Om Vores Rivaler IX

9 år 10 måneder siden #1909 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Rygter om at Barcelona vil købe Cignac til at supplere angrebet. Hvornåe har de sidst produceret et langtidsholdbart talent ? Deres udkig efter en angriber viser de ikke stoler på en af deres egne feks. Monir Haddadi. Deres åh så opreklamerede påstand om at de er Spani...mener Cataloniens talentfabrik bør snart forstumme.
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 10 måneder siden #1910 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: Rygter om at Barcelona vil købe Cignac til at supplere angrebet. Hvornåe har de sidst produceret et langtidsholdbart talent ? Deres udkig efter en angriber viser de ikke stoler på en af deres egne feks. Monir Haddadi. Deres åh så opreklamerede påstand om at de er Spani...mener Cataloniens talentfabrik bør snart forstumme.

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke helt forstår deres jagt på en højtprofileret spiller til at agere fjerdevalg efter MSN-trioen. Det er vel forståeligt nok, at man har fået nej fra så mange spillere, som man har.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

9 år 10 måneder siden #1911 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Ha ha, Barcelona forsøger tilsyneladende at komme af med det eklatante fejlindkøb Douglas til højrebacken ved at bytte ham med en basketspiller fra Alavés.
Måske vi skulle smide Danilo på bordet som trumf, så de blev nødt til at beholde brasilianeren.

9 år 10 måneder siden #1912 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev:

mohbar skrev: Rygter om at Barcelona vil købe Cignac til at supplere angrebet. Hvornåe har de sidst produceret et langtidsholdbart talent ? Deres udkig efter en angriber viser de ikke stoler på en af deres egne feks. Monir Haddadi. Deres åh så opreklamerede påstand om at de er Spani...mener Cataloniens talentfabrik bør snart forstumme.

Jeg må indrømme, at jeg heller ikke helt forstår deres jagt på en højtprofileret spiller til at agere fjerdevalg efter MSN-trioen. Det er vel forståeligt nok, at man har fået nej fra så mange spillere, som man har.

Ved ik rigtigt om jeg forstår det eller ej - men vi jagter vel egentlig stadig en Hazard som fjerdevalg - til de tre forreste pladser mens vi allerede har James, Morata og Lucas Vazques (og Jese lidt endnu) til de pladser - så ved ik om det er så mærkeligt egentlig

9 år 10 måneder siden #1913 af Siempre Madrid
Willian José er på plads i Real Sociedad, Kevin-Prince tager et år i Las Palmas og Pato har fået kontrakt i Villarreal.

9 år 10 måneder siden #1914 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Et sandt scoop af Las Palmas

9 år 10 måneder siden #1915 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Med Bauza i trænersædet hos Argentina, synes jeg Bielsa skulle vende snuden tilbage mod La Liga. Valencia ville være oplagt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 10 måneder siden #1916 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Er jeg den eneste der går og græmmer mig over, at det er lykkes Manchester City at gafle BÅDE Leroy Sane og Gabriel Jesus? De to mest lovende, unge spillere i verden udover Renato Sanches.

Bevares, ikke at Real Madrid nødvendigvis havde brug for dem eller var den rette destination, men City alligevel? Meeh..

9 år 10 måneder siden #1917 af Siempre Madrid
Nårh, hvor sødt. Ifølge argentinske Olé vender Messi tilbage til landsholdet.

Mon ikke Bauza skal forbi Barcelona (som samtidig skal forære ham en ny kontrakt) og klø ham lidt på ryggen, før han siger ja til at vende tilbage!?

Fuck, han er klæbrigt ækel.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

9 år 10 måneder siden #1918 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev: Er jeg den eneste der går og græmmer mig over, at det er lykkes Manchester City at gafle BÅDE Leroy Sane og Gabriel Jesus? De to mest lovende, unge spillere i verden udover Renato Sanches.

Bevares, ikke at Real Madrid nødvendigvis havde brug for dem eller var den rette destination, men City alligevel? Meeh..

Er Asensio og Morata ikke også spændende? Og mon ikke Lukas Vasquez kan lægge mere på også!

Talentmæssigt ser det fantastisk lovende ud; Mariano blomstrer, Mayoral har fået en god plads i Bundesligaen og Jese i hos PSG.

9 år 10 måneder siden #1919 af Vildfaren
Besvaret af Vildfaren på emne Om Vores Rivaler IX

Elkrimi skrev:

nono skrev: Er jeg den eneste der går og græmmer mig over, at det er lykkes Manchester City at gafle BÅDE Leroy Sane og Gabriel Jesus? De to mest lovende, unge spillere i verden udover Renato Sanches.

Er Asensio og Morata ikke også spændende? Og mon ikke Lukas Vasquez kan lægge mere på også!

Talentmæssigt ser det fantastisk lovende ud; Mariano blomstrer, Mayoral har fået en god plads i Bundesligaen og Jese i hos PSG.

Vildt nok at nævne Morata og Vasquez som værende i samme lag som de andre.... Asensio, Mariano, Mayoral, Sane og Jesus.

Jeg så i øvrigt gerne Jesus her i Real. OG Morata for den sags skyld i en anden klub.. Og er der budt omk 600mio for ham, kan jeg sket ikke forstå vi stadig har ham????

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Vildfaren.

9 år 10 måneder siden #1920 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Morata er fast angriber for det spanske landshold. Det er bestemt en stilling, som Real Madrid gerne vil have en spiller i. Morata blev desuden topscorer ved to ungdomsturneringer for det spanske landshold.

Ved U19 EM i Rumænien i 2011 blev han topscorer med seks mål.
Ved U21 EM i Israel i 2013 blev han topscorer med fire mål.

Da Real Madrid mødte Juventus i forrige sæson af Champions League, røg de også ud på et mål til Álvaro Morata.

Læg dertil at Real Madrid som klub og Real Madrids fans altid hungrer efter deres ungdomsspillere får succes på landsholdet.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum