Om Vores Rivaler IX

9 år 6 måneder siden #2425 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX
Man skulle sælge Danilo og Coentrao og lade Nacho og Marcos Alonso klare opgaven som reserver. Kunne være interessant at se Real Madrid stille et hold kun bestående af canteranos.

Casilla
Carvajal Nacho ? Marcos Alonso
Casemiro Llorente
Vazquez Enzo
Mariano Morata

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #2426 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Matamoro skrev: Man skulle sælge Danilo og Coentrao og lade Nacho og Marcos Alonso klare opgaven som reserver. Kunne være interessant at se Real Madrid stille et hold kun bestående af canteranos.

Casilla
Carvajal Nacho ? Marcos Alonso
Casemiro Llorente
Vazquez Enzo
Mariano Morata

Det kunne dog være mindre interessant og se Real Madrid tabe, så om vi stiller med 11 eller 4 canteranos er for mig fuldstændig ligegyldigt! Det er dog positivt, at man ikke altid tror græsset er grønnere ovre på den anden side, og man i stedet ser på hvad man har, og bruger det man kan.

I øvrigt mener jeg Vallejo også vil tælle som egen avl. Er lidt usikker, men det er jeg også med Casemiro.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 6 måneder siden #2427 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Skulle Madrid have interesse i at oprette et volleyball hold, skulle vi måske alligevel overveje ham der verdens dyreste spiller??

Nå ja...brydning kan han også bruges til.
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Chamartin.

9 år 6 måneder siden #2428 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX
Er jeg den eneste der er helt ekstremt bekymret over at møde Napoli disse dage? Deres form er virkelig god og deres spil er berusende.
Der er stadig et stykke tid til, men stadig.... Berolig mig en eller anden!

9 år 6 måneder siden #2429 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg regner ikke med at Napoli bliver et problem, ja de spiller godt men tror stadig vi er et niveau eller 2 over... Altså hvis vi kommer op på hesten igen!!!
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Kimbo.

9 år 6 måneder siden #2430 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

Mathiaska skrev: Er jeg den eneste der er helt ekstremt bekymret over at møde Napoli disse dage? Deres form er virkelig god og deres spil er berusende.

Et hvert hold der har Raul Albiol som en af de første mænd på holdkortet, bør ikke vække den store bekymring ;)

Lidt mere seriøst så ser de gode ud offensivt men de lader altså rigtig mange mål gå ind også. Og jeg ved godt vi har indkasseret nogle tåbelige mål her på det sidste, men jeg synes egentlig vi har stået ganske udmærket defensivt, det har mere været på de personlige fejl vi har indkasseret. Jeg vil mene det afhænger af om vores offensiv stopper med at spille på superliga niveau, for hvis de spiller som de har gjort på det sidste, ja så kan de få selv Raul Albiol til at ligne en klassespiller.

9 år 6 måneder siden #2431 af Numeredoce
Besvaret af Numeredoce på emne Om Vores Rivaler IX

elle44 skrev:

Mathiaska skrev: Er jeg den eneste der er helt ekstremt bekymret over at møde Napoli disse dage? Deres form er virkelig god og deres spil er berusende.

Et hvert hold der har Raul Albiol som en af de første mænd på holdkortet, bør ikke vække den store bekymring ;)

Lidt mere seriøst så ser de gode ud offensivt men de lader altså rigtig mange mål gå ind også. Og jeg ved godt vi har indkasseret nogle tåbelige mål her på det sidste, men jeg synes egentlig vi har stået ganske udmærket defensivt, det har mere været på de personlige fejl vi har indkasseret. Jeg vil mene det afhænger af om vores offensiv stopper med at spille på superliga niveau, for hvis de spiller som de har gjort på det sidste, ja så kan de få selv Raul Albiol til at ligne en klassespiller.

Vi tager dem i ægte Real Madrid stil: 4-3 hjemme og 3-3 ude. Angreb er det bedste forsvar ;)

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

9 år 6 måneder siden #2432 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Nu har jeg grundet odds set en del til Napoli's seneste kampe. Og her forstår jeg vitterligt ikke din bekymring.

Hjemme imod Sampdoria spillede de ekstremt langsomt, og deres offensiv hang ikke rigtig sammen. De var utrolig heldige med at vinde kampen 2-1, hvor de scorede deres sidste mål i 5. minuters overtid. En sejr er en sejr, men skræmmende var det ikke.
De kørte godt nok Pescara over, men top mod bund, så skal der også være en stor forskel, og det var der også.

Den seneste kamp imod Milan blev jeg lidt nervøs, da de gjorde præcis hvad der passede dem, og alle deres kombinationer sad lige i skabet, og de virkede som et hold som virkelig mente det. Det stikmodsatte skete i 2. halvleg, hvor Milan kørte Napoli over på kryds og tværs. De havde ikke en chance, og på mange måder mindede Napoli holdet om Real Madrid når de er værst.

Jeg er slet ikke nervøs. Jeg er kun nervøs for, at Real Madrid undervurdere dem som de har til vane at gøre imod mindre hold. Napoli's offensiv er udmærket, men bedre er Insigne og Mertens altså heller ikke. Callejon er helt væk, men ved ikke hvornår Milik kommer tilbage.
Vi skulle meget gerne kunne vinde begge opgør uden problemer. Det eneste er, at Danilo spiller højreback, for Insigne er hjernedød hurtig.
Vores midtbane er overlegen på alle punkter, og deres forsvar er i den grad til at tale med. Strinic er stabil ligesom Arbeloa var, men klart til at tale med og Hysaj er en rigtig fin spiller, men burde være alle vores offensive spillere underlegne.
Koulibaly og Albiol er ekstrem langsomme og tunge, så hurtig boldomgang vil sætte dem ud af kurs. Derimod er de begge nærkampsstærke og gode i luften, så den duel taber vi højst sandsynlig, selvom Ramos er alle overlegne i luften :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 6 måneder siden #2433 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
At madrid mod barcelona i cdr semien. Det må sku koste krafter for begge hold i ligaen. De er jo ikke ligefrem bedste venner og vinderen vinder over dem de møder i finalen. Kun os som dummer sig mod celta...

9 år 6 måneder siden #2434 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Perfekt. Både Atletico og Barcelona med uafgjorte kampe, det må og skal udnyttes og må give et selvtillidsboost. Er også mere sikker på at Sevilla smider point i resten af sæsonen end de to - i hvert fald Barcelona.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

9 år 6 måneder siden #2435 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis vi ikke kan udnytte det i aften mod sociedad, så er vi godt nok i krise. Barcelona har givet os så mange point at det er utroligt hvis vi ikke vinder ligaen. At. Madrid er helt væk og Sevilla har normalt ikke kræfterne i længden.

Kom nu gutter, vind den kamp med klasse og lir.

9 år 6 måneder siden #2436 af Arnenugacream
Besvaret af Arnenugacream på emne Om Vores Rivaler IX
Ja, det må og skal udnyttes. Dog stadig træls at de lige formår at få uafgjort endnu engang i de døende minutter. Omvendt har vi også selv formået og hente lidt point i slutfasen :). Men stadig..

Jeg tror dog nemt man kan løbe ind i problemer iaften, og det er før set at holdet ikke udnytter gaver fra Barcelona, men selv formår at dumme sig efterfølgende.
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved Arnenugacream.

Leveret af Kunena Forum