Om Vores Rivaler IX

9 år 1 måned siden #3505 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona jagter, ikke overraskende, midtbanespillere denne sommer.

Rygter spænder lige fra Renato Sanches, Christian Eriksen til Veratti.

Jeg håber virkelig ikke at de får fingrene i Renato Sanches.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #3506 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Nu hvor Bayern har signet Tolisso i Lyon, kunne man godt formode, at Renato Sanchéz sidder utilfreds tilbage.

For min skyld må Barca gerne signe ham, synes ikke han har været imponerende i de kampe, jeg har set med ham fra hhv. Portugal og Bayern. Hellere ham end Verratti hvert fald - vil blive ked af at se ham i den forfærdelige trøje.
Jeg håber, at Verratti-handlen falder til jorden, og de istedet signer Coutinho. Det vil være ideelt set med Real-briller.

Og så glæder jeg mig helt sindssygt til at se Douglas Costa i Juve, hvilket er et skifte, der formentlig snart går igennem. Har altid været kæmpe fan af den speed og teknik, han besidder. Vildt at Bayern ikke fik mere ud af ham!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida, Fondo_Sur

9 år 1 måned siden #3507 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes Renato Sanches er fantastisk spændende og husk, blot 19 år gammel.

Med frasortering af både Renato Sanches og Douglas Costa kan jeg godt sidde og frygte at den gode Ancelotti er ved at blive dement.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ChrillRM14, MadridistaPorVida, Fondo_Sur

9 år 1 måned siden #3508 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: Nu hvor Bayern har signet Tolisso i Lyon, kunne man godt formode, at Renato Sanchéz sidder utilfreds tilbage.

Som så mange andre talenter verden over, der bliver hypet i en alder, hvor det knap nok er lovligt at købe sig en øl, så kræver det helt sikkert det rigtige miljø for, at de kan udnytte deres potentiale. Renato viste, hvor overordentlig spændende, han er til EM, men Bayern har bare en så stor bredde, at det umuligt kan menes andet, end at det var et forkert skifte og et forkert miljø... Mon ikke, han skulle være blevet i Portugal?

Et problem ved fodbolden er efterhånden, at så mange klubber kan konkurrere med så mange penge på markedet... Og "den næste Ronaldo" og "den næste Messi" bliver udpeget til højre og venstre.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 1 måned siden #3509 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Der er utrolig mange gode unge spillere lige nu, men husk nu på, at det er erfaring der tæller i sidste ende. Derfor må Barca meget gerne hente Renato Sanchéz, hvis de så glemmer Verratti.

Jeg ser i det henseende meget frem til de næste, godt-og-vel, to år som madridista, da vores erfarne hold har potentialet til at vinde alt.
Følgende bruger(e) sagde tak: zizou21, MadridistaPorVida

9 år 1 måned siden #3510 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev: Barcelona jagter, ikke overraskende, midtbanespillere denne sommer.

Rygter spænder lige fra Renato Sanches, Christian Eriksen til Veratti.

Jeg håber virkelig ikke at de får fingrene i Renato Sanches.

Jeg håber virkelig ikke de får fingrene Veratti.. Det kunne virkelig puste liv i deres ellers efterhånden lidt døde midtbane..

Renato Sanches har jeg stortset ikke set noget til siden EM, men mon Bayern vil af med ham allerede hvis der noget om hypen..

Eriksen kommer ikke til at ske, han er ikke god nok.

Hala

9 år 1 måned siden #3511 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
Onsdagens vigtigste handler og rygter.

Spanien:
FC Barcelona har udnyttet deres købsoption på den 21-årige brasilianske midtstopper, Marlon Santos, og hentet ham ind på kontrakt frem til 2020.

Ifølge Super Deporte er Valencias nye træner, Marcelino, på udkig efter en ny målmand. Han har angiveligt udset sig Paris Saint-Germains franske keeper, Alphonse Areola.

Resten af Europa:
Juventus' træner, Massimiliano Allegri, har bekræftet, at klubben er ude efter Bayern Münchens Douglas Costa.

Manchester United har præsenteret den 22-årige svenske centerforsvarer, Victor Lindelöf, som kommer til fra Benfica. Han er blevet udstyret med en kontrakt af fire års varighed.

Bayern München har bekræftet købet af Lyons 22-årige midtbanespiller, Corentin Tolisso. Den unge franske landsholdsspiller får en kontrakt af fem års varighed.

RB Leipzig har forstærket sig med den 22-årige portugisiske kantspiller, Bruma, som kommer til sidste sæsons nummer to i Bundesligaen fra tyrkiske Galatasaray.

Gazzetta dello Sport mener at vide, at Chelsea er klar til at byde €51 mio. for Napolis offensivspiller, Lorenzo Insigne, hvis og i så fald at Real Madrid henter Eden Hazard.

Manuel Pellegrini kan være på vej til et overraskende skifte tilbage til europæisk fodbold, hvor Crystal Palace angiveligt gerne vil ansætte ham som deres nye træner.

Sky Sports mener at vide, at FC Portos 23-årige højreback, Ricardo Pereira, er et emne i Tottenham, i så fald at Kyle Walker som ventet skifter til Manchester City. Joël Veltman fra Ajax er også nævnt som et muligt emne.

Chelsea vil hente den tidligere Málaga- og Manchester City-målmand, Willy Caballero, som ny reserve for Courtois.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Lars1991, RobertoCarlos

9 år 1 måned siden #3512 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Messi har – eftersigende – spist middag med Verratti og hans agent i går på Ibiza. Er historien rigtig, så findes der ingen bedre måde at overtale Verratti til et skifte. Well played Barca, well played....

No solo soy perfecto, también soy Madridista

9 år 1 måned siden #3513 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Messi har – eftersigende – spist middag med Verratti og hans agent i går på Ibiza. Er historien rigtig, så findes der ingen bedre måde at overtale Verratti til et skifte. Well played Barca, well played....

Barcelona har dæleme også brug for en dygtig midtbanemand. Iniesta synger vel sagtens på sidste vers. Rakitic har ikke formået at løfte arven efter Xavi, om end han har spillet OK. Busquets virker endvidere heller ikke som den samme spiller, men det kan godt være, at 6'eren denne sæson har lidt under Barcelonas generelt dalende niveau over hele linjen.

Læg der til, at reserverne er ganske middelmådige.

Jeg kan godt forstå, hvis catalanerne går all-in på Verratti. Jeg vil personligt ikke begræde det, men jeg mener så også, at vi har verdens - med kæmpe afstand - bedste midtbane, ligesom bredden er enestående. Og så vil jeg også indskyde, at Verratti aldrig har imponeret mig, men det hænger nok sammen med, at jeg mest ser PSG i flimmerkassen, når 3+ en sjælden gang viser dem på tv i Champions League-sammenhæng. Der har været andre skikkelser, som jeg mener, har overstrålet italieneren, senest mod Barcelona.

Men Verratti kommer ikke til at løse alle Barcelonas problemer. Deres bredde er stadig middelmådig og det er over hele linjen. Endvidere trænger forsvarskæden også til forstærkning, men det bliver da spændende at følge sommerens aktivitet i Barcelona med det ene øje.

9 år 1 måned siden #3514 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev:

Real Madrid skrev: Messi har – eftersigende – spist middag med Verratti og hans agent i går på Ibiza. Er historien rigtig, så findes der ingen bedre måde at overtale Verratti til et skifte. Well played Barca, well played....

Barcelona har dæleme også brug for en dygtig midtbanemand. Iniesta synger vel sagtens på sidste vers. Rakitic har ikke formået at løfte arven efter Xavi, om end han har spillet OK. Busquets virker endvidere heller ikke som den samme spiller, men det kan godt være, at 6'eren denne sæson har lidt under Barcelonas generelt dalende niveau over hele linjen.

Læg der til, at reserverne er ganske middelmådige.

Jeg kan godt forstå, hvis catalanerne går all-in på Verratti. Jeg vil personligt ikke begræde det, men jeg mener så også, at vi har verdens - med kæmpe afstand - bedste midtbane, ligesom bredden er enestående. Og så vil jeg også indskyde, at Verratti aldrig har imponeret mig, men det hænger nok sammen med, at jeg mest ser PSG i flimmerkassen, når 3+ en sjælden gang viser dem på tv i Champions League-sammenhæng. Der har været andre skikkelser, som jeg mener, har overstrålet italieneren, senest mod Barcelona.

Men Verratti kommer ikke til at løse alle Barcelonas problemer. Deres bredde er stadig middelmådig og det er over hele linjen. Endvidere trænger forsvarskæden også til forstærkning, men det bliver da spændende at følge sommerens aktivitet i Barcelona med det ene øje.

Lige præcis. Verratti ligner en fornuftig løsning for Barca, men en af deres udfordringer bliver helt klart fysisk. De vil få det forholdsvis svært og Verratti er trods alt ikke på Iniesta/Xavi niveau. Men derfor er det stadig et godt køb. Spørgsmålet er vel så, om de ellers får hentet løsninger ind. MSN var flade sidst på sæsonen, forsvaret er godt, men efterlader udfordringer og hvem skal afløse Verratti, Busquets og særligt Iniesta når en af dem er ude? Her er det vel kun Rakitic som har niveauet og han er trods alt også blevet 29.

Det bliver spændende at følge deres forsøg på at finde løsninger og den overodnede strategi. Verratti er et godt skridt på vejen for dem. Derudover bliver Messi trods alt 30 i denne måned og Suarez har allerede rundet det hjørne. Det tyder ikke på de falder i niveau, men som vi har set med Cristiano, så er det omkring den alder at man går fra 40 gode indsatser på en sæson til 30 og derfra går det kun én vej. Det fik Zidane endelig Cristiano til at indse i denne sæson(sammen med den fysiske stab) og det bliver spændende om Valverde tør spille højt spil med sine stjerner.
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved raul7=kongen.

9 år 1 måned siden #3515 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Donnarumma har valgt IKKE at forlænge med AC Milan, og hans kontrakt udløber derfor på dette tidspunkt næste år. Dermed er verdens vel nok største målmandstalent tilgængelig enten for ''billige'' penge denne sommer, eller gratis næste år. Burde man ikke hente ham for €30-40 millioner denne sommer, og lade ham dele spilletiden med Navas? Jeg har altid foretrukket et køb af De Gea, men det kommer ikke til at ske. Derfor burde man gøre alt hvad man kan for at hente Donnarumma i år, vanvittig målmand i en alder af 18 år.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 1 måned siden #3516 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX
Enten skal Donna være den naturlige arvtager for Buffon i Juventus, eller også er han for alvor klar til at tage skridtet til verdens største klub!
Mine kammerater, som er Milan fans, er pænt pissed lige nu. Det må også give et hak i selvforståelsen, når ejerne er på vej i en helt anden retning med klubben.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Leveret af Kunena Forum