Om Vores Rivaler IX

2 måneder 5 dage siden #16813 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Mourinho er på plads til pokalfinalen mellem Bayern og Stuttgart.

Angiveligt for at kigge på Chema.

Spændende, hvis det er derfor.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 5 dage siden #16814 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Om Vores Rivaler IX
Eller Ben Stiller ^^

Men hvor er det hjernedødt vi ikke gik efter Kane! So wat at manden var var 30 år? Manden er aldrig skadet, genial disiciplin og banker +50 mål ind hvert år! Manden kunne være vores Benzema i 5-8 år.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, El Siete, Dragam

2 måneder 5 dage siden #16815 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Girona og Mallorca rykker ned med hhv. 41 og 42 points. Vildt nok. 

Nummer 2 på topscorer listen med 23 mål er altså lige rykket ned. Skal vi gafle Muriqi? Han virker også som en Mourinho kunne være glad for :D

2 måneder 5 dage siden #16816 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi ses, Maffeo. Bums.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur, Kialpe, Estadio Santiago Bernabéu

2 måneder 1 dag siden #16817 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Gordon til barca for 70-80 mil €. Har set ret meget til Gordon, og er rimelig sikker på at det bliver et fejlkøb. Det var vel også på tide efter flere gode transfers for nærmest ingen penge.

2 måneder 14 timer siden #16818 af Hamid8210
Fejlkøb eller ej, så er det godt nok forfriskende at de forstærkere holdet allerede 1 uge efter La liga er slut

2 måneder 13 timer siden #16819 af Hamid8210
Og Barca skulle haft et møde med Julián Álvarezs agent. Damn, det valg må gerne overståes ASAP, så vi kan få styr på holdet inden VM!

2 måneder 12 timer siden #16820 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Alt imens vores egen klub sidder på deres hænder og stadig ikke virker til at vide hvilken retning klubben skal gå, udover at Mourinho skal være træner. 
Jeg ved der er valg snart, men sæsonen har, for vores vedkommende, været slut længe. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 11 timer siden #16821 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Det ser ud til at blive mange år uden en liga titel. Vi kan ikke slå et angreb bestående af Yamal, Alvarez og Raphinha/Gordon.

Spiller for spiller er vi måske bedre, eller mindst ligeså gode, men der er ingen sammenhæng/system overhovedet til gengæld. De har modsætningsvist 3 spillere der presser som sindssygt deroppe, samt Gavi/Fermin der også er ret intensive.

Det ser ikke godt ud med vores luksus spillere. Den eneste der reelt udligner deres viljestyrke og kæmper for klubben er jo Bellingham, og Guler der ikke er meget værd fysisk.

2 måneder 6 timer siden #16822 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX
Virkelig stærkt at skifte Rashford og gamle Dowski ud med Gordon og Alvarez. Ved ikke om de har vundet i lotto eller hvor de har fundet 170MEUR fra. Medmindre de har nogle store salg i pipeline.

Men de forsøger da at sætte os skak.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

2 måneder 6 timer siden #16823 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

Figo-10 post=197038 skrev: Virkelig stærkt at skifte Rashford og gamle Dowski ud med Gordon og Alvarez. Ved ikke om de har vundet i lotto eller hvor de har fundet 170MEUR fra. Medmindre de har nogle store salg i pipeline.

​Sætte os i skak? For mit vedkommende har Real Madrid været skakmat i to år, og sidder nu for sig selv og spiller 7-kabale ovre i hjørnet. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Estadio Santiago Bernabéu

2 måneder 6 timer siden #16824 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- post=197039 skrev:

Figo-10 post=197038 skrev: Virkelig stærkt at skifte Rashford og gamle Dowski ud med Gordon og Alvarez. Ved ikke om de har vundet i lotto eller hvor de har fundet 170MEUR fra. Medmindre de har nogle store salg i pipeline.

​Sætte os i skak? For mit vedkommende har Real Madrid været skakmat i to år, og sidder nu for sig selv og spiller 7-kabale ovre i hjørnet. 

​Sætte det sidste søm i kisten så.. jeg tror du ved hvad jeg mener og jeg er enig med dig. 

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Leveret af Kunena Forum