Om Vores Rivaler IX

9 år 6 måneder siden #2389 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Atletico har store planer for fremtiden.

Nyt logo og nyt stadion, hvilket man kan se i linket her: www.goal.com/en/news/722/la-liga/2016/12...ICID=HP_HN_HP_RI_1_1

De vil simpelthen ind på Real Madrids internationale marked med deres nye træk, hvilket er nødvendigt for at overleve på toppen.

Nogen som har nogle reaktioner på dette?
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #2390 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: Atletico har store planer for fremtiden.

Nyt logo og nyt stadion, hvilket man kan se i linket her: www.goal.com/en/news/722/la-liga/2016/12...ICID=HP_HN_HP_RI_1_1

De vil simpelthen ind på Real Madrids internationale marked med deres nye træk, hvilket er nødvendigt for at overleve på toppen.

Nogen som har nogle reaktioner på dette?

Lillesøster vil altid være lillesøster. Det ændrer en spejlvendt bjørn, Kinamandens Dollars og et nyt stadion med et gammelt navn ikke på.

Det store spørgsmål bliver heller ikke hvordan de klarer sig i tiden efter. Estadio Vicente Calderon. Det store spørgsmål bliver hvordan de klarer sig i tiden efter Diego Simeone...

9 år 6 måneder siden #2391 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Jo, men Simeone har ikke bare løftet holdet, men hele klubben qua resultaterne, hvorfor de har meget bedre forudsætninger, når han igen er væk. Men ja klart, Atleti uden Simeone lyder ikke skræmmende.

Jeg synes egenligt at det er en spændende med Atletico Madrid. Altså endnu en topklub fra Madrid, hvilket er vigtigt for Spaniens selvforståelse i disse trængselstider.

I en finale mellem Barca og Atleti ved jeg i hvert fald godt, hvem jeg holder med. Atleti repræsenterer egenligt et lignende gammelt Real Madrid vibe fra 80'erne, hvilket jeg fuldt ud respekterer. Jeg vil egenligt også mene, at vi har vundet de to seneste Champions ved snarere at være inspireret af Atletis spillestil end at være inspireret af Barcas.

Så, nu må Florentino gå igang med et eller andet hjernedødt projekt.

9 år 6 måneder siden #2392 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Aldrig har jeg haft så meget lyst til at miste penge.

Har sat 200 på, at Barcelona vinder i dag, og nu jeg håber virkelig, at de penge er tabt.

EDIT:
0-1 - men Osasuna burde sagtens kunne udligne. Barcelona er vanvittigt ringe, jeg skammer mig over, vi satte point til mod det kage-hold.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved DarioGomez.

9 år 6 måneder siden #2393 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Store problemer for Atletico. Bagud 0-2 ude mod Villareal, og Simeone har været nødsaget til at skifte Tiago og Oblak ud med skader. De skal vist være heldige, hvis de overhovedet slutter i top3 i år.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 6 måneder siden #2394 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Store problemer for Atletico. Bagud 0-2 ude mod Villareal, og Simeone har været nødsaget til at skifte Tiago og Oblak ud med skader. De skal vist være heldige, hvis de overhovedet slutter i top3 i år.

Hvad filan er der sket for lillesøster??? De har jo ikke andet end bygget på rent spillermæssigt :O

Har vi knækket deres fightervilje og deres tro på, at alt kan lade sig gøre efter CHL-finalen?? Eller er subtoppen bare blivet den tand stærkere, at top3 ikke er givet for et hold som Atletico?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 6 måneder siden #2395 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
De vandt deres Champions League pulje foran Bayern München. Atlético er ikke et hold i krise.

Den spanske liga er bare den klart stærkeste liga i verden målt på alle parametre.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 5 måneder siden #2396 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Oscar til Shanghai SIPG. Flere engelske medier melder en pris på små 500 millioner kr.

Det skriger af overpris!

Jeg sidder lidt og ønsker, at James har samme lave sportslige ambitioner, som Oscar og dermed foretrækker pengene i kinesisk fodbold. Men det kræver selvfølgelig også, at der en kinesisk klub, som kan se James' profil i klubben.

Det næstbedste ville selvfølgelig være, at Chelsea smider den lille halve milliard efter James :-)

9 år 5 måneder siden #2397 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Ifølge Mundo Deportivo (Catalansk) ønsker størstedelen af Barcelonas fans Modric til klubben.

Måske de alligevel ikke synes det er så stort et tyveri alligevel at Iniesta ikke var med i toppen af kåringerne?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 5 måneder siden #2398 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev: Ifølge Mundo Deportivo (Catalansk) ønsker størstedelen af Barcelonas fans Modric til klubben.

Måske de alligevel ikke synes det er så stort et tyveri alligevel at Iniesta ikke var med i toppen af kåringerne?

Nu skal det jo ikke tages ud af kontekst. De blev spurgt, hvilken spiller for Real Madrid de helst vil have. Naturligvis vil de så selvfølgelig vælge en Real Madrid-spiller.

De blev ikke spurgt om status quo ELLER en ny spiller. Det var bare hvilken spiller.

9 år 5 måneder siden #2399 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

Kassow-Rossing skrev: Ifølge Mundo Deportivo (Catalansk) ønsker størstedelen af Barcelonas fans Modric til klubben.

Nu skal det jo ikke tages ud af kontekst. De blev spurgt, hvilken spiller for Real Madrid de helst vil have. Naturligvis vil de så selvfølgelig vælge en Real Madrid-spiller.

De blev ikke spurgt om status quo ELLER en ny spiller. Det var bare hvilken spiller.

Nej, de blev spurgt om hvilken spiller, de helst ville have til klubben. Hector Bellerin fik også stemmer :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 5 måneder siden #2400 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Kratmus skrev:

BBB skrev:

Nej, de blev spurgt om hvilken spiller, de helst ville have til klubben. Hector Bellerin fik også stemmer :)

Så er det en anden afstemning, som jeg har læst om. Det beklager jeg.

Leveret af Kunena Forum