Om Vores Rivaler IX
Ramos4 post=197492 skrev: Nogen der har styr på vores Ikke-EU kvote?
Lige nu er det kun Trend der optager en ikke EU plads. Og så kommer Endrick til at optage en i den nye sæson. Så der burde være plads til Bouaddi ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- NachoFernández
- Offline
- Platin bruger
-
Han så rigtig god ud og har spillet imponerende meget for Lille i en meget ung alder. Så jeg forstår hypen. Men lad os lige trække vejret. Husker Renato Sanchez vise sig rigtig flot frem i 2016 og har så kæmpet med at finde sin hylde lige siden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nå for dælen, jamen aner nærmest intet om ham :DReal HWL post=197491 skrev:
El Siete post=197490 skrev: Kendte ikke meget til Bouaddi, men er han ikke lige præcis den type spiller vi mangler. Dybereliggende playmaker og tempostyrer, fysisk stærk og kølig på bolden. Smid ham ind i en double pivot med Tchouameni eller sammen med Valverde. Angiveligt er hans store idol Modric og klubben har haft et øje på ham i noget tid. Udnyt det gode forhold til Lyon og hent ham med samme, de vil sikkert hellere sælge til os end PSG.
Han spiller i Lille :) I min verden er han et must bay. Han er jo hjernedød god. Han fik den Brasilianske midtbane til at ligne nogen der spillede sent søndagsbold på kløvermarken. 18 år, waoo!!
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Klubben har vist fulgt ham i noget tid, så hvis han er det værd, så er det da bare med at slå til inden han koster 100M+, for alle de store PL-hold og PSG er alle ude efter ham.NachoFernández post=197516 skrev: Jeg mindes at have læst et par indlæg omkring at man ikke magter hvis vi henter en eller anden som shiner til VM og udelukkende har baseret signingen på de kampe. Og nu sidder vi i runde 1 af VM og alle vil have en spiller som spillede en enkelt rigtig flot kamp mod Brasilien som blev 5'er i kvalifikationen :D
Han så rigtig god ud og har spillet imponerende meget for Lille i en meget ung alder. Så jeg forstår hypen. Men lad os lige trække vejret. Husker Renato Sanchez vise sig rigtig flot frem i 2016 og har så kæmpet med at finde sin hylde lige siden.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvad fanden laver Gavi på en offensiv venstre kant.
Pinligt at se synes jeg.
Havde været godt for dem med en rigtig angriber nu når Morata er væk skulle de da have taget Garcia med. Han har da noget de andre ikke har
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
8 kasser og 3 assist i ganske få kampe denne sæson.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Han skulle have spillet i Barcelona, så var han kommet med.Ramos4 post=197573 skrev: Spanien har så få angribere, men Gonzalo måtte end ikke komme med til VM.
8 kasser og 3 assist i ganske få kampe denne sæson.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fair at han ikke skal starte, men som type og med hans evner virker det meget mærkeligt at han ikke er med.
I sådan en kamp er det jo oplagt med en spiller i feltet der kan skabe noget uro, komme til afslutning eller lægge den af som en target mand.
Eller de kunne spille med 2 om top alla 442 eller diamant.
Har også svært ved at forstå at Huijsen ikke er med, han har naturligvis lavet nogle fejl. Men hans pasnings spil er kl fantastisk at have i de her kampe hvor de kommer til at dominere, særlig med nogle hurtige kanter senere i turnering.
Nåh men de spiller ret kedeligt. Håber ikke det barcalanske landshold kommer særlig langt :p
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
