Om Vores Rivaler IX

8 år 11 måneder siden #3613 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

JesperA skrev:

El_Juan skrev: Nu må fokus rettes mod Courtois, Kepa, Lloris eller Leno

Hvorfor ikke bare Keylor? Han havde en sløj periode midtvejs i sidste sæson, men var helt fantastisk mod slutningen, og inden sin skade var han blandt verdens allerbedste. Desuden udstråler han en stor glæde og taknemmelighed over at spille for Real, og det er noget jeg også sætter stor pris på. Jeg synes bestemt han er god nok.

Jeg ville ikke være meget for Leno efter den seneste kamp jeg så med ham, mod Australien hvor han lavede to rigtig fæle drops.

Dollarrumma har i hvert fald med sine eskapader ødelagt muligheden for at blive Milans Casillas, men det ville også overraske mig hvis han blev i Milan ret mange år. Det er de færreste af Raiolas klienter der bliver i sine klubber særligt længe.

Han er ikke ligefrem fremtidens mand. Derfor. Fint nok hvis man tager en sæson mere med Keylor og Kiko, men der skal lukkes en aftale denne eller næste sommer med en yngre målmand. Keylor må også hjertens gerne blive og tage kampen op med den nye keeper.

Jeg siger ikke Keylor ikke er god nok. Det er lige så meget fremtidsperspektiverne jeg tænker på. For alt i alt er jeg ganske tilfreds med Keylor.

Nævn en målmand som ikke på et eller andet tidspunkt i deres karriere har lavet et fælt drop. Det er umuligt at nævne. Leno er kun en knægt. Han er blot 25 år og vi ved, at keepere topper senere end markspillere. Han har et stort talent og et fint udviklingspotentiale. Det ændrer de to drop mod Australien ikke på. Jeg er også sikker på han har set de drop efterfølgende. Man lærer vel af sine fejl.

Donnarumma slutter sig vel til Raiola-kliken i Manchester United om et par år hvis den fortsat forbliver intakt.

Edit: Jeg læste lige i en anden tråd, at Courtois har kontraktudløb i 2019, så det er selvfølgelig ham man skal gå efter næste sommer, når han kun har et år tilbage af sin kontrakt. Så Real Madrid må starten charmeoffensiven overfor Courtois allerede nu. I så fald må Keylor hjertens gerne blive en sæson mere sammen med Kiko. Men den snak hører nærmere til i en anden tråd end denne, "Om Vores Rivaler."
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved El_Juan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 11 måneder siden #3614 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Douglas Costa på plads i Juve og Dani Alves på plads i PSG. Der bliver virkelig rokeret rundt blandt de største klubber i denne sæson.

Der må stå nogle klubber og hungre efter en HB, så hvis prisen er rigtig på Danilo, skal han naturligvis skydes af.

"Maybe they hate me because I'm too good."

8 år 11 måneder siden #3615 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev:

El Siete skrev:

Kassow-Rossing skrev: 1. Han skal da have hvad han er værd. Det var det samme med Raul, Guti, Ramos og Ronaldo.
2. Han valgte da Milan i sidste ende.

Hvis klubben tilbød ham en lønnedgang, skulle han så også vælge klubfølelsen? Nej godt så. Hvor går grænsen så?

Jeg synes ikke det er en 'eskapade' at vælge at handle indtil begge parter bliver enige.

Milan kunne have opført sig som en storklub og tager den inden for husets rammer som Perez ville (og har) gjort. I stedet tog de en small club mentality.

JesperA er allerede lidt inde på det.

1. Ja, han skal have en ordentlig løn, men som 18-årig er du næppe samme sted som Ronaldo, Ramos osv.
2. Ja, han fik hvad han ville have - flere penge. Og kontrakter til sin familie åbenbart. Så han valgte jo først klubben efter pengene var i hus, og det jo det fansene er fortørnede over.

Det er ikke en eskapade at forhandle kontrakt, men at sige man forlader klubben med mindre man får hvad vil man vil have, er jo ikke forhandling, det er afpresning. Og det er egentlig ret vildt for en 18-årig knægt.

Hvorfor skulle hans alder betyde at han kræver mindre i løn? Tværtimod så havde han ikke fået en høj løn hvis han var på alder med Navas. Alderen gør ham unik.

Jeg tror folk må komme lidt væk fra den irrationelle tankegang om at "han er ikke gammel nok endnu" eller "fodboldspillere burde ikke tjene for meget". Spilleren har jo en kæmpe markedsværdi, ergo kan han kræve en høj løn. Så kunne han for min skyld være 6 år gammel.

Kun hvis spilleren decideret kræver en løn over sin egen værdi kan man tillade sig at være sur. Og det er tydeligvis ikke tilfældet, når nu Milan har givet ham en bedre kontrakt og Real ellers selv var klar med et bedre tilbud.

Hans alder gør ikke at han ikke kan kræve mere i løn, hans alder gør at han ikke kan/burde stille klubben i sådan en situation, med et ultimatum, hvor hvis han ikke får hans vilje vender klubben og dens fans ryggen. En spiller som Ronaldo eller Messi kan bedre gøre dette da de har bevist deres værd gennem lang tid med en kæmpe indflydelse på holdet, på og udenfor banen. Donnarumma er stadig kun et talent, der er ingen garanti for at han udvikler sig til en verdensklassespiller, og det er da ikke første gang at en ung spiller har ladet talentet sive væk ved at vælge penge og markedsføring først.
Hvordan ville du f.eks have det hvis Asensio's agent gik til pressen i morgen og sagde han skal have det tredobbelte i løn ellers ville han skifte til Barcelona el.lign?

Udover det har jeg ingen problemer med hvad spillerne tjener, jeg har et problem med spillere der kun tænker penge og ikke ejer loyalitet og kærlighed til deres klubber,

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved El Siete.

8 år 11 måneder siden #3616 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev:

SR4 skrev:

El Siete skrev:

Kassow-Rossing skrev: 1. Han skal da have hvad han er værd. Det var det samme med Raul, Guti, Ramos og Ronaldo.
2. Han valgte da Milan i sidste ende.

Hvis klubben tilbød ham en lønnedgang, skulle han så også vælge klubfølelsen? Nej godt så. Hvor går grænsen så?

Jeg synes ikke det er en 'eskapade' at vælge at handle indtil begge parter bliver enige.

Milan kunne have opført sig som en storklub og tager den inden for husets rammer som Perez ville (og har) gjort. I stedet tog de en small club mentality.

JesperA er allerede lidt inde på det.

1. Ja, han skal have en ordentlig løn, men som 18-årig er du næppe samme sted som Ronaldo, Ramos osv.
2. Ja, han fik hvad han ville have - flere penge. Og kontrakter til sin familie åbenbart. Så han valgte jo først klubben efter pengene var i hus, og det jo det fansene er fortørnede over.

Det er ikke en eskapade at forhandle kontrakt, men at sige man forlader klubben med mindre man får hvad vil man vil have, er jo ikke forhandling, det er afpresning. Og det er egentlig ret vildt for en 18-årig knægt.

Hvorfor skulle hans alder betyde at han kræver mindre i løn? Tværtimod så havde han ikke fået en høj løn hvis han var på alder med Navas. Alderen gør ham unik.

Jeg tror folk må komme lidt væk fra den irrationelle tankegang om at "han er ikke gammel nok endnu" eller "fodboldspillere burde ikke tjene for meget". Spilleren har jo en kæmpe markedsværdi, ergo kan han kræve en høj løn. Så kunne han for min skyld være 6 år gammel.

Kun hvis spilleren decideret kræver en løn over sin egen værdi kan man tillade sig at være sur. Og det er tydeligvis ikke tilfældet, når nu Milan har givet ham en bedre kontrakt og Real ellers selv var klar med et bedre tilbud.

Hans alder gør ikke at han ikke kan kræve mere i løn, hans alder gør at han ikke kan/burde stille klubben i sådan en situation, med et ultimatum, hvor hvis han ikke får hans vilje vender klubben og dens fans ryggen. En spiller som Ronaldo eller Messi kan bedre gøre dette da de har bevist deres værd gennem lang tid med en kæmpe indflydelse på holdet, på og udenfor banen. Donnarumma er stadig kun et talent, der er ingen garanti for at han udvikler sig til en verdensklassespiller, og det er da ikke første gang at en ung spiller har ladet talentet sive væk ved at vælge penge og markedsføring først.
Hvordan ville du f.eks have det hvis Asensio's agent gik til pressen i morgen og sagde han skal have det tredobbelte i løn ellers ville han skifte til Barcelona el.lign?

Udover det har jeg ingen problemer med hvad spillerne tjener, jeg har et problem med spillere der kun tænker penge og ikke ejer loyalitet og kærlighed til deres klubber,

Hvorfor i alverden skulle de eje loyalitet og kærlighed til deres klub når klubbens fans og ledelse smider dem på porten ved det mindste drop eller horisontale aflevering?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 11 måneder siden #3617 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Catalanske medier skriver, at Barcelona leverer en sand transferbombe om tre dage. Definitionen skulle vist være en kæmpe stjernespiller, der er gået under radaren.

Gad vide, hvem det kan være? Verratti ville være oplagt, men han er jo ikke just et overset blad? Azpilicueta har også været i spil?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 11 måneder siden #3618 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Ángel di María eller endnu en skuffelse er mit gæt :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

8 år 11 måneder siden #3619 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Gode bud. Jeg går med Bellerin. Han er vel en stjerne i den catalanske sportspresse.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith

8 år 11 måneder siden #3620 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Om Vores Rivaler IX
Bare det ikke er Dortmunds unge stjernefrø Dembélé, så er jeg glad. Omvendt kan man ikke ligefrem sige, at det i så fald ville være gået under radaren.

8 år 11 måneder siden #3621 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Nej, det er netop det. For alle de navne vi nævner - pånær Angelíto - ville ikke just være overraskelser.

Jeg mindes dog faktisk, at de er ret gode til at holde indkøb skjult, så det kan være, vi bliver slemt overraskende/skuffede. Isco? Sergio Agüero? Hummels? Boateng?

PS: Det kan også være, og det er måske mest sandsynligt, at absolut intet har på sig.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 8 år 11 måneder siden ved DarioGomez.

8 år 11 måneder siden #3622 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Nej, det er netop det. For alle de navne vi nævner - pånær Angelíto - ville ikke just være overraskelser.

Jeg mindes dog faktisk, at de er ret gode til at holde indkøb skjult, så det kan være, vi bliver slemt overraskende/skuffede. Isco? Sergio Agüero? Hummels? Boateng?

PS: Det kan også være, og det er måske mest sandsynligt, at absolut intet har på sig.

Paulinho :)

8 år 11 måneder siden #3623 af Neye
Besvaret af Neye på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Nej, det er netop det. For alle de navne vi nævner - pånær Angelíto - ville ikke just være overraskelser.

Kunne det være Bonucci

8 år 11 måneder siden #3624 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Nelson Semedo

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum