Om Vores Rivaler IX

10 år 1 uge siden #1705 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev:

SR4 skrev:

Daniel skrev:

SR4 skrev:

ChrillRM14 skrev:

SR4 skrev: Kan ikke lige finde en landsholdstråd.

Men er dette års Copa America overhoved en officel turnering? Og tæller kampene som officelle stats? Lyder bare virkelig underligt med 2 på 2 år.

Copa America i år er så officiel, som den kan blive ;)

Der er bare langt mindre struktur på den som eksempelvis EM... Nogen gange er der 3 år mellem slutrunderne, andre gange er der kun ét år :/

Meget prestige er der ikke i den slags turneringer.

Volapyk!

Alle sydamerikanske hold - plus det løse fra tid til anden - vil vinde Copa America. Der er enorm prestige i dén turnering, der desuden har flere år på bagen end selv VM. Det ville svare til at sige, at der ikke er prestige i en EM-turnering. Det vagt at konkludere, at der ikke er megen prestige "i den slags turneringer" pga. en svagere struktur end her i Europa - det giver vel sagtens (næsten) sig selv?

Hvis du rent faktisk læste mit tidligere indlæg så ville du også vide det ikke var strukturen jeg kommenterede. Det tager altså meget af prestigen at turneringen bliver afholdt så tit. Forestil dig hvis EM også blev spillet næste år?

Hvorfor? Er der en klubturnering med mere prestige end Champions League? Den spilles mig bekendt hvert år... forestil dig hvis CL kun blive spillet hvert fjerde år?

Jeg synes, det har sin charme, må jeg indrømme :-)

Det er jo heller ikke tilfældigt. De næste mange turneringer er jo allerede planlagt. Jeg skal så ikke kunne sige, om det var anderledes førhen.

Det jo også en af grundene til at VM betyder mere ned CL.
Som M-linding siger, så ved du at når du står i en VM-finale, så er sandsynligheden nær 0 for at stå i den igen.
For at være ærlig så synes jeg det er perfekt med et system, hvor landsholdsturneringerne kun er 1 gang hvert 4. år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 1 uge siden #1706 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Vardy på vej til Arsenal. Man ved dårligt om man skal grine eller græde. Hvis Wenger tror at det vinder dem Premier League eller Champions League, så er han mere disillusioneret end jeg troede.

10 år 1 uge siden #1707 af SR4
Er jeg den eneste der synes Ter Stegen begår rimelig mange personlige fejl? Synes der sker flere af de der store drop om året fra ham. Det er lidt som om han ikke har selvtillid og det hjælper ikke at Enrique i 2 sæsoner nu har kopieret Ancelotti's håndtering af målmandsposten. Især når de 2 situationer er helt forskellige.

10 år 1 uge siden #1708 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Unai Emery tæt på at skrive under i Paris SG? Den havde jeg ikke lige set komme.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 1 uge siden #1709 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Et af de største talenter, som overhovedet var i La Fábrica, Pablo Sarabia, er tæt på at skifte Getafe ud med Sevilla.

Yderst spændende skifte for ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 1 uge siden #1710 af SR4

Siempre Madrid skrev: Et af de største talenter, som overhovedet var i La Fábrica, Pablo Sarabia, er tæt på at skifte Getafe ud med Sevilla.

Yderst spændende skifte for ham.

Husker stadig hans 10-15 minutters debut, hvor han lignede en der havde spillet førsteholdsfodbold flere sæsoner. Ærgerligt at huske tilbage på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 1 uge siden #1711 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
The United Stand (Manchester United support) skriver på deres Twitter profil:

De Gea on how he nearly joined Madrid: "I don't know what went wrong. It didn't happen and I'm not disappointed."

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 1 uge siden #1712 af Raúl 7
De Gea sendt hjem fra landsholdslejren. Ham og Munain måske involveret i en Benzema-lignende sag. Fedt, flere spillere der knalder mindreårige. Hvad er det med fodboldspillere og mindreårige? (læs: Adam Johnson)
Sidste redigering: 10 år 1 uge siden ved Raúl 7.

10 år 1 uge siden #1713 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX

Raúl 7 skrev: De Gea sendt hjem fra landsholdslejren. Ham og Munain måske involveret i en Benzema-lignende sag. Fedt, flere spillere der knalder mindreårige. Hvad er det med fodboldspillere og mindreårige? (læs: Adam Johnson)

I det jeg har læst om denne sag, så er det primært De Gea og Muniain, som har lavet noget skidt.
AS skriver følgende om Isco:
"According to El Confidencial the other footballer, who was unidentified by the witness in her statement, was Real Madrid player Isco. However investigators believe there is confusion over who this other individual was, with later information provided possibly indicating a different player".

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 1 uge siden #1714 af Raúl 7

Mølbat skrev:

Raúl 7 skrev: De Gea sendt hjem fra landsholdslejren. Ham og Munain måske involveret i en Benzema-lignende sag. Fedt, flere spillere der knalder mindreårige. Hvad er det med fodboldspillere og mindreårige? (læs: Adam Johnson)

I det jeg har læst om denne sag, så er det primært De Gea og Muniain, som har lavet noget skidt.
AS skriver følgende om Isco:
"According to El Confidencial the other footballer, who was unidentified by the witness in her statement, was Real Madrid player Isco. However investigators believe there is confusion over who this other individual was, with later information provided possibly indicating a different player".

Ja, det lader det til. Edit'ede efter jeg læste Marca. BT inkluderer som nogen af de eneste Isco. Og gudskelov for det. Det kunne ellers være kønt hvis vi havde købt De Gea sidste år og så havde hele tre sexual offenders i truppen ^^ (De Gea, Isco og Benz)

10 år 1 uge siden #1715 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX
Det er en fuldstændig vanvittig historie. Isco bliver også nævnt i et italiensk medie. En anden person, der bliver nævnt er Javi Martinez. Jeg har ikke talt efter, om han er for gammel til, at det kan være ham.

Nu tør jeg næsten garantere, at vi ikke udnytter de Gea's klausul... dvs., det turde jeg, hvis Perez ikke var vanvittig :-D
Sidste redigering: 10 år 1 uge siden ved BBB.

10 år 1 uge siden #1716 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Er du 100% sikker på han er ude af truppen, kan jeg ikke se nogensteder og han "var" vigtig i mit manager hold:)

Leveret af Kunena Forum