Om Vores Rivaler IX

10 år 2 måneder siden #1669 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Helt enig - jeg er da heller ikke fan af Pepes filmeri. Men lur mig om de ikke havde fundet noget andet kasteskyts, hvis Pepe havde opført sig anderledes.

I øvrigt synes jeg, at Carrascos slag mod Pepe er til klokkeklart rødt - det er som om folk helt glemmer den situation.

EDIT: Elle var det Filipe Luis?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Pelle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #1670 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Nej nej, det skriver jeg heller ikke at du er (fan af hans filmeri). Det var Carrasco så vidt jeg husker. Til Pepes forsvar spiller han også lidt efter gadereglerne, da der jo var kontakt med en hånd i ansigtet.

Men altså ... :-)

10 år 2 måneder siden #1671 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Har altid syntes at Pepe var en passioneret spiller der spillede med følserne MEN synes sgu at det er pinligt når han gentagende gange begynder at efterligne Barca spillere (Busquet, Alba, Mascherano, Neymar mm.) nævner kun nogle få...

10 år 2 måneder siden #1672 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Om Vores Rivaler IX
Må erkender at mit største problem var den første, hvis han ikke havde lavet den så ville vi snakker om noget andet, for på den anden "slår" Filipe rent faktisk, ikke noget til udvisning, men der er ligesom lidt at have det udfald i. Den første er simpelthen bare så dumt at han skulle have haft et stort gult. At han burde have rejst sig op og blevet sur i stedet for at rulle rundt er så en anden måde at agere på den som jeg nok også havde foretrukket.

Vi skal ikke af med Pepe endnu, men have udfaset ham samtidig med at spille Varane ind igen med noget selvtillid. Så han kan sælges i sommeren 2017 i stedet.

10 år 2 måneder siden #1673 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Monchi, sportsdirektøren i Sevilla, der anses for at være en af de fremmeste i ligaen, stopper pludselig uden varsel.
AS mener, han skal til Manchester, da Mourinho skulle være fan. I sommer forlød det, at Madrid var interesserede i at tilknytte ham, men at han ikke ville forlade Sevilla. Spændende hvad der sker.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 2 måneder siden #1674 af Numeredoce
Besvaret af Numeredoce på emne Om Vores Rivaler IX
Ville personligt rigtig gerne have Monchi, men spørgsmålet er, om Perez er klar til at give magt nok fra sig, til at have en "rigtig" sportsdirektør

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

• Trip7992
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #1675 af Trip7992
Besvaret af Trip7992 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes at have læst nogle steder, hvor der står at Neymar har været dyrere end Gareth Bale.

Er der nogen der kan uddybe det og gerne med nogle kilder?

DBH,
Christoffer

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #1676 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX

Trip7992 skrev: Jeg synes at have læst nogle steder, hvor der står at Neymar har været dyrere end Gareth Bale.

Er der nogen der kan uddybe det og gerne med nogle kilder?

DBH,
Christoffer

Tingen er, at Neymar's agent/far fik penge under bordet for at føre handlen igennem. Så den officielle pris er lavere end Bale's, men inklusiv farens penge er beløbet angiveligt højere.

10 år 2 måneder siden #1677 af Real HWL

10 år 2 måneder siden #1678 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev: Agurgetid, eller...? ;)

www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/spansk-r...budt-til-real-e192m/

Haha, besynderligt. Hvorfor ville Barca dog gøre det?

I øvrigt er det lige før at Florentino skal trykke på knappen og sige ok for det udspil.

10 år 2 måneder siden #1679 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev:

I øvrigt er det lige før at Florentino skal trykke på knappen og sige ok for det udspil.

Mener Neymars frikøbsklausul er 1,4 milliarder. Men ja han burde bare trykke på knappen. De penge skal nok tjene sig hurtigt hjem.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved Real HWL.

10 år 2 måneder siden #1680 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

Fondo_Sur skrev:

Mener Neymars frikøbsklausul er 1,4 milliarder. Men ja han burde bare trykke på knappen. De penge skal nok tjene sig hurtigt hjem.

Kald mig bare tosset, men jeg er ganske skeptisk over at smide 1,4 mia. efter en spiller. Blandt mange årsager kan jeg kort nævne følgende.
1. En skade kan ende karrieren og så ser det skidt ud.
2. Måske motivationen falder bare 5% og Neymar pludselig går fra super til rigtig dygtig.
3. Måske han stopper med at spille efter 3 gode sæsoner, som vi har set det med blandt andre Ronaldinho.
4. Hvem skal væk? Cristiano eller Bale? De spiller alle tre lignende roller/positioner.
5. Man ved hvad man har, ikke hvad man får. Skal vi virkelig til at ændre radikalt efter at have tabt ligaen med ét point og vundet CL?
6. Hvad med vi lige fandt ud af om Zizou overhovedet ønsker ham?
7. 1,4 mia. til Barca er immervæk en slat, det kan de købe både forsvar og afløser for Iniesta for. Jeg vil hellere se dem beholde trekløveret og mangle på andre positioner.
8. Financial Fair Play.
9. Bale scorede i denne La Liga-sæson et mål pr. 91 min., assist pr. 174 min. - Neymar mål pr. 127 min, ast pr. 254 min. - Tal er ikke alt, men tyg lige på den.
10. Prøv lige at tygge på 9 igen.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved raul7=kongen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Real HWL, andreashn

Leveret af Kunena Forum