Om Vores Rivaler IX

2 måneder 6 timer siden #16825 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Godt vi stadigvæk har Mbappe, Vini, Valverde.... Perez og Mourinho. Fremtinden i Real Madrid ser lys ud.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 5 timer siden #16826 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Folk bliver altid så bange for de her (mulige) Barcelona signings, det helt skørt. Gordon har lavet 6 mål og 2 assists denne sæson, og sidste sæson var det 6 mål og 6 assists. Jeg synes det hver gang folk skider i bukserne over hvad Barcelona har gang i på transfermarkedet. Det var det samme med spillere som Olmo og Cancelo, kan jeg huske. Det må være noget fomo, der er på spil.

Alvarez er en anden sag, men det skal jeg også se før jeg tror på. Medmindre Atletico Madrid er i økonomiske problemer eller har problemet med FFP, så kan jeg ikke se dem slippe ham uden en kæmpe transfersum. De gav jo selv rigtig mange penge for ham. Og han har stadig 4 år tilbage af sin kontrakt. Og så vil de forstærke en direkte konkurrent. Vi må da et stykke over 100 million euro før de slipper ham. 

Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Jelle, NachoFernández

2 måneder 5 timer siden #16827 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Ret skal være ret, Anthony Gordon er heller ikke en spiller jeg er nervøs for, egentlig overrasker det mig at de ikke bare beholder Rashford så. Men omvendt så kunne det godt tyde på at Gordon er en spiller som Flick specifikt har peget på, fordi der er noget i hans spil som tyskeren finder værdifuldt, og allerede her er Real Madrid jo så milevidt bagefter, på det parameter. 

Jeg troede egentlig også at Barcelona ville gå efter Mika Godts den her sommer, ovenpå den sæson han har haft i Ajax, og på grund af hele Ajax-forbindelsen i Barcelona. 

DC19

2 måneder 5 timer siden #16828 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX
Enig, de har nok set noget i Gordon og hans pres bl.a. Det undrede mig at Bayern var interesseret men fair så meget har jeg ikke set ham. Alvarez tror jeg passe godt ind som kun up spiller. Men Raphinha, Alvarez og Yamal forrest. Pedri, de Jong og Fermin på midten. Så Gordon er jo reelt kun en 12 mand, hvilket er lidt dyrt især for en klub som Barca.

Det ikke så meget at de måske henter begge to. Det mere at de har en plan der gør mig jaloux mens vi ser vores 60MEUR indkøb Mastantouono også være vraget til VM. Der bliver fyldt godt op på Valdebebas over sommeren.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 måneder 1 time siden #16829 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg sad og fik en "wow" fornemmelse over Gordons 10 mål i CL, men det viser sig at det var 4 mod Qarabag og 2 mod St. Gilloise. Men stadig en flot måltotal her. 

Jeg kan godt være lidt skræmt over at de er tidligt ude og derfor (formoder) jeg får sikret de topprioriteter som de må have i forhold til hvor holdet skal bevæge sig hen. Men der er ingen garanti for at hverken Alvarez eller Gordon lykkes. Tidligere kunne man også fristes til at tænke "åh nej" da de hentede både Griezmann og Coutinho. Som Lars siger, så må især Alvarez være afsindig dyr. 

1 måned 4 uger siden #16830 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Gordon i sig selv skræmmer mig ikke, men han passer jo perfekt til hvordan man ønsker at spille. Han presser som en sindssyg, hvilket er alfa omega for dem. Den periode Raphinha var ude, så gik det hellere ikke særlig godt for dem, selvom Raphinha imo ikke er en top-10 spiller (minus hans vanvidssæson) Han kan ikke rigtig sætte en mand af ude på den kant, men presser ligesom Gordon som en sindssyg.

Nu har de så Gordon, hvis nu Raphinha bliver skadet igen, eller løber tør for energi.

Alvarez til gengæld er verdensklasse, og ham får vi store problemer med. Jeg kan ikke se andet end han ender i Barca. Han har tilsyneladende udtrykt, at han specifikt vil derhen, og mon ikke Barca skaffer de sidste 20-30 mil.

Vi har som sagt stjernerne, men det har tydeligvis ikke virket. Ingen deroppe gider tage nr. 2 rollen, og det skaber splid og manglende harmoni.

Barca har Yamal som den altoverskggende stjerne, og de andre spiller egentlig for at gøre ham bedre, og supplerer ham.

1 måned 4 uger siden #16831 af Real HWL
​Har Barca fundet en krukke med guld??

1 måned 4 uger siden #16832 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Atlético Madrids officielle Twitter profil er nu ude og tilbyde 4 billetter til en Bad Bunny koncert, et abonnement til ABC og en pose solsikkefrø for Lamine Yamal. I opslaget er også Yamal photoshoppet i en Atlético trøje. 

Jeg tror Barcelona har en hård forhandling foran sig. 

DC19

1 måned 4 uger siden #16833 af Figo-10
Besvaret af Figo-10 på emne Om Vores Rivaler IX
God banter lillesøster har mod Barca og Fabrizio lige nu.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

1 måned 4 uger siden #16834 af NachoFernández
Besvaret af NachoFernández på emne Om Vores Rivaler IX
​Atleticos SoMe team har fået fri leg her til aften. HERE WE GO på 3 af Barcelona-spillerne et meme og et par svinere. De er gået helt bananas :D 
Sidste redigering: 1 måned 4 uger siden ved NachoFernández.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 4 uger siden #16835 af Real HWL
​Fedt de også lige henviser til dommerbetalingerne :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 måned 4 uger siden #16836 af Estadio Santiago Bernabéu
​Barcelona har købt Gordon for 80 mil euro + klausuler haha :-)

Leveret af Kunena Forum