Om Vores Rivaler IX
VI er enige langt hen ad vejen, der er dog åbenbart stor forskel på ungdomsfodbold.Kassow-Rossing skrev: Morata er fast angriber for det spanske landshold. Det er bestemt en stilling, som Real Madrid gerne vil have en spiller i. Morata blev desuden topscorer ved to ungdomsturneringer for det spanske landshold.
Ved U19 EM i Rumænien i 2011 blev han topscorer med seks mål.
Ved U21 EM i Israel i 2013 blev han topscorer med fire mål.
Da Real Madrid mødte Juventus i forrige sæson af Champions League, røg de også ud på et mål til Álvaro Morata.
Læg dertil at Real Madrid som klub og Real Madrids fans altid hungrer efter deres ungdomsspillere får succes på landsholdet.
Jeg ser ham aldrig komme til at passe ind i vores system. Han har i stort set alle a-kampe for Madrid virket som om han ikke har kunne finde sin plads. Han får kun den foreste plads i Madrid, da han er underlegen på de andre pladser, med mindre der ændres system.
Hans ophold i Juve har været fint, men ikke fint nok til at sige nej til 600mill, når nu han ikke passer ind i vores system og nok heller ikke kommer til det.
Men jeg vil elske at se ham modbevise mine ord og jeg havde kæmpe tiltro til ham tidligere,
Men der skal flere kasser ind for, at nogensinde at bide sig fast på toppen.
Og Vasquez nævner du ikke?
-Ham håber jeg dog vi beholder, men han er vores nye Callejon og slet ikke i nærheden af de andre. ;)
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Elkrimi skrev:
nono skrev: Er jeg den eneste der går og græmmer mig over, at det er lykkes Manchester City at gafle BÅDE Leroy Sane og Gabriel Jesus? De to mest lovende, unge spillere i verden udover Renato Sanches.
Bevares, ikke at Real Madrid nødvendigvis havde brug for dem eller var den rette destination, men City alligevel? Meeh..
Er Asensio og Morata ikke også spændende? Og mon ikke Lukas Vasquez kan lægge mere på også!
Talentmæssigt ser det fantastisk lovende ud; Mariano blomstrer, Mayoral har fået en god plads i Bundesligaen og Jese i hos PSG.
Morata er 23 år Lucas Vasquez er 25 år. Dem kan man ikke kalde talenter mere.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Young Boys-Borussia Monchengladbach
Ajax-Rostov
Oporto-AS Roma
Steaua-Manchester City
Ludogorets-Viktoria Plzen
Celtic-Hapoel Beer
Kopenhagen-Apoel FC
Dundalk FC-Legia Warszawa
Dinamo Zagreb-Salzburg
Spændende for Villarreal.........og som Mourinho vil sige det: Casillas får chancen for at vinde det trofæ, han mangler (Europa League).
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Kassow-Rossing skrev: Morata er fast angriber for det spanske landshold. Det er bestemt en stilling, som Real Madrid gerne vil have en spiller i. Morata blev desuden topscorer ved to ungdomsturneringer for det spanske landshold.
Ved U19 EM i Rumænien i 2011 blev han topscorer med seks mål.
Ved U21 EM i Israel i 2013 blev han topscorer med fire mål.
Da Real Madrid mødte Juventus i forrige sæson af Champions League, røg de også ud på et mål til Álvaro Morata.
Læg dertil at Real Madrid som klub og Real Madrids fans altid hungrer efter deres ungdomsspillere får succes på landsholdet.
Han er 23, så der er snart ikke meget plads tilbage til at læne sig op af ungdomsstatistikker.
Og ærlig talt tror jeg ingen havde talt Morata så meget op, hvis ikke det var fordi han sendte os ud i CL. Det var helt klart stort, men foretrækker en stabil god sæson, fremfor enkelte gode kampe på en sæson.
