Om Vores Rivaler IX
Kassow-Rossing skrev: Off-topic
Tror I ikke det føles pinligt for Arsenal fans at sige at deres klubs dyreste signing nogensinde er Lyon's Lacazette?
Så hellere Bale, Ronaldo og Zidane fra Tottenham, Manchester United og Juventus. Arsenal har altid slået mig som 'small club mentality' hvor det er vigtigere at deltage end at vinde.
Arsenal er det modsatte af Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Tror I ikke det føles pinligt for Arsenal fans at sige at deres klubs dyreste signing nogensinde er Lyon's Lacazette?
Så hellere Bale, Ronaldo og Zidane fra Tottenham, Manchester United og Juventus. Arsenal har altid slået mig som 'small club mentality' hvor det er vigtigere at deltage end at vinde.
Hvor spiller Mbappe?
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
madrid2000 skrev:
Hvor spiller Mbappe?
Monaco.
Du ved... De franske mestre som endte 28 (!!) point over Lyon i tabellen og som kom til semifinalerne i Champions League inden de slog Dortmund og Manchester City ud.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev:
madrid2000 skrev:
Hvor spiller Mbappe?
Monaco.
Du ved... De franske mestre som endte 28 (!!) point over Lyon i tabellen og som kom til semifinalerne i Champions League inden de slog Dortmund og Manchester City ud.
Hvor vil du hen med det?
Lyon vandt Ligue 1 syv år i træk. Vores front angriber de sidste 8 år er købt fra Lyon. Skulle Monaco være en større klub end Lyon?
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev:
Kassow-Rossing skrev:
madrid2000 skrev:
Hvor spiller Mbappe?
Monaco.
Hvor vil du hen med det?
Lyon vandt Ligue 1 syv år i træk. Vores front angriber de sidste 8 år er købt fra Lyon. Skulle Monaco være en større klub end Lyon?
Klubben, spilleren købes fra, er sgu ligegyldig. De skal jo starte et sted. Men Lyon er vel siden 00'erne Frankrigs største klub? Monaco har muligvis en mere spændende trup, men den kan være sat tibage til square one, hvis den bliver revet fra hinanden af større klubber. For 4-5 år siden spillede Monaco i den næstbedste række..... det er vel den lille klub i den her diskussion så...
Ifht Lacazette: Jeg synes sgu, det er en stærk signing af Arsenal. Arsenal spiller ikke engang CHL næste sæson (!). Hvis ikke Morata var fra Spanien og en RM-mand af hjertet, så ville jeg sgu næsten ligeså gerne have Lacazette på holdkortet hos os.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Brylle
- Gæst
-
Hvorfor? Manden har jo virkelig et talent for at score mål. Han er rigtig dygtig og en ret komplet angriber. Man skal heller ikke glemme, at han lavede 13 mål mere end Mbappe, som vi så gerne vil have fingrene i. Og så er det i min verden fuldkommen ligegyldigt, hvor spilleren kommer fra. Jeg kan virkelig ikke se hvordan det på nogen måde skulle være pinligt for Arsenal.Kassow-Rossing skrev: Off-topic
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvis jeg var Arsenal fan, ville jeg synes det ville være lidt pinligt, hvis Lacazette var klubbens dyreste signing nogensinde.
Dernæst skrev jeg blot hvor spillerne kom fra, men der var ikke nogen hemmelig besked gemt i det. Det var blot til info.
Så spurgte Madrid2000 hvor Mbappe spiller netop nu. Jeg gik ud fra at han godt kendte svaret på sit spørgsmål, så jeg forstod spørgsmålet som om at han sammenlignede Real Madrids interesse i Monaco's Mbappe med Arsenals køb af Lyon's Lacazette. Var det forkert af mig?
Madrid2000 du må undskylde hvis jeg misforstod dit spørgsmål.
Afslutteligt: Ja jeg synes også det er ligegyldigt hvor spilleren bliver købt fra, men det er da klart at hvis man køber en storspiller fra sub-toppen af den franske liga som Lyon er netop nu og man køber en spiller fra toppen af den franske liga, som Monaco er netop nu, så kan det godt være en indikator for at man får mere for pengene. Det er dog ikke den fulde og eneste sandhed.
Jeg beklager hvis jeg ikke gjorde mig klar nok i den oprindelige besked <3
Alavés har hentet den tidligere Real Madrid-ungdomsspiller, Rubén Sobrino, som kommer til fra Manchester City. Sobrino har været i City siden 2015, dog uden at have spillet en kamp for dem. Den første sæson var han udlejet til Girona og i forrige sæson var han udlejet til Alavés, som han altså nu fortsætter hos på en permanent aftale. Den 25-årige angriber spillede for Real Madrid C fra 2011 til 2013, hvorefter han spillede en enkelt sæson hos Real Madrid Castilla.
Munir El Haddadi rygtes på vej væk fra FC Barcelona. Den 21-årige angriber, som var udlejet til Valencia i forrige sæson, tiltrækker angiveligt interesse fra to unavngivne franske klubber. Han har i forvejen afvist et skifte til russiske Zenit, som ellers var enige med Barcelona om en pris på 15 millioner €.
Real Sociedad har meldt ud, at deres 27-årige venstre back, Yuri Berchiche, er på vej til Paris Saint-Germain. Le Parisien berettede i forgårs, at PSG er villige til at betale €15 mio. for den stærke back.
Betis har sikret sig den 30-årige højre back, Antonio Barragán, på en et-årig lejeaftale. Den rutinerede spanske back kommer til fra Middlesbrough.
Vicente Iborra blev torsdag præsenteret som ny Leicester-spiller. Den nu forhenværende Sevilla-kaptajn har skrevet en fire-årig kontrakt med den engelske klub.
Swansea bekræftede torsdag købet af den nu tidligere Las Palmas-spiller, Roque Mesa. Premier League-klubben betaler £11 mio. for den 28-årige midtbanespiller.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Barcelonas interesse i Paris SG's italienske playmaker Marco Verratti er velkendt, og præsident Josep Maria Bartomeu nu mere end indikerer, at det kun er PSG's modvilje, der forhindrer et skifte.
- Spilleren har sagt, at han vil væk, men PSG har fortalt ham, at han først kan komme det, når hans kontrakt udløber, siger Bartomeu i et interview med Mundo Deportivo.
I Spanien er frikøbsklausuler obligatoriske, men sådan forholder det sig ikke i Frankrig, og det ærgrer Bartomeu.
- Vores trænere tror, han vil passe godt ind på Barcelonas midtbanen, og vi ved, at spilleren vil elske at komme til Barca. Men når vi ringer til PSG og snakker med deres præsident, fortæller han os, at Verratti ikke er til salg, og der er ingen frikøbsklausul.
- Derfor bestemmer præsidenten om han vil forhandle med os eller ej. På den måde er spansk fodbold forsvarsløs, for er der frikøbsklausuler, og udenlandske klubber kan komme og betale sig ud af det. Det kan vi ikke, siger Bartomeu.
24-årige Verratti skrev i august 2016 en kontrakt med Paris SG, der løber til sommeren 2021.
Link:
www.bold.dk/fodbold/nyheder/barca-boss-s...old-er-forsvarsloes/
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Ellers kan man jo blot handle/kræve den til at være på flere milliarder som vi har set med Messi altid. Så er man jo uden over det problem, da frikøbsklausulen reelt set ikke længere eksisterer.