Om Vores Rivaler IX

10 år 4 uger siden #1873 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Om Vores Rivaler IXæ

ChrillRM14 skrev:

Kimbo skrev:

SR4 skrev:

ChrillRM14 skrev:

Siempre Madrid skrev: Skattesnyderne har sikret sig Umtiti og meldes tæt på Digne.

Hvorfor er Barca så hurtige med transfers i år i forhold til os??? Står vi ikke med transferban og pistol for panden???

Det ser egentlig umiddelbart ikke som om Barca kan få sig nogle store signings. De tabte endda kampen om Nolito. Frygter ikke for at Barca bliver stærkere næste år.

Nu betyder store signings absolut intet hvis ikke de passer ind i systemet, jeg kender ikke rigtigt nogle af dem de har købt så jeg vil ikke udtale mig
om om det er godt købmandskab eller ej. Synes bare man snart bør ligge den Perez-agtige tankegang væk om at vi kun skal købe de største og dyreste på markedet, hvad med at kigge på truppen og hvad den mangler for at komme i perfekt balance og harmoni.

Vi skal bestemt ikke bare ud og bruge penge for sjov - om Barca bliver stærkere eller ej er som sådan også lidt underordnet, så længe vi bliver stærkere ;) Men med en snarlig transferban, så ville det være rart, hvis man sad med fornemmelsen af, hvad planen var for sommeren, eller at der bare VAR en plan. Lige nu har man ikke hørt om nogle egentlige forhandlinger eller bekræftede interesser.

Og så gør det også sommeren lidt sjovere, når der kommer lidt dynamik i transferhuset i ens yndlingsklub...

Jamen er det kun mig der egentlig er lidt glad for vi ikke nævnes i forbindelse med alle spillere? Enten er vi blevet bedre til at gemme hvem vi scouter efter, så andre klubber ikke også køber dem og prisen stiger, eller også er vi simpelthen ikke interesseret i den store udrensning hvilket jeg tolker som om Zidane får lidt indflydelse fordi det virker som om at hver gang Perez bestemmer så skifter han en halvt hold hver sommer og så bruger vi 2/3 af sæsonen på at sammensætte et hold igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 uger siden #1874 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IXæ

MatiasP skrev:

ChrillRM14 skrev:

Kimbo skrev:

SR4 skrev:

ChrillRM14 skrev:

Siempre Madrid skrev: Skattesnyderne har sikret sig Umtiti og meldes tæt på Digne.

Hvorfor er Barca så hurtige med transfers i år i forhold til os??? Står vi ikke med transferban og pistol for panden???

Det ser egentlig umiddelbart ikke som om Barca kan få sig nogle store signings. De tabte endda kampen om Nolito. Frygter ikke for at Barca bliver stærkere næste år.

Nu betyder store signings absolut intet hvis ikke de passer ind i systemet, jeg kender ikke rigtigt nogle af dem de har købt så jeg vil ikke udtale mig
om om det er godt købmandskab eller ej. Synes bare man snart bør ligge den Perez-agtige tankegang væk om at vi kun skal købe de største og dyreste på markedet, hvad med at kigge på truppen og hvad den mangler for at komme i perfekt balance og harmoni.

Vi skal bestemt ikke bare ud og bruge penge for sjov - om Barca bliver stærkere eller ej er som sådan også lidt underordnet, så længe vi bliver stærkere ;) Men med en snarlig transferban, så ville det være rart, hvis man sad med fornemmelsen af, hvad planen var for sommeren, eller at der bare VAR en plan. Lige nu har man ikke hørt om nogle egentlige forhandlinger eller bekræftede interesser.

Og så gør det også sommeren lidt sjovere, når der kommer lidt dynamik i transferhuset i ens yndlingsklub...

Jamen er det kun mig der egentlig er lidt glad for vi ikke nævnes i forbindelse med alle spillere? Enten er vi blevet bedre til at gemme hvem vi scouter efter, så andre klubber ikke også køber dem og prisen stiger, eller også er vi simpelthen ikke interesseret i den store udrensning hvilket jeg tolker som om Zidane får lidt indflydelse fordi det virker som om at hver gang Perez bestemmer så skifter han en halvt hold hver sommer og så bruger vi 2/3 af sæsonen på at sammensætte et hold igen.

