Om Vores Rivaler IX
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev: Man må tage hatten af for manden, men hold nu kæft jeg glæder mig til han dropper fodbold. Og ja, det er naturligvis ud fra et helt egoistisk synspunkt.
Helt egoistisk er det ikke. Du kan bl.a. skrive mig pø. Samt hele Real Madrid-klubben og -ej at forglemme- alle Madridistas over alt i verden.
Han er ubetinget den vildeste.
Jeg er her stadig XOXO
Florentino Pérez
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- Inspektøren
- Gæst
-
Unai Emery skal altså også bryde forbandelsen på et eller andet tidspunkt. Vanvittigt, at han aldrig har slået Barcelona i sin karriere som træner.
Men hold nu kæft, hvor er Messi bare vanvittig. Han ydmyger Sevilla fuldstændig. Jeg håber, at Kron-Dehli tager sig sammen og sætter en stopper for det.
Sahinovic skrev: Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om det er Barcelona der er vilde, eller om Sevilla sejler fuldstændigt.
Jeg sad med samme tanke. Men konkludere nok at det er lidt af begge dele. Barca er vilde og Sevilla sejler. Selvfølgelig også Barcas fortjeneste, meen Sevillas defensiv har set meget skidt ud.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Sahinovic skrev: Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om det er Barcelona der er vilde, eller om Sevilla sejler fuldstændigt.
Jeg sad med samme tanke. Men konkludere nok at det er lidt af begge dele. Barca er vilde og Sevilla sejler. Selvfølgelig også Barcas fortjeneste, meen Sevillas defensiv har set meget skidt ud.
Messis frisparksmål er der vel ikke så meget at sige til, men det sidste mål kan jeg ikke tage seriøst, én aflevering, også kan Suárez løbe en halv bane uden nogen forhindringer, i en finale.
Florentino Pérez
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev: Det ser sgu ud til, at det bliver ligeså irriterende at se Messi og Co. denne sæson... :-(
... Og dog :-)
Edit: en 3 målsføring er tydeligvis farligere:P
Jeg er her stadig XOXO
- Inspektøren
- Gæst
-
Jeg forstår i øvrigt på ingen måder, hvorfor Barcelona spillerne går så meget amok over en sejr ved Uefa Super Cuppen. Det er kun små klubber der aldrig vinder trofæer, der bør opfører sig sådan ved den lejlighed.
Og så har jeg fandme bare ondt af Emery. Det var tæt på, at forbandelsen blev brudt.
Inspektøren skrev: Luis Enriques taktik:"Vi har Messi, Neymar og Suarez og så længe vi scorer flere mål end modstanderen, så kan jeg være ligeglad med, hvordan vores defensiv spiller. Bare vi scorer et mål mere end vores modstander, så er der intet at være bekymret over".
Jeg forstår i øvrigt på ingen måder, hvorfor Barcelona spillerne går så meget amok over en sejr ved Uefa Super Cuppen. Det er kun små klubber der aldrig vinder trofæer, der bør opfører sig sådan ved den lejlighed.
Og så har jeg fandme bare ondt af Emery. Det var tæt på, at forbandelsen blev brudt.
I en kamp så denne, ville man nærmest juble over en venskabskamp.
Når men hverken Bilbao eller klubberne i VM kan stoppe Barca i at få de 6 trofæer.
Florentino Pérez