Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kæft, det er smart det der med at kunne sende spillere videre, for store beløb, man ellers ikke ville kunne komme af med.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Der er kun få dage til liga start og uden Ferran Torres og Lewandowski, så mangler du vel en angriber/9’er.
De har købt adeyemi, som har spillet halvdelen af sine kampe som centerforward. Jeg tænker at han er tiltænkt rollen.Dybbøl post=199391 skrev: Tror i Barca kan hente både Julian Alvarez i Atlético og Rodri i City?
Der er kun få dage til liga start og uden Ferran Torres og Lewandowski, så mangler du vel en angriber/9’er.
Det skulle være det der tipper ligaen til os, hvis de dummer sig her.
Jeg er nemlig også spændt på hvad det gør ved Barca og deres chance for ligaen, hvis de “kun” ender med Gordon og Adeyemi som 9’eren på holdet.NickyMad post=199393 skrev: Kan ikke forestille mig Adeyemi som andet end reserve, så tror jeg der er større chancer for Gordon, som også har spillet som angriber. Men der er pt. rygter om Luis Suarez fra Sporting hvis Alvarez skulle glippe.
Det skulle være det der tipper ligaen til os, hvis de dummer sig her.
Men også meget imponeret hvis de formår at hente både Rodri og Alvarez. Deres samlede løn og transfer fee må løbe op i virkelig mange millioner.
Men det skal nok passe med at det lykkedes dem. Dem som har været helt nede og skrabe bunden økonomisk, de køber stort og vi som ingen penge nærmest har brugt de seneste sæsoner, samt vi gang på gang bliver udnævnt som den mest omsættende klub i verden, vi kan simpelthen ikke markere os på transfer markede.
Men truppen er jo også stort set perfekt, må man forstå.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
80 for Rodri
150 for Alvarez
Ah hva'. Og lønninger oveni.
Men Barca finder altid en vej. Mon ikke Roures låner dem flere penge og Tebas lader dem overskride grænsen for registreringer, som altid.
Det er underligt at de bruger så stort et beløb på Gordon, uden først at have fået førsteprioriteten til angrebet på plads. Med de ekstra €80 mio. havde de jo rigeligt med muligheder. I centerforsvaret mangler de vel også som minimum en reserve.
Jeg forstår faktisk ikke deres prioritering af Rodri, hvis de ikke formår at lukke de andre huller. Kan være vi ikke behøver være bedre end sidste sæson for at vinde.
Er vi de eneste der ikke kan overtale vores ubruelige spillere til sådan en deal?
Det er jo et kæmpe hack.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det er virkelig gode salg. Utroligt at Casado allerede vil til Saudi.NickyMad post=199405 skrev: De har dog også solgt Torres og Fati, og Casado skulle være på vej til Saudi for €40 mio. Så er de selvfølgelig sluppet af med de høje lønninger til Lewandowski og Araujo. Det vil dog nok ikke overraske nogen, hvis de ender med at lave den årlige manøvre med De Jong og undlader at registrere ham på grund af skaden.
Det er underligt at de bruger så stort et beløb på Gordon, uden først at have fået førsteprioriteten til angrebet på plads. Med de ekstra €80 mio. havde de jo rigeligt med muligheder. I centerforsvaret mangler de vel også som minimum en reserve.
Jeg forstår faktisk ikke deres prioritering af Rodri, hvis de ikke formår at lukke de andre huller. Kan være vi ikke behøver være bedre end sidste sæson for at vinde.
Synes at have læst at Gordon bla skal bruges som 9'er og det vil da være super underligt. Det er jo ikke fordi han banker mål ind på samlebånd. Adeyemi er heller ikke typen der har lavet en masse mål og er vel heller ikke blevet brugt længst fremme. Men okay, Hansi Flick kan godt finde ud af at køre andet end boksspillere ind på den forreste plads. Jeg synes dog hverken at Gordon eller Adeyemi er opgraderinger i forhold til Lewandowski og Torres.
Rodri forstår jeg godt. Jeg kan slet ikke se dem få den samme kontrol uden en dygtig defensiv midtbanespiller og der mangler de De Jong det næste stykke tid. Måske han også har godt af at kunne dele spilletid med en anden.
Barcelona er pt ikke forstærket synes jeg. Tværtimod. Og det kan, som du siger, være til vores held.