Jeg er helt enig i, at det for en gangs skyld er dejligt, at alle spillere, der bare har spillet tilnærmelsesvist godt, ikke skal sættes i forbindelse med os :)
Men der er altså også en middelvej mellem at købe Perez-style og så at være passive. Jeg siger ikke, at vi er sidstnævnte, for vinduet er først rigtig igang nu her efter EM, men som det også blev sagt i en anden tråd: Vi må ikke blive for komfortable med vores trup - der må og skal ændringer til, men de skal gøres med omtanke, og her er det jo ikke et udtryk for Galactico-syndrom, at man går ud i ordentlig tid og køber ind eller, at en interesse i de rette spillere bekræftes.

Handel med omtanke. Ingen udrensning, tak. Men heller ingen naiv tro på, at vi kan klare os igennem de næste 1,5-2 år uden rimelig ændringer i truppen.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

10 år 4 uger siden #1875 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IXæ

Kimbo skrev:

SR4 skrev:

ChrillRM14 skrev:

En superligaspiller kan i princippet passe ind i systemet. Spillerne virker ikke til at være fra særlig høj klasse og det gør dem ikke det store på sigt.

10 år 4 uger siden #1876 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IXæ

ChrillRM14 skrev: Handel med omtanke. Ingen udrensning, tak. Men heller ingen naiv tro på, at vi kan klare os igennem de næste 1,5-2 år uden rimelig ændringer i truppen.

Nogle af de spillere vi har sendt ud på lån er vel tiltænkt en fremtidig i førsteholdstruppen i løbet af netop 1 eller 2 år tænker jeg? Vores nuværende trup, minus 54289575 muskelskader, bør kunne klare en flot sæson, omend vi ikke kan være uenige om at der mangler bredde hist og her.

Er det naivt at forvente en sløj sæsonstart fra Barcalona? Neymar til OL/træt efter OL, Messi dømt og stemplet kriminel og knust over de nationale anliggender? Ingen Alves, Mascherano fik ikke lov at smutte og så synes det umiddelbart "kun" at være breddespillere der er hentet ind, hvorfor de faste startere som udgangspunkt ikke bør føle sig truet. Ren drømmetænkning i en fodbold-liderlig periode, eller er der andre der har tænkt som jeg?

10 år 4 uger siden #1877 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IXæ

Mathiaska skrev: Er det naivt at forvente en sløj sæsonstart fra Barcalona? Neymar til OL/træt efter OL, Messi dømt og stemplet kriminel og knust over de nationale anliggender? Ingen Alves, Mascherano fik ikke lov at smutte og så synes det umiddelbart "kun" at være breddespillere der er hentet ind, hvorfor de faste startere som udgangspunkt ikke bør føle sig truet. Ren drømmetænkning i en fodbold-liderlig periode, eller er der andre der har tænkt som jeg?

Det er ikke utænkeligt, men transfervinduet er langt fra lukket endnu, så der kan ske meget endnu. Vi krydser fingre ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 3 uger siden #1878 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om Vores Rivaler IX

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Raul7-2880, andreashn, ElMadrid, MadridistaPorVida

10 år 2 uger siden #1879 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om Vores Rivaler IX
Lyder til at Gabriel Jesus bliver City mand. Hvis samtidigt Pogba som alt tyder på laver transfer til United så håber jeg så meget igen i år at spanske hold slår de engelske i de forskellige europæiske turneringer.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 uger siden #1880 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX

HHB65 skrev: Lyder til at Gabriel Jesus bliver City mand. Hvis samtidigt Pogba som alt tyder på laver transfer til United så håber jeg så meget igen i år at spanske hold slår de engelske i de forskellige europæiske turneringer.

City bliver stærke under Pep, men udover dem ser jeg ikke rigtigt nogen true Barca, Madrid, Bayern trioen.

10 år 2 uger siden #1881 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Ifølge Sky Sport har den tidligere Real Madrid spiller, Gonzalo Higuaín, skrevet under på en kontrakt med Juventus frem til 2020.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 2 uger siden #1882 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev: Ifølge Sky Sport har den tidligere Real Madrid spiller, Gonzalo Higuaín, skrevet under på en kontrakt med Juventus frem til 2020.

Marca meddeler samtidigt at prisen skulle forlyde på 95 millioner euro. Taget prisen i betragtning kunne det måske betyde at Pogba er på vej ud af klubben – spændende.

10 år 2 uger siden #1883 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Tillykke til Pipita!

En fremragende målscorer, der hører hjemme på et af verdens bedste klubhold. Det bliver godt at se mere til ham i CL med Juventus.
Sidste redigering: 10 år 2 uger siden ved Daniel.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 uger siden #1884 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om Vores Rivaler IX
Wow, det er godt nok en vild pris for en spiller der brænder når det virkelig gælder.

Leveret af Kunena Forum