Om Vores Rivaler IX

9 år 3 måneder siden #3133 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: www.fcbarcelona.dk/Nyheder/stor-forvirri...rs-karantaene-2.html

Helt igennem latterligt! Jeg håber, at TAD sætter sig sammen i morgen lørdag for at stadfæste dommen, så der kan statueres et eksempel!

Havde det været et hvert andet hold, havde jeg egentlig accepteret det for her udnytter man de huller der er og man må skyde efter reglerne frem for dem der udnytter dem. Havde nok forventet at Perez ville gøre det samme.

Men når det er Barca der gør den slags, så pisser det mig helt af, når nu de ligeså længe jeg har kendt dem, altid har plapret løs om morale og al det andet pjat.

Nårh men heldigvis er han IKKE med.

Mange siger det er til vores fordel med en uafgjort. Jeg mener at når vi står så godt og det nærmest kan sikre os ligaen at vi vinder, så skal spillerne ikke tænke på andet end at en sejr er yderst nødvendig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #3134 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Tillykke herfra til Rafael Benitez for at være blevet hos Newcastle og sikre dem en hurtig tilbagevenden til Premiere League.

Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 3 måneder siden #3135 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Carrasco fra Atletico er sandsynligvis ude af første opgør i CL semifinalen og også tvivlsom i returen efter han pådrog sig en skulderskade i aftes mod Villareal.
Derudover er det udmærket, at Atletico tabte kampen mod Villareal, så de fortsat skal kæmpe for at sikre sig den direkte plads i CL med en tredieplads og ikke ud i en Play off i august, hvor deres nye stadion endnu ikke er klart.

9 år 3 måneder siden #3136 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin skrev: Carrasco fra Atletico er sandsynligvis ude af første opgør i CL semifinalen og også tvivlsom i returen efter han pådrog sig en skulderskade i aftes mod Villareal.
Derudover er det udmærket, at Atletico tabte kampen mod Villareal, så de fortsat skal kæmpe for at sikre sig den direkte plads i CL med en tredieplads og ikke ud i en Play off i august, hvor deres nye stadion endnu ikke er klart.

Men er Carrasco fast mand?

Jeg troede ikke Simoene VAR så offensiv ;-)

9 år 3 måneder siden #3137 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er i hvert fald glad for han ikke er med. Når han er god, så er han på niveau med Griezmann, det synes jeg virkelig. Han er bare meget ustabil.

9 år 3 måneder siden #3138 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har set frem til denne kamp længe: Espanyol med det gode forsvar hjemme imod Barca.

Jeg vil ikke sige, at Barca mister point, men ... Faren er, at Barca kommer til at spille med hele banden. Heri sparede Suarez og Neymar. Det bliver en stor udfordring for Espanyol, men nu må de tage deres derby alvorligt denne gang og hive point hjem. Diego Lopez, vamos!

9 år 3 måneder siden #3139 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: Jeg har set frem til denne kamp længe: Espanyol med det gode forsvar hjemme imod Barca.

Jeg vil ikke sige, at Barca mister point, men ... Faren er, at Barca kommer til at spille med hele banden. Heri sparede Suarez og Neymar. Det bliver en stor udfordring for Espanyol, men nu må de tage deres derby alvorligt denne gang og hive point hjem. Diego Lopez, vamos!

Neymar er ikke blevet sparet i meget lang tid. Han har spillet næsten samtlige minutter, han har haft mulighed for.

Han har siddet ude i tre kampe med karantæne.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 3 måneder siden #3140 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: Jeg har set frem til denne kamp længe: Espanyol med det gode forsvar hjemme imod Barca.

Jeg har helt glemt, at Barca faktisk stadig spiller ligakampene.... :D I mit hoved har jeg efter Clasico'en overbevist mig selv om, at de tager samtlige point resten af sæsonen. I mit hoved er der stadig 13 point fra os til mesterskabet.
Hvis de endelig mister point er det mod Villarreal og Las Palmas, ville jeg mene.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 3 måneder siden #3141 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

Jeg har helt glemt, at Barca faktisk stadig spiller ligakampene.... :D I mit hoved har jeg efter Clasico'en overbevist mig selv om, at de tager samtlige point resten af sæsonen. I mit hoved er der stadig 13 point fra os til mesterskabet.
Hvis de endelig mister point er det mod Villarreal og Las Palmas, ville jeg mene.

Ja, lad os nu se! Det er ganske velkendt at et mesterskabs-jagtende hold ryder bordet ligesom Real Madrid gjorde sidste år - men - ude imod Espanyol og Las Palmas er bestemt ingen walkovers for Barca.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

9 år 3 måneder siden #3142 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Southampton 0 - 0 Hull City
Stoke City 0 - 0 West Ham United
Sunderland 0 - 1 AFC Bournemouth
West Bromwich Albion 0 - 1 Leicester City

En fandens kedelig dag i verdens mest ligegyldige fodboldland. Så er man sgu også selv ude om det hvis man spilder sin tid på den pis-liga.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Kassow-Rossing, ChrillRM14, Kimbo

9 år 3 måneder siden #3143 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Southampton 0 - 0 Hull City

En fandens kedelig dag i verdens mest ligegyldige fodboldland. Så er man sgu også selv ude om det hvis man spilder sin tid på den pis-liga.

Og i torsdags, Manchester City 0 - 0 Manchester United.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 3 måneder siden #3144 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Zyconith skrev: Southampton 0 - 0 Hull City

Og i torsdags, Manchester City 0 - 0 Manchester United.

Kampene kan sikkert have været super spændende, vil jeg ikke gøre klog på, og alle de større hold i ligaen spiller først i morgen, men jeg kan bare godt lide mål! Og et eller andet siger mig, at det primært var en flok rugby lignende typer, der indgik i en kollektiv fordummelsesproces ved, at løbe rundt og banke hovederne mod hinanden.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Zyconith.

Leveret af Kunena Forum