Om Vores Rivaler IX
Madridista28 skrev: Tjek lig denne her kommentar fra Pique op til El Clásico hvad er jeres mening om det?
www.bold.dk/fodbold/nyheder/pique-lige-n...rid-bedst-i-la-liga/
At det er lidt noget pjat. Selvfølgelig skal man sige det, når vores hold har flest point, men vores hold virker også ret heldigt i perioder.
Vi har ikke mødt alle hold, så lad os vente og se.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Madridista28 skrev: Tjek lig denne her kommentar fra Pique op til El Clásico hvad er jeres mening om det?
www.bold.dk/fodbold/nyheder/pique-lige-n...rid-bedst-i-la-liga/
Pique? Pque??
Lad os da nyde han får en gangs skyld i sit liv ikke lyder som en idiot, der har ondt over alt hvad der sker i hovedstadsklubben ;)
- FanOfMagicalTeams
-
- Ekspert bruger
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
" Hvis kampen var sluttet efter 89 minutter, ville vi alle være glade. Fodspillet var ikke retfærdig overfor os i dag, men det er indlysende, at vi skal forbedre os."
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Luis Enrique efter 1-1 El Clásico
" Hvis kampen var sluttet efter 89 minutter, ville vi alle være glade. Fodspillet var ikke retfærdig overfor os i dag, men det er indlysende, at vi skal forbedre os."
Franco det svin indførte at kampene skulle varer 90 minutter og ikke 89, fordi alle ved hvor gode Real er med comebacks. Igen slår uretfærdigheden til og korrupte Real hiver point hjem.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Årha. Lazio - Roma. Klassisk italiensk fodbold i en nøddeskal. Nærmest ingen mål, intet spil, røde kort, slåskampe...
Lazio hænger fast i en ledelse, som ikke vil bruge penge, hvorfor deres spillermateriale er som Real Madrid 09' på en dårlig dag. Men fantastisk derby!
Fondo_Sur skrev:
Zyconith skrev: Årha. Lazio - Roma. Klassisk italiensk fodbold i en nøddeskal. Nærmest ingen mål, intet spil, røde kort, slåskampe...
Lazio hænger fast i en ledelse, som ikke vil bruge penge, hvorfor deres spillermateriale er som Real Madrid 09' på en dårlig dag. Men fantastisk derby!
Hvorfor var store dele af stadium tomt? Jeg fangede ikke lige de italienske kommentatorer i farten, men de talte om det på et tidspunkt. Der er plads til 70.000, men der var da max. 30-40 stk.? R det grundet risiko for ballade?
edit: her er der en mulighed forklaring, www.quora.com/Why-does-the-Serie-A-have-...ot-including-derbies
Har også undret mig over hvorfor mange stadions er små og smadrede når jeg har været i Italien. Især Fiorentinas...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
"Maybe they hate me because I'm too good."
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Pelle skrev: Andre der ser Bayern - Atletico? Det er skræmmende, hvor meget gnist, genpres og kreativitet Bayern har mistet under Ancelotti. Det er virkelig som om, de har taget et skridt eller to ned ad stigen, desværre.
Jeg er ikke fan af Bayern, men kan godt lide Ancelotti - det er ærgerligt at se :(
Bayern vinder ikke CHL i år med det spil her. Det bliver et spansk trofæ igen.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev:
Pelle skrev: Andre der ser Bayern - Atletico? Det er skræmmende, hvor meget gnist, genpres og kreativitet Bayern har mistet under Ancelotti. Det er virkelig som om, de har taget et skridt eller to ned ad stigen, desværre.
Jeg er ikke fan af Bayern, men kan godt lide Ancelotti - det er ærgerligt at se :(
Bayern vinder ikke CHL i år med det spil her. Det bliver et spansk trofæ igen.
Hvis der er nogen som har spillet uden gnist, genpres og kreativitet var det da Real Madrid i sidste efterår. Hvem husker ikke kampene mod PSG?
Bayern har stadig de samme spillere. Hvis de får lukket af, og scorer på deres chancer kan de vinde mod alle. Noget som Guadiolas Bayern ikke kunne.
Nu var der os tale om en kamp, hvor de intet havde at spille for.
Dermed ikke sagt, at det er i orden, men jeg kan sagtens forstå, hvis de ikke var helt oppe at ringe til den kamp. Det skal siges, at jeg ikke har erfaring med Bayern i denne sæson, så skal ikke kloge mig på, om det er et generelt problem.