Om Vores Rivaler IX

10 år 2 måneder siden #1657 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: Ydermere er der med Mourinhos ansættelse i MU godt nok et stærkt felt, hvad trænere angår :O

Mourinho i United
Guardiola i City
Conte i Chelsea
Klopp i Liverpool
Wenger i Arsenal
Mindre prominente, men dog dygtige indenfor deres fag: Koeman, Pochettino og så hr. morfar i Leicester

sjovt, hvordan pengene i PL også har dikteret trænertilgangen... Måske går vi ind i nogle år, hvor England får et spillemæssigt løft? Trænerne er i hvert fald til det nu.

Med de trænere og den sindsyge mængde penge i PL så bliver det en vildt transfervindue. Spændende hvad det betyder for de store hold i andre ligaer med hensyn til om de mister nogle af deres centrale folk til England og hvordan de ellers klarer sig med hensyn til forstærkninger.
Hvis ekesempelvis Barca mister Alves og Mascherano så er det ikke sjovt at skulle ud og finde top spillere mod et sultent engelsk marked.
Spændende bliver det ihvertfald.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 2 måneder siden #1658 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Vi kunne få en del for James i så fald. Og mon ikke også Isco kunne ryge til en god sjat? Så kunne vi passende bruge pengene fra salget af én af de to(den anden beholdes!) til at købe forstærkning til den defensive midtbane.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #1659 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Med Mourinho i United kan vi også glemme alt om De Gea. Det er nok det bedste.

10 år 2 måneder siden #1660 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Er det hyklerisk når en Barcelona fan brokker sig over Pepes opførsel?

10 år 2 måneder siden #1661 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev: Er det hyklerisk når en Barcelona fan brokker sig over Pepes opførsel?

Burde man ikke gøre tilsvarende som Real Madrid-fan?
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 2 måneder siden #1662 af Real HWL

Daniel skrev:

Real HWL skrev: Er det hyklerisk når en Barcelona fan brokker sig over Pepes opførsel?

Burde man ikke gøre tilsvarende som Real Madrid-fan?

Jeg skal på ingen måde forsvare Pepes idiotiske filmerier. Men når man som Barcelona har et helt kuld af værste skuffe lige som pepe, burde man vel bare stikke piben ind?

10 år 2 måneder siden #1663 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Pepe var totalt pinlig igår.
Barca spillere gør det også og skaber sig som små børn og når tingene ikke går deres vej, så omringer de dommeren som små hyaner, men når det er sagt, så er de ikke så dårlig til skuespil som Pepe. Pepe er totalt dårlig til det og ualmindelig usympatisk. I går der gav Philipe Luis ham en kærlig hånd på hans kind og det var på ingen måde fjendtligt, men mere sådan noget venskabeligt. Hvad gør Pepe? Han ruller rundt som om Mike Tyson har flækket ham en.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

10 år 2 måneder siden #1664 af Real HWL

madrid2000 skrev: Pepe var totalt pinlig igår.
Barca spillere gør det også og skaber sig som små børn og når tingene ikke går deres vej, så omringer de dommeren som små hyaner, men når det er sagt, så er de ikke så dårlig til skuespil som Pepe. Pepe er totalt dårlig til det og ualmindelig usympatisk. I går der gav Philipe Luis ham en kærlig hånd på hans kind og det var på ingen måde fjendtligt, men mere sådan noget venskabeligt. Hvad gør Pepe? Han ruller rundt som om Mike Tyson har flækket ham en.

Det jeg ville frem til var bare, at man ikke skal kaste med sten når man sevl bor i et glashus :)

10 år 2 måneder siden #1665 af Madridista hasta la muerte

Real HWL skrev:

madrid2000 skrev: Pepe var totalt pinlig igår.

Det jeg ville frem til var bare, at man ikke skal kaste med sten når man sevl bor i et glashus :)

Det tror jeg, at de fleste er med på. Pepes handlinger igår er dog ikke alene usmagelige, men også usammenlignelige. Desto hurtigere han forlader klubben (hvilket nok desværre kommer til at hænge sammen med hans karrierestop), desto bedre for mig. Og for Real. Og for fodbolden. Jeg er så gal på ham, at jeg sågar skulle til at skrive, at hans endelige "exit" bliver en sejr for menneskeheden, men det ved jeg naturligvis ikke en kæft om.

10 år 2 måneder siden #1666 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Håber Pepe fortsætter, han er bedre end Varane, går forrest og leder forsvaret på fineste vis. Filipe Luis skal ikke gå og klaske nogen i hovedet, så kan gå til boksning og Clattenburg dømte super meget forkert ved straffesparket, der var frispark til Pepe.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben, AmorMadrid

10 år 2 måneder siden #1667 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

De har en 189 siders tråd omhandlende udelukkende Ronaldo på deres forum. De bruger mere tid på at diskutere Ronaldo, end vi tilsammen i Madridistas levetid har diskuteret hele klubben FC Barcelona. Det sætter tingene lidt i relief.

Selv når Barca vinder samtlige turneringer, taler de om Real Madrid. Så gør de det naturligvis også, når vi snupper vores 11. CL titel.

Der er mange grimme tillægsord, som ville kunne beskrive deres fans. Smålighed er nok alligevel det, der rammer mest præcist.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Macon, Kaká8, andreashn, Fondo_Sur, AmorMadrid

10 år 2 måneder siden #1668 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

De har en 189 siders tråd omhandlende udelukkende Ronaldo på deres forum. De bruger mere tid på at diskutere Ronaldo, end vi tilsammen i Madridistas levetid har diskuteret hele klubben FC Barcelona. Det sætter tingene lidt i relief.

Selv når Barca vinder samtlige turneringer, taler de om Real Madrid. Så gør de det naturligvis også, når vi snupper vores 11. CL titel.

Der er mange grimme tillægsord, som ville kunne beskrive deres fans. Smålighed er nok alligevel det, der rammer mest præcist.

Ja. Derfor synes jeg at det er irriterende, når Pepe skaber sig. Ganske enkelt fordi det er uværdigt og i gårsdagens opgør - ganske unødvendigt.

At filme på den måde er blot et tegn på, at man ikke tror, at man kan vinde på normal vis, hvilket gør, at man udefra anser en spiller/klub som værende "lille". Hvem husker ikke Barcelona anno 11-13, hvor de flæbede som kujoner? Og det gjorde de, da de var pressede af Mou's bold. Alves' film mod Pepes "takling" i semien (hvor Pepe fik rødt og barca efterfølgende scorede til 0-1 og 0-2) er for mig en af de mest negligerede skandaler, og et symbol på den grimme side af fodbolden. Hvordan kunne Alves komme så vidt i den situation? Jo, fordi de var pressede. Og med en sådan tilgang kan man aldrig være nobel og "stor".

Derfor er det utroligt at Pepe handlede sådan i går, for vi kan sagtens vinde over Atleti på normal vis, da vi er Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: mat_hattrick

Leveret af Kunena Forum