som skal træde ind is startopstillingen.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
SR4 skrev: Zidane udtaler at både Isco og James bliver. Og jeg vælger faktisk at tro på ham. Og så er der faktisk ikke plads til nye spillere.
Så tror faktisk virkelig ikke vi får en stor spiller i år. Måske De Gea, men ellers ingen nye spillere som skal træde ind is startopstillingen.
Og det passede ind i Rival-tråden, fordi... ;-)
ChrillRM14 skrev:
zizou21 skrev: Aergeligt, kunne ellers godt have set ham i den hvide troeje...
Krychowiak er en af de spillere, jeg elsker at se spille. Han er virkelig en klassespiller,der sagtens kunne gøre det hos os. Pogba er dog en del af et dilemma. Ryger han ikke til RM, så spiller han muligvis i catalanske striber efter sommeren, og selvom han kan være nok så overvurderet, så skal han nok være en forstærkning - dermed ikke sagt, at det er HAM, vi skal købe.
Lewandowski er en bedre angriber end Benz, men polakkens ankomst ville være på bekostning af, at Benz ryger, og så står vi i samme problem som nu - én klasseangriber, ingen alternativer. Vi skal finde en stærk ung angriber, der er tilfreds med 30% spilletid i hele sæsonen.
Lacazette er i min optik overvurderet, og han har reelt set kun spillet godt i halvandet års tid. Man skal ikke lade sig narre af statistikker i den franske liga ;) Så er Lukas Spalvis en klassespiller også.
Mate - Krychowiak, Modric, Kroos paa midten kunne vaere helt perfekt i min verden.. Balance. Pogba skal ikke koebes IMO, vi har ikke brug for en spiller som ham og vi skal heller ikke bare koebe spillere for at holde dem fra barca, slet ikke i den pris klasse.
Benzema maa gerne ryge denne sommer - er ikke imponeret over ham laengere, hverken paa eller udenfor banen. Der er rigtig mange gode alternativer lige pt.
Raphaël Guerreiro - er altsaa en interessant VB, vi burde kigge paa som back up til Marcelo...
LAD OS NU HANDLE FOER EM STARTER OG FOER KONKURENTERNE SNUPPER ALLE :-)
Hala
Siempre Madrid skrev:
SR4 skrev: Zidane udtaler at både Isco og James bliver. Og jeg vælger faktisk at tro på ham. Og så er der faktisk ikke plads til nye spillere.
Det er kun fordi jeg lige så de sidste kommentare omhandlede mulige spillerkøb, at jeg vidst glemte hvad tråd jeg var i ;)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
SR4 skrev:
Siempre Madrid skrev:
Det er kun fordi jeg lige så de sidste kommentare omhandlede mulige spillerkøb, at jeg vidst glemte hvad tråd jeg var i ;)
Alt forladt ;-)
Vi er ude i bittesmå marginaler, men Barcelona bliver en anelse mere sympatiske næste år. Dani Alves forlader klubben.
- Moohh
- Gæst
-