Om Vores Rivaler IX
Kassow-Rossing skrev: F. C. Barcelona er blevet tildelt endnu en bøde.
Denne gang på 47 Mio Euro for ulovlig salg af landeområde. For elleve år siden tjente de 35 Mio Euro, som de nu er tvunget til at købe tilbage + betale renter.
"As a result of that "the arbitration award has been fixed at 47 million euros, equal to the 35.4 million euros the club charged 11 years ago plus legal costs and interest.”
FC Barcelona, whose legal services are thoroughly studying the arbitration award, are obliged to recover the land because the arbitration tribunal in the case have ruled that the club have not complied with the details in the contract which was signed with 'Inmobiliaria Mar’ in 2005, when Joan Laporta was president of the club"
To link:
www.sport-english.com/en/noticias/barca/...r-can-rigalt-5247637
grup14.com/article/explaining-the-can-ri...pay-47m-in-penalties
Det samme har jeg Real som jeg har forstået.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hele verdens moralske overmænd, FC Barcelona, går nu offentligt ud og beder hele verden om at vise deres sympati for Leo Messi - den stakkels skattesnyds dømte og urimeligt forfulgte spiller.
Tak for kaffe, jeg går ud og knækker mig!
Chamartin skrev: Det er fantastisk!
Hele verdens moralske overmænd, FC Barcelona, går nu offentligt ud og beder hele verden om at vise deres sympati for Leo Messi - den stakkels skattesnyds dømte og urimeligt forfulgte spiller.
Barcelona har da i hvert fald skudt sig selv i foden med det hashtag, de fik lavet: www.marca.com/en/football/barcelona/2016...2601de05a8b45b0.html
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Mølbat skrev:
Chamartin skrev: Det er fantastisk!
Barcelona har da i hvert fald skudt sig selv i foden med det hashtag, de fik lavet: www.marca.com/en/football/barcelona/2016...2601de05a8b45b0.html
Barcelona - officiel fortaler for skattesnyd.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Raúl 7
- Gæst
-
Og alt det der med "dem der angriber Messi angriber Barcelona" - kæft en gang pis at lukke ud. Ingen angriber ham, staten synes bare han skal betale sin skat. Angriber ham, må jeg være fri.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev: Skattesnyderne har sikret sig Umtiti og meldes tæt på Digne.
Hvorfor er Barca så hurtige med transfers i år i forhold til os??? Står vi ikke med transferban og pistol for panden???
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
Siempre Madrid skrev: Skattesnyderne har sikret sig Umtiti og meldes tæt på Digne.
Hvorfor er Barca så hurtige med transfers i år i forhold til os??? Står vi ikke med transferban og pistol for panden???
Det ser egentlig umiddelbart ikke som om Barca kan få sig nogle store signings. De tabte endda kampen om Nolito. Frygter ikke for at Barca bliver stærkere næste år.
Nu betyder store signings absolut intet hvis ikke de passer ind i systemet, jeg kender ikke rigtigt nogle af dem de har købt så jeg vil ikke udtale migSR4 skrev:
ChrillRM14 skrev:
Det ser egentlig umiddelbart ikke som om Barca kan få sig nogle store signings. De tabte endda kampen om Nolito. Frygter ikke for at Barca bliver stærkere næste år.
om om det er godt købmandskab eller ej. Synes bare man snart bør ligge den Perez-agtige tankegang væk om at vi kun skal købe de største og dyreste på markedet, hvad med at kigge på truppen og hvad den mangler for at komme i perfekt balance og harmoni.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Kimbo skrev:
Nu betyder store signings absolut intet hvis ikke de passer ind i systemet, jeg kender ikke rigtigt nogle af dem de har købt så jeg vil ikke udtale migSR4 skrev:
ChrillRM14 skrev:
om om det er godt købmandskab eller ej. Synes bare man snart bør ligge den Perez-agtige tankegang væk om at vi kun skal købe de største og dyreste på markedet, hvad med at kigge på truppen og hvad den mangler for at komme i perfekt balance og harmoni.
Vi skal bestemt ikke bare ud og bruge penge for sjov - om Barca bliver stærkere eller ej er som sådan også lidt underordnet, så længe vi bliver stærkere ;) Men med en snarlig transferban, så ville det være rart, hvis man sad med fornemmelsen af, hvad planen var for sommeren, eller at der bare VAR en plan. Lige nu har man ikke hørt om nogle egentlige forhandlinger eller bekræftede interesser.
Og så gør det også sommeren lidt sjovere, når der kommer lidt dynamik i transferhuset i ens yndlingsklub...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Vi er helt enige, der skal selvfølgelig ud og handles inden det transfer ban rammer os :)ChrillRM14 skrev:
Kimbo skrev:
ChrillRM14 skrev:
Vi skal bestemt ikke bare ud og bruge penge for sjov - om Barca bliver stærkere eller ej er som sådan også lidt underordnet, så længe vi bliver stærkere ;) Men med en snarlig transferban, så ville det være rart, hvis man sad med fornemmelsen af, hvad planen var for sommeren, eller at der bare VAR en plan. Lige nu har man ikke hørt om nogle egentlige forhandlinger eller bekræftede interesser.
Og så gør det også sommeren lidt sjovere, når der kommer lidt dynamik i transferhuset i ens yndlingsklub...
Håber bare man har scoutet i dybden denne gang og ikke udelukkende går efter store allerede etablerede stjerner. Jeg finder det tit spændende med knapt så kendte spillere og jeg elsker at se talenter slå igennem.
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre