Om Vores Rivaler IX

9 år 4 dage siden #3517 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Han skulle angiveligt hade Juventus. Derudover vil Milan langt hellere sælge ham billigt til os end at han skal skifte til Juventus på en fri transfer.
Ifølge italienske medier vil Real Madrid tilbyde Donnarumma en årsløn på €6 millioner. Perez forhold til Raiola blev styrket sidste år under Pogba forhandlingerne, og der var for et par uger siden rygter om at Raiola havde tilbudt den unge målmand til Perez.

Gianluca Di Marzio fra Sky Italy er troværdig, og han skriver at Donnarumma kun fristes af Real Madrid, selvom PSG også skulle være interesseret.
gianlucadimarzio.com/it/calciomercato-do...-posizione-del-milan
Sidste redigering: 9 år 4 dage siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 dage siden #3518 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om Vores Rivaler IX
Er der nogen der kontinuerligt har set Donnarumma i sæonens løb? Hvis ja vil jeg meget gerne høre noget om hvordan han har været.
Jeg har kun set de momentvise hightlights (og brølere).

9 år 4 dage siden #3519 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Milan fansene er mildest talt ikke glade, han bliver blandt andet kaldet for søn af en kælling, søn af et æsel og horeunge, så han må da virkeligt være noget specielt.

Florentino Pérez

9 år 4 dage siden #3520 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
Af det jeg har set af ham, så er han ligeså meget sin hype værdig som Mbappe. Man kan jo ikke engang kalde ham en mand endnu, og han er en af de absolut bedste i Italien!
Navas' seneste par måneder har overbevist mig om, at man godt kan undvære en De Gea, som jo egentlig ikke har været SÅ god i år... Men Donnarumma! Nøj, så ville vi snart kunne stille med en helt verdenklasse start 11'er, hvor alle var under 25...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 4 dage siden #3521 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
I mandags udtalte han: "Alle ved mit ønske er at blive i Milan. Jeg kigger på hus i byen."

Besynderligt at ville skifte i en alder af 18 år, virker til der stikker noget under, specielt nu hvor Milan køber stort ind.

Men det ville være så fantastisk hvis det blev hertil, og til billige penge. Afsted med James og Morata til €150M op køb Donnarumma og Mbappe for de penge.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

9 år 4 dage siden #3522 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Donnarumma er 18 år og et stort talent. Det store problem er hans agent. Han kommer til at give kæmpe problemer hver gang han skal forlænge. Bare kig på, hvad han gør mod Milan. De har givet ham chancen siden han var 16 år, men han vil ikke forlænge dem fordi han åbenbart ikke kan blive enig om lønnen. Jeg ved ikke om det er så simpelt, men det virker sådan. Han har udtalt, at Milan er hans klub og han har altid været fan osv. Milan investerer også stort, så de kan komme tilbage på toppen. Virker besynderligt, at han nægter at forlænge. Det er jo ikke fordi de tilbyder ham mindsteløn.
Sidste redigering: 9 år 4 dage siden ved madrid2000.

9 år 4 dage siden #3523 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Ud fra hvad jeg har set minder Donnarumma om Oblak. De er begge slået igennem som meget unge qua deres størrelse (Donnarumma er meget stor). Stor rækkevidde, men er ikke så hurtig - endnu. Desuden virker han pt. ikke så sikker generelt. Keylor som 1. keeper, Donnarumma som 2. keeper (Copa del Rey mm.).

Det er i disse stunder, måske nok mere i de kommende år, at man indser, at De Gea skulle have blevet hentet for længst. Men hader at komme med sådan en udtalelse. Donnarumma kan helt sikkert blive noget meget stort for Real Madrid. Lad os håbe han kommer til.
Sidste redigering: 9 år 4 dage siden ved Fondo_Sur.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 4 dage siden #3524 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Donnarumma er 18 år og et stort talent. Det store problem er hans agent. Han kommer til at give kæmpe problemer hver gang han skal forlænge. Bare kig på, hvad han gør mod Milan. De har givet ham chancen siden han var 16 år, men han vil ikke forlænge dem fordi han åbenbart ikke kan blive enig om lønnen. Jeg ved ikke om det er så simpelt, men det virker sådan. Han har udtalt, at Milan er hans klub og han har altid været fan osv. Milan investerer også stort, så de kan komme tilbage på toppen. Virker besynderligt, at han nægter at forlænge. Det er jo ikke fordi de tilbyder ham mindsteløn.

Det er en måde at tolke det på. Jeg vil se det sådan, at Milan har vurderet Donnarumma klar til at stå (siden de giver ham chancen) og Donnarumma har så betalt tilbage ved at præstere. Når jeg kigger på deres trup fra denne sæson, så er han den eneste, der er yderst interessant for en del topklubber, og så skal man selvfølgelig også betales derefter, hvis man fravælger de helt store for et hold, der blot skal ud og spille Europa League. Derfor er det vel bare et strategisk træk i forhold til at blive solgt. "Sælg mig hvis I vil tjene på mig".

9 år 4 dage siden #3525 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Donnarumma er 18 år og et stort talent. Det store problem er hans agent. Han kommer til at give kæmpe problemer hver gang han skal forlænge. Bare kig på, hvad han gør mod Milan. De har givet ham chancen siden han var 16 år, men han vil ikke forlænge dem fordi han åbenbart ikke kan blive enig om lønnen. Jeg ved ikke om det er så simpelt, men det virker sådan. Han har udtalt, at Milan er hans klub og han har altid været fan osv. Milan investerer også stort, så de kan komme tilbage på toppen. Virker besynderligt, at han nægter at forlænge. Det er jo ikke fordi de tilbyder ham mindsteløn.

En spiller skylder vel ikke sin klub mere end at han får det han er værd rent økonomisk, hvilket er utrolig højt når han er en af de største profiler i så ung en alder og står med alle kortene i hånden med kun et år af kontrakten. Og han skylder ikke mere end at han præsterer, når han får chancen, hvilket han så åbenbart med stor stil har gjort.

Milan er bare langt fra en storklub for tiden og der kan være flere grunde til at han ikke vil forlænge, herunder at han faktisk vil kæmpe med om de store titler og det vil man aldrig kunne bebrejde en spiller for.

9 år 4 dage siden #3526 af unicum
Besvaret af unicum på emne Om Vores Rivaler IX
Som jeg hat forstået det er det uenighed om en klausul, hvis Milan ikke skulle kvalificere sig til CL så ville han gerne kunne skifte for et ikke så højt beløb. Det er en meget besynderlig situation. Håber dog han gerne vil komme og lærer lidt af navas inden han tager over

9 år 4 dage siden #3527 af Jp
Besvaret af Jp på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg fik et chok da jeg læste denne her nyhed og lige så meget da jeg læste nogle af kommentarerne på nyheden. Derfor benytter jeg anledningen til at skrive et indlæg. Normalt har jeg intet behov for dette, da mange brugere på flot vis dagligt skriver indlæg, jeg fuldt ud kan tilslutte mig. Så tak for det.

Donnarumma er i en af verdens største klubber og han er afholdt af fansene. Enhver der har den mindste respekt for fodboldhistorien bør nemt kunne indse at Milan tilhører en af de fem vigtigste og dermed største klubber i historien. En klub der har vundet Europa Cuppen for Mesterhold 7 gange. Jeg glemmer aldrig da jeg fik den sort og rød stribede Milan trøje med Weah på ryggen. Ingen trøje er smukkere, med undtagelse af den Hvide. Fundamentet for en klub er legendernes titler og historiske præstationer - ikke et par års gode resultater drevet af oliepenge. Lag på lag må man bygge.

Her har vi så en ung gut der har valgt at alliere sig med en af de allerværste skikkelser i fodbold. Mesteren i at profitmaksimere, på vegne af sine klienter og ikke mindst sig selv. Manden der er fuldstændig ligeglad med alle værdier i en klub. Hvordan har familien til denne unge mand tilladt denne parasit at komme i nærheden af ham? Da jeg for et par uger siden erfarede at han var agenten vidste man godt hvilken retning det ville gå. Et familiesvigt af den større slags. Han er stjernen i Milan, bliver tilbudt en flot løn, utallige gange højere end den jævne tilhænger. Han har muligheden for at blive selve symbolet på genrejsningen af Milan. Han er 100års talentet(utroligt at han ovverlapper Buffon) der er skabt til Milan. I stedet for vælger han så at lytte til griskheden, den lille Mino der sidder på skulderen og tæller sølvmønter. Hvornår er nok nok? Hvad er foskellen imellem 120M og 130M over en karrierre?
Hvad skal man bruge alle disse penge på? Det er forræderi og det er udsalg af enhver form for moralsk anstændighed. For mig vil Donnarumma altid være en historieløs og langlemmet fortabt lejesoldat imellem to stolper. En svigtet teenager, et barn af sin tid. Jeg håber for alt i verden at han ikke havner i Real.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan, Zyconith, Fondo_Sur

9 år 4 dage siden #3528 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
@Jp

Enig stort set, men vi kan da ikke vide om det kun handlede om pengene. Også selvom Donna havde udtrykt, at han godt kunne lide at være i Milan.

Der må have været noget andet på spil for det kan godt være, at A.C. Milan er en dårlig klub indefra? Milano er i hvert fald en grim by. Måske kunne han være fristet af Real Madrid og ikke pengene som sådan? Jeg synes at Milans fans har reageret i bitterhed mere end noget andet. Donnarumma og Real Madrid er europæisk klasse, der mødes. Agenten har været med til at skabe postyr, men er sikker på, at det har været forankret omkring Donnarummas egne ønsker.

Han kunne blive oplært godt som spiller og som menneske som 2. keeper i Real Madrid, hvorfor jeg er stor fan af idéen om at få ham til klubben med en 6 årig kontrakt eller lign.

@SenorAndersen

Pudsigt, jeg føler også at der er en parallel. Jeg tror kort sagt at det handler om klubbernes udstråling om at være det fineste europæiske.
Sidste redigering: 9 år 4 dage siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, El Siete

Leveret af Kunena Forum