Om Vores Rivaler IX

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #2053 af eksperten
Besvaret af eksperten på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

eksperten skrev: Der er ingen der snakker om at spillerne er skuffelser. Der er snakket om at Real Madrid er fremhævet til at være gode til handler, men det er jo ikke sagen, når mange af de spillere som er købt ender på gaden alligevel.

Det er i min bedste overbevisning direkte løgn. Der har været snak om, at de engelske hold er dårlige. Du har postuleret at Real Madrid er blandt de absolut dårligste hold (i verden) til at købe spillere ind.

eksperten skrev: BBB
Det er nemmere at ende i top 4 af ChL nu end det er at vinde la liga.. Har du kigget på de modstandere vi har mødt på vejen de seneste 6 år.. Det er jo rene walkovers mange af dem, og alligevel har vi klodset os hen til semifinalerne. Som med Wolfsburg og Schalke kampene. Du kan seriøst ikke mene at Wolfsburg er et mandskab i højeste klasse.

Hvis vi er blandt de absolut dårligste hold til at købe ind, så burde vores hold blive svagere. Hvis Wolfsburg derimod er gode (du har stadig ikke kommet med et eneste bud på, hvem der er bedre end Real Madrid til at handle - og der burde ellers være nok at vælge fra, hvis du har ret), så burde de to hold over en årrække udligne hinanden. Det er faktisk ret simpelt.

Du nævner i næste indlæg vores gode modstandere i '98, '00 og '02. Mener du seriøst at Leverkusen er værd at nævne, når vi har slået Dortmund og Bayern i knockout kampene og Atletico i finalen?

Hvis vi skal tage denne diskussion videre, så svar på disse to spørgsmål:
1) Hvis Real Madrid køber dårligt ind, hvordan kan det så være, at vi har klaret os kontinuerligt bedre siden 09/10 sæsonen?
2) Hvilke klubber sammenligner du Real Madrid med, når du mener, at vi er i toppen over de dårligste indkøbere? Barcelona er blevet nævnt, og hvis Bayern og Juve ikke er blevet nævnt, så har jeg kaldt dem nu. Du burde kunne nævne en hel stribe af hold, men bare nævn ET engelsk hold, der har klaret sig bedre end Real over de sidste 7 år. Det var trods alt den engelske liga, der startede denne idiotiske diskussion.

I 98, 2000 og 2002 var modstanden i ChL generelt stærkere. Leverkusen var gengangere flere gange i ChL og havde mange gode spillere i denne periode. Senere kom spillere som Ballack til og Lucio.

Anyway, perioden fra 2010 til 2016 er der brugt så mange penge på fodboldspillere og resultaterne har langt fra været derefter. En del er kommet og gået så det er stadig kikset at fremhæve Real Madrid, som en klub der har fornuft bag deres indkøb. Bare se på James, Isco, Kovacic der alle snildt kunne have forladt Real Madrid med god grund. Der har jo ingen plan været med de indkøb. Selv Varane skulle overtales til at blive under Zidane.

Jeg ser gerne denne sæson bliver anderledes. Et mesterskab er virkelig tiltrængt, men vi ved jo for andre sæsoner hvor hurtigt det kan gå galt med 0-4 sejre til Barcelona og Atletico. Disse ydmygende nederlag skete sjældent dengang der var fornuft bag trupsammensærningen.
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved eksperten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 9 måneder siden #2054 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Synes da vi har været okay tæt på ligaen siden Mourinho vandt den sidst. Så altså... Værre er det heller ikk'! Tilgengæld har vi vundet to Champion s League + det løse, lært en ting eller to, samt fået en masse at hidse os op over.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Zyconith.

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #2055 af eksperten

Zyconith skrev: Synes da vi har været okay tæt på ligaen siden Mourinho vandt den sidst. Så altså... Værre er det heller ikk'! Tilgengæld har vi vundet to Champion s League + det løse, lært en ting eller to, samt fået en masse at hidse os op over.

Vi har været langt fra siden 2012. I 2013 behøver vi ikke at snakke om og 2014 smed vi det hele over styr på hjemmebane mod Barcelona. I 2015 var vi igen langt fra at nærme os en liga sejr og sidste sæson skulle Barcelona jo bare køre den hjem. De kunne endda tåle at tabe mod os i egen hule. Vi var 13 points bagud og det sker altså tit at vi er en del points bagud. Vi løb ind i nederlag til Barcelona på 0-4, plus det er et stykke tid siden vi har slået Atleti i den spanske liga. Det har slet ikke været godt nok.

Vi står stadig i en situation at nogle skal blive skadet eller få karantæne før nogle af spillerne på bænken får spilletid. Det kan derfor meget nemt gå galt i la liga igen, spillerne er ikke top motiveret i hele truppen

9 år 9 måneder siden #2056 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

eksperten skrev:

BBB skrev:

eksperten skrev: Der er ingen der snakker om at spillerne er skuffelser. Der er snakket om at Real Madrid er fremhævet til at være gode til handler, men det er jo ikke sagen, når mange af de spillere som er købt ender på gaden alligevel.

Det er i min bedste overbevisning direkte løgn. Der har været snak om, at de engelske hold er dårlige. Du har postuleret at Real Madrid er blandt de absolut dårligste hold (i verden) til at købe spillere ind.

eksperten skrev: BBB
Det er nemmere at ende i top 4 af ChL nu end det er at vinde la liga.. Har du kigget på de modstandere vi har mødt på vejen de seneste 6 år.. Det er jo rene walkovers mange af dem, og alligevel har vi klodset os hen til semifinalerne. Som med Wolfsburg og Schalke kampene. Du kan seriøst ikke mene at Wolfsburg er et mandskab i højeste klasse.

Hvis vi er blandt de absolut dårligste hold til at købe ind, så burde vores hold blive svagere. Hvis Wolfsburg derimod er gode (du har stadig ikke kommet med et eneste bud på, hvem der er bedre end Real Madrid til at handle - og der burde ellers være nok at vælge fra, hvis du har ret), så burde de to hold over en årrække udligne hinanden. Det er faktisk ret simpelt.

Du nævner i næste indlæg vores gode modstandere i '98, '00 og '02. Mener du seriøst at Leverkusen er værd at nævne, når vi har slået Dortmund og Bayern i knockout kampene og Atletico i finalen?

Hvis vi skal tage denne diskussion videre, så svar på disse to spørgsmål:
1) Hvis Real Madrid køber dårligt ind, hvordan kan det så være, at vi har klaret os kontinuerligt bedre siden 09/10 sæsonen?
2) Hvilke klubber sammenligner du Real Madrid med, når du mener, at vi er i toppen over de dårligste indkøbere? Barcelona er blevet nævnt, og hvis Bayern og Juve ikke er blevet nævnt, så har jeg kaldt dem nu. Du burde kunne nævne en hel stribe af hold, men bare nævn ET engelsk hold, der har klaret sig bedre end Real over de sidste 7 år. Det var trods alt den engelske liga, der startede denne idiotiske diskussion.

I 98, 2000 og 2002 var modstanden i ChL generelt stærkere. Leverkusen var gengangere flere gange i ChL og havde mange gode spillere i denne periode. Senere kom spillere som Ballack til og Lucio.

Anyway, perioden fra 2010 til 2016 er der brugt så mange penge på fodboldspillere og resultaterne har langt fra været derefter. En del er kommet og gået så det er stadig kikset at fremhæve Real Madrid, som en klub der har fornuft bag deres indkøb. Bare se på James, Isco, Kovacic der alle snildt kunne have forladt Real Madrid med god grund. Der har jo ingen plan været med de indkøb. Selv Varane skulle overtales til at blive under Zidane.

Jeg ser gerne denne sæson bliver anderledes. Et mesterskab er virkelig tiltrængt, men vi ved jo for andre sæsoner hvor hurtigt det kan gå galt med 0-4 sejre til Barcelona og Atletico. Disse ydmygende nederlag skete sjældent dengang der var fornuft bag trupsammensærningen.

Diskussionen handlede om engelske hold. Du har endnu ikke nævnt et eneste engelsk hold, der er bedre end Real Madrid til at købe ind. Du har heller ikke svaret på, hvordan/hvorfor vi har klaret os bedre siden 09/10 sæsonen, hvis vi er i toppen af de dårligste indkøbere (i verden).

Hvis du ikke vil underbygge dine påstande eller svare på spørgsmål, hvad laver du så på et debatforum?
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

9 år 9 måneder siden #2057 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

eksperten skrev: Vi har været langt fra siden 2012. I 2013 behøver vi ikke at snakke om og 2014 smed vi det hele over styr på hjemmebane mod Barcelona.

13/14 tabte vi det på udebane på Calderón (på et langskudsmål fra midten). Ikke hjemme mod Barcelona.
Hvis du mener 14/15, så slog vi Barca 3-1.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #2058 af eksperten
Jeg behøver ikke at nævne nogle engelske hold, når jeg flere gange har sagt, at det er dumt at fremhæve nogen for at jokke i spinaten, når Real Madrid selv har haft en lang periode på 7 år, hvor man har vundet ligeså mange mesterskaber som Leicester.

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #2059 af eksperten

BBB skrev:

eksperten skrev: Vi har været langt fra siden 2012. I 2013 behøver vi ikke at snakke om og 2014 smed vi det hele over styr på hjemmebane mod Barcelona.

13/14 tabte vi det på udebane på Calderón (på et langskudsmål fra midten). Ikke hjemme mod Barcelona.
Hvis du mener 14/15, så slog vi Barca 3-1.

I 13/14 var det hjemme mod Barcelona vi tabte det hele. Vi lå nummer 1 og tabte 3-4 og kort efter 2-1 mod Sevilla ude. Efter dette tabte vi første pladsen Check det selv

9 år 9 måneder siden #2060 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
@Eksperten. Det burde være ret nemt (alligevel formår du at gøre det ekstremt kompliceret)!

Hvis Real Madrid er blandt de værste til at handle, så må der jo pr. automatik være nogle, som gør det bedre og har mere succes end os. Hvem er det?
Det er decideret useriøst at smide postulater rundt, når du ikke formår at bakke dem op.

Jeg har ikke set dig skrive én eneste positiv ting omkring Real Madrid siden din ankomst, så du må simpelthen være en troll.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 9 måneder siden #2061 af eksperten

Pelle skrev: @Eksperten. Det burde være ret nemt (alligevel formår du at gøre det ekstremt kompliceret)!

Hvis Real Madrid er blandt de værste til at handle, så må der jo pr. automatik være nogle, som gør det bedre og har mere succes end os. Hvem er det?
Det er decideret useriøst at smide postulater rundt, når du ikke formår at bakke dem op.

Jeg har ikke set dig skrive én eneste positiv ting omkring Real Madrid siden din ankomst, så du må simpelthen være en troll.

Jeg har sagt at det er dumt at klandre andre hold for dårlige indkøb når vi selv er i toppen af hold der ikke kan omsætte de penge vi har brugt på spillere til succes. Og der er rigeligt at tage fat i af perioder, hvor det ikke er gået som det burde. Måden vi er røget ud på i ChL sæsonerne under Mourinho og seneste sæson med Carlo. Ja og så ligaen.

Skal jeg skrive positive ting om Real Madrid for ikke at gå under kategorien troll. Sjov tankegang. Du har så heller ikke læst rigtigt, for jeg sagde at siden vi begyndte at spendere en masse penge i 2010 er det første gang jeg føler vi har et komplet hold og har chancer for at vinde mere end en titel af de 3 store.

9 år 9 måneder siden #2062 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Nu har du fået spørgsmålet tre gange. Vil du svare på det? Husk at emnet handler ikke om Real Madrids La Liga triumfer/nederlag men om at de engelske hold er nybegyndere til det med at have penge og endnu ikke har erfaring nok til at handle fornuftigt på markedet endnu.

Kassow-Rossing skrev: Som forsvarende Champions League mester for anden gang på tre år, kan jeg afsløre at det faktisk går udemærket. En del bedre end det går i det engelske.

Kassow-Rossing skrev: Hvis de engelske klubber havde købt bedre ind end Real Madrid, så havde de også spillet bedre.

BBB skrev: Når Real Madrid er så dårlige til at handle, at vi faktisk er i toppen over de dårligste, så er det alligevel lidt sjovt at vi har været i top 4 i Europa/verden de sidste mange sæsoner. Alle de der hold, der er så gode til at handle ind, hvorfor vinder de ikke noget mere? Det burde være let, når man altid laver de rigtige handler..

Pelle skrev: Hvis Real Madrid er blandt de værste til at handle, så må der jo pr. automatik være nogle, som gør det bedre og har mere succes end os. Hvem er det?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 9 måneder siden #2063 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev: Nu har du fået spørgsmålet tre gange. Vil du svare på det? Husk at emnet handler ikke om Real Madrids La Liga triumfer/nederlag men om at de engelske hold er nybegyndere til det med at have penge og endnu ikke har erfaring nok til at handle fornuftigt på markedet endnu.

Kassow-Rossing skrev: Som forsvarende Champions League mester for anden gang på tre år, kan jeg afsløre at det faktisk går udemærket. En del bedre end det går i det engelske.

Kassow-Rossing skrev: Hvis de engelske klubber havde købt bedre ind end Real Madrid, så havde de også spillet bedre.

BBB skrev: Når Real Madrid er så dårlige til at handle, at vi faktisk er i toppen over de dårligste, så er det alligevel lidt sjovt at vi har været i top 4 i Europa/verden de sidste mange sæsoner. Alle de der hold, der er så gode til at handle ind, hvorfor vinder de ikke noget mere? Det burde være let, når man altid laver de rigtige handler..

Pelle skrev: Hvis Real Madrid er blandt de værste til at handle, så må der jo pr. automatik være nogle, som gør det bedre og har mere succes end os. Hvem er det?

Han r ikke til at skyde igennem, du kan ligeså godt droppe det!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 9 måneder siden ved Zyconith.

9 år 9 måneder siden #2064 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX

eksperten skrev:

Pelle skrev: @Eksperten. Det burde være ret nemt (alligevel formår du at gøre det ekstremt kompliceret)!

Jeg har sagt at det er dumt at klandre andre hold for dårlige indkøb når vi selv er i toppen af hold der ikke kan omsætte de penge vi har brugt på spillere til succes. Og der er rigeligt at tage fat i af perioder, hvor det ikke er gået som det burde. Måden vi er røget ud på i ChL sæsonerne under Mourinho og seneste sæson med Carlo. Ja og så ligaen.

Skal jeg skrive positive ting om Real Madrid for ikke at gå under kategorien troll. Sjov tankegang. Du har så heller ikke læst rigtigt, for jeg sagde at siden vi begyndte at spendere en masse penge i 2010 er det første gang jeg føler vi har et komplet hold og har chancer for at vinde mere end en titel af de 3 store.

Klandre andre hold for dårlige indkøb?

Pelle beder dig om at gøre det stik modsatte; nemlig fremhæve mange af dem, som du mener er foran Madrid, når det kommer til spillerindkøb.

... Man skulle fandme tro, at du er politiker.

Leveret af Kunena Forum