Siempre Madrid skrev: Villarreal-AS Mónaco
Young Boys-Borussia Monchengladbach
Ajax-Rostov
Oporto-AS Roma
Steaua-Manchester City
Ludogorets-Viktoria Plzen
Celtic-Hapoel Beer
Kopenhagen-Apoel FC
Dundalk FC-Legia Warszawa
Dinamo Zagreb-Salzburg
Spændende for Villarreal.........og som Mourinho vil sige det: Casillas får chancen for at vinde det trofæ, han mangler (Europa League).
Nogle spændende kampe faktisk. Bliver især spændende med København. Forhåbentlig får vi dem i CL, så vi kan se Real i Parken ;)
Real HWL skrev:
Elkrimi skrev:
nono skrev: Er jeg den eneste der går og græmmer mig over, at det er lykkes Manchester City at gafle BÅDE Leroy Sane og Gabriel Jesus? De to mest lovende, unge spillere i verden udover Renato Sanches.
Bevares, ikke at Real Madrid nødvendigvis havde brug for dem eller var den rette destination, men City alligevel? Meeh..
Er Asensio og Morata ikke også spændende? Og mon ikke Lukas Vasquez kan lægge mere på også!
Talentmæssigt ser det fantastisk lovende ud; Mariano blomstrer, Mayoral har fået en god plads i Bundesligaen og Jese i hos PSG.
Morata er 23 år Lucas Vasquez er 25 år. Dem kan man ikke kalde talenter mere.
Det var nu også for at pointere at vi har rigeligt med udviklingsmateriale. At Vasquez er blevet 25 år betyder jo på ingen måde at han er færdigudviklet og med den udvikling han gennemgik sidste sæson vil jeg da til enhver tid vælg ham fremfor Sane f.eks.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Han er også en middel succes på seniorlandsholdet.
Han har haft to sæsoner i Juventus. Den ene til UG og den anden til dumpe :)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Jeg prøvede ikke at forklare hvorfor jeg kunne lide Morata. Forsøgte at forklare hvorfor jeg (personligt) tror at Real Madrid ønsker at beholde Morata.
Netop. Han har haft en god og en rigtig dårlig sæson i en liga, hvor Juventus er niveauer over alle de andre. Det er altså ikke voldsomt imponerende. Så når man bliver tilbudt 70 mio euro for en spiller af Moratas kaliber, så slår man altså til. Det er helt igennem dårligt købsmandsskab, at han ikke er solgt endnu. Han hverken passer til spillestilen eller besidder evnerne til at spille for Real Madrid.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Kassow-Rossing skrev: Jeg prøvede ikke at forklare hvorfor jeg kunne lide Morata. Forsøgte at forklare hvorfor jeg (personligt) tror at Real Madrid ønsker at beholde Morata.
Netop. Han har haft en god og en rigtig dårlig sæson i en liga, hvor Juventus er niveauer over alle de andre. Det er altså ikke voldsomt imponerende. Så når man bliver tilbudt 70 mio euro for en spiller af Moratas kaliber, så slår man altså til. Det er helt igennem dårligt købsmandsskab, at han ikke er solgt endnu. Han hverken passer til spillestilen eller besidder evnerne til at spille for Real Madrid.
Korrekt. Og kan man afhænde Jesé til fransk fodbold for småpenge, så kan jeg slet ikke forstå, hvor Real Madrid angiveligt har vist store penge for en spiller, hvis talent på ingen måder er større end førstnævntes.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Og hus vi stadig ikke ved om Real Madrid har en tilbagekøbsklausul i Jesé kontrakten med PSG.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Europa League... FA... Capital One Cuppen... Community Shield...
- Joaquin7
- Gæst
-
Man. Utd. er jo unægteligt den mest vindende af de engelske klubber. Ligeledes må Zlatan jo forholde sig til de aktuelle realiteter frem for et ønskescenario om Champions League, som han med garanti konkurrerer med om om et års tid. United vil være et godt bud på en semifinalist hvertfald næste sæson, lykkes Mourinho med at implementere sine ideer og tilføre endnu flere dygtige spillere til et hold med topspillere såsom Zlatan, (Pogba), Mkhitaryan, De Gea og et væld af dygtige spillere på spring såsom Bailly, Martial, Blind, Smalling etc.