Om Vores Rivaler IX

1 uge 1 dag siden #16873 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=197492 skrev: Nogen der har styr på vores Ikke-EU kvote?


Lige nu er det kun Trend der optager en ikke EU plads. Og så kommer Endrick til at optage en i den nye sæson. Så der burde være plads til Bouaddi ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 1 dag siden #16874 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg mindes at have læst et par indlæg omkring at man ikke magter hvis vi henter en eller anden som shiner til VM og udelukkende har baseret signingen på de kampe. Og nu sidder vi i runde 1 af VM og alle vil have en spiller som spillede en enkelt rigtig flot kamp mod Brasilien som blev 5'er i kvalifikationen :D 

Han så rigtig god ud og har spillet imponerende meget for Lille i en meget ung alder. Så jeg forstår hypen. Men lad os lige trække vejret. Husker Renato Sanchez vise sig rigtig flot frem i 2016 og har så kæmpet med at finde sin hylde lige siden. 

 
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 1 dag siden #16875 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg tror han spiller i PSG efter sommerferien. Det er lige til højrebenet. Kæmpe løn, franskmand, skal ikke engang skifte land og liga.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 1 dag siden #16876 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL post=197491 skrev:

El Siete post=197490 skrev: ​Kendte ikke meget til Bouaddi, men er han ikke lige præcis den type spiller vi mangler. Dybereliggende playmaker og tempostyrer, fysisk stærk og kølig på bolden. Smid ham ind i en double pivot med Tchouameni eller sammen med Valverde. Angiveligt er hans store idol Modric og klubben har haft et øje på ham i noget tid. Udnyt det gode forhold til Lyon og hent ham med samme, de vil sikkert hellere sælge til os end PSG. 


Han spiller i Lille :) I min verden er han et must bay. Han er jo hjernedød god. Han fik den Brasilianske midtbane til at ligne nogen der spillede sent søndagsbold på kløvermarken. 18 år, waoo!!

​Nå for dælen, jamen aner nærmest intet om ham :D 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 21 timer siden #16877 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

NachoFernández post=197516 skrev: ​Jeg mindes at have læst et par indlæg omkring at man ikke magter hvis vi henter en eller anden som shiner til VM og udelukkende har baseret signingen på de kampe. Og nu sidder vi i runde 1 af VM og alle vil have en spiller som spillede en enkelt rigtig flot kamp mod Brasilien som blev 5'er i kvalifikationen :D 

Han så rigtig god ud og har spillet imponerende meget for Lille i en meget ung alder. Så jeg forstår hypen. Men lad os lige trække vejret. Husker Renato Sanchez vise sig rigtig flot frem i 2016 og har så kæmpet med at finde sin hylde lige siden. 


 

​Klubben har vist fulgt ham i noget tid, så hvis han er det værd, så er det da bare med at slå til inden han koster 100M+, for alle de store PL-hold og PSG er alle ude efter ham.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 13 timer siden #16878 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om Vores Rivaler IX
Radiobilen aka. ​Gavi startende inde for Spanien på venstrekanten med nr. 9 på ryggen, brænder i mine øjne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Madrid1998, Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 13 timer siden #16879 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
De La Fuentes' opgave er at presse så mange Barcelona-spillere ind på holdet som muligt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 13 timer siden #16880 af Aesir
Besvaret af Aesir på emne Om Vores Rivaler IX
Er jo helt til grin at se dem spille så tandløst

Hvad fanden laver Gavi på en offensiv venstre kant.

Pinligt at se synes jeg.

Havde været godt for dem med en rigtig angriber nu når Morata er væk skulle de da have taget Garcia med. Han har da noget de andre ikke har 

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Sidste redigering: 1 uge 13 timer siden ved Aesir.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 13 timer siden #16881 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Spanien har så få angribere, men Gonzalo måtte end ikke komme med til VM.

8 kasser og 3 assist i ganske få kampe denne sæson.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 13 timer siden #16882 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=197573 skrev: Spanien har så få angribere, men Gonzalo måtte end ikke komme med til VM.

8 kasser og 3 assist i ganske få kampe denne sæson.

​Han skulle have spillet i Barcelona, så var han kommet med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 13 timer siden #16883 af Aesir
Besvaret af Aesir på emne Om Vores Rivaler IX
Lol,.jam så var han blevet udråbt som det største angriber talent i verden og en top 5 ballon d'or kandidat

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 13 timer siden #16884 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Om Vores Rivaler IX
​Må indrømme at jeg slet ikke kan forstå at man ikke kan bruge særligt en Gonzalo på der her Spanien hold.
Fair at han ikke skal starte, men som type og med hans evner virker det meget mærkeligt at han ikke er med.
I sådan en kamp er det jo oplagt med en spiller i feltet der kan skabe noget uro, komme til afslutning eller lægge den af som en target mand.
Eller de kunne spille med 2 om top alla 442 eller diamant.

Har også svært ved at forstå at Huijsen ikke er med, han har naturligvis lavet nogle fejl. Men hans pasnings spil er kl fantastisk at have i de her kampe hvor de kommer til at dominere, særlig med nogle hurtige kanter senere i turnering.

Nåh men de spiller ret kedeligt. Håber ikke det barcalanske landshold kommer særlig langt :p 
Sidste redigering: 1 uge 12 timer siden ved Doc.juego.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum