Om Vores Rivaler IX
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Barcelona er virkelig ikke stærke i år, og det virker til at det oplever problemer, ligeså snart de møder et nogenlunde stærkt hold på udebane. Og så har de endda også hevet sene scoringer mod Valencia og Villarreal - ligesom vi også har i to kampe :-)
Det er rart at være Real Madrid-fan i disse tider, og jeg håber for alt i verden, at det fortsætter med en sejr i Sevilla på søndag!
HALA MADRID
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Zyconith skrev: ... og hvor er det også lækkert at se udviklingen hos Villarreal, Sevilla og R. Sociedad. Såfremt Betis og Valencia får nosset sig sammen begynder det at ligne noget. Jo stærkere en hjemlig konkurrence for RM jo bedre. Tit og ofte når vi møder større europæiske hold i CL eller Barca og Atletico, så kan jeg være bekymret grundet den til tider store forskel der kan være i niveauet af modstandere vi møder. Er vi i stand til at spille hurtigt nok? Kan vi klare det bedre pres fra modstanderen? Etc.
Subtoppen i Spanien er blevet ekstremt stærk... Tag Celta Vigo og Bilbao med, når de fanger momentum, så har man altså 8 hold i toppen af tabellen, der altså spiller virkelig god bold. Det er i virkeligheden sådan, at en liga bør vurderes. Altså det er den øverste halvdel af ligaen, der kommer ud i Europa og så at sige repræsenterer ligaens boldspil internationalt.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Så er vi stadig friske i weekenden mod samme 11 spillere fra Sevilla.
Kom så med 8 point ned til Barcelona og 12 til At: Madrid.
-Fcbarcelona.dk om Pique-hændelsen. Man kan ikke undre sig over hvorfor Pique fortsat er en idiot når det alligevel er en efterspurgtegenskab hos Barca-tilkhængerne.
SR4 skrev: "Selvom catalaneren har ret i sin kritik, kan man næppe betegne fremgangsmåden som ønskværdig. Hvis man kender det spanske ligaforbund og Javier Tebas ret, vil man gnide sig i hænderne efter forsvarsspillerens udtalelser og glæde sig over muligheden for at give Barca og Piqué en straf."
-Fcbarcelona.dk om Pique-hændelsen. Man kan ikke undre sig over hvorfor Pique fortsat er en idiot når det alligevel er en efterspurgtegenskab hos Barca-tilkhængerne.
Det er egentlig meget tankevækkende at notere sig, hvor mange mesterskaber Madrid har vundet, siden Tebas tiltrådte i 2013...
Piqué bliver en genial præsident i Barcelona om nogle år. Patetisk, hyklerisk og i stand til at leve sig 100% ind i offerrollen.
Mølbat skrev: www.goal.com/en/news/8/main/2017/01/13/3...omments?ICID=HP_HN_1
Det er jo et cirkus.
"Du skal sgu ikke fortaelle folk, at alle vores andre spillere er med til at faa Messi til at se god ud! Ud med dig!"
Ha ha. Hvor er det langt ude. Nu ved jeg ikke praecist, hvad han har sagt, men det har vel naeppe vaeret "Messi ville vaere elendig uden alle de andre spillere. Min favoritspiller er alle undtagen Messi." eller "Jeg kan ikke lide Messi, han er daarlig"
Det virker meget besynderligt :-D
Men hvor er det herligt at se, hvordan de koger rundt baade paa og uden for banen i oejeblikket.
Mølbat skrev: www.goal.com/en/news/8/main/2017/01/13/3...omments?ICID=HP_HN_1
Det er jo et cirkus.
Er jeg den eneste der synes det fair?
Når man udtaler at Pique gør nogen som helst bedre, så har man ikke styr på talentudvikling :D
Edit: Mange herinde (inklusiv mig selv) kan have svært ved at spotte ironi så selvfølgelig er jeg ironisk og dette indikere at Barca ikke er større end en spiller med 10 års erfaring i klubben. Men det er nu ikke længe siden at Messi kaldte sportsdirektøren en idiot for at mene at en 7. forlængelse af kontrakt på 5 år til Messi var en smule i overkanten. I øvrigt undskyldte direktøreren :D
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Bliver selvfølgelig svært, så længe han starter inde for Chelsea er jeg godt klar over.
No solo soy perfecto, también soy Madridista