Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det kan blive stor weekend, hvis vi vinder.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
El Siete skrev: Udover denne herlige weekend, hvor vores nærmeste tre rivaler, på papiret, havde nemme modstandere, venter dem der stadig et sværere program end for os. Allerede i næste weekend møder Barcelona og Sevilla (Atletico er vel så godt som sat) hhv. Ath. Bilbao og Villareal. Bevares, på hjemmebane, men stadig hold der kan drille, og som begge ligger og slås med om pladserne til ChL og UEFA cuppen. De har i den grad noget at kæmpe for.
Celta ude er vel en sværere kamp? Celta er dog i copa semien, hvorfor de måske (!) sparer nogle spillere til kampen mod El Real Madrid.
Spændende at se om Celta sparer lidt spillere til weekenden, men kommer jo også meget an på morgendagens CdR kamp, på hjemmebane. Desuden har Barcelona 2 CdR kampe mod Atletico og kampen mod Ath Bilbao i weekenden, inden for en uge - hårdt program.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
nordicbetblog.dk/livet-uden-iniesta/
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
BBB skrev: Barca meldes interesserede i Isco, som har kontraktudløb i 2018.
Manden har allerede en hund der hedder Messi eller havde ihvertfald. Han var erklæret Barca fan inden skiftet til Real Madrid, så det er vel ikke utænkeligt.
Sammen med det og at Iniesta måske godt kunne bruge noget aflastning så virker det hverken urealistisk eller som et "dumt" skifte. Omend jeg om nogen ville hade det skifte...
Jeg er her stadig XOXO
Skal vi have Dybala, er jeg fristet til at gå med på Hazard-vognen. De ville supplere hinanden godt.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Casillas2x
- Junior bruger
-