Om Vores Rivaler IX

9 år 3 måneder siden #61 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Inspektøren skrev:

Rigtig god video, der dokumentere hele forløbet mellem Mourinho og Eva, som har kørt i medierne de sidste par dage.
Er jeg den eneste der hører "hijo de puta" ved 0:04?

Vi ses Mourinho. Der brændte du nok broen til den sidste Madridista der ønskede dig tilbage til Bernabeu. Hold kæft en idiot. Og det har intet at gøre med, at Eva er en smuk kvinde, vil jeg bare lige pointere.

Hvor dum er han? Det står 2-2 med få minutter tilbage. Selvfølgelig faker Hazard ikke en skade.

Barcelona vil ikke have ham, vi vil ikke have ham og snart vil Chelsea heller ikke have ham, selvom han forlængede sin kontakt for nylig. Bayern vil sten sikkert heller ikke have ham, med den ledelse de har. Det efterlader få klubber fra den øverste elite. Forhåbentlig ansætter United, Klopp som træner der er meget ung og har et kæmpe potentiale.

Jeg tror dog altid du vil være velkommen hos Inter i den historisk svage Serie A, såvel spillemæssigt som økonomisk.

Det fjerner dog, som altid, opmærksomhed i medierne over det elendige spil, Chelsea (mourinho) lagde for dagen mod Swansea.

Han er så dum at se på(!), taget situationen i betragtning er der ingen andre på jorden som ville have egenskaben til at kunne skabe sig så meget.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 3 måneder siden #62 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev: @Gåser

Ja sgu da - min fejl! ;-)

Selvfølgelig vægter det internationale højt hos Chelsea, men skulle Mourinho "nøjes" med at vinde ligaen for andet år i træk, så er jeg ret sikker på, at han stadig ville sidde trygt og godt i trænersædet i næste sæson.

Mht. Real Madrid - der er jeg altså ikke enig. Jeg synes, der er alle indikationer af, at CL vægter højere end ligaen. Især når man tænker på, hvor sindssyg besættelsen af La Decima var - det var jo langt ude.

Helt enig i, at inden la decima, der var CL vigtigere end noget andet i verden. Efter den er kommet i hus, så er jeg sikker på, at man hellere ser en ligatitel end en CL titel.

9 år 3 måneder siden #63 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

Gåser skrev:

Pelle skrev: @Gåser

Ja sgu da - min fejl! ;-)

Selvfølgelig vægter det internationale højt hos Chelsea, men skulle Mourinho "nøjes" med at vinde ligaen for andet år i træk, så er jeg ret sikker på, at han stadig ville sidde trygt og godt i trænersædet i næste sæson.

Mht. Real Madrid - der er jeg altså ikke enig. Jeg synes, der er alle indikationer af, at CL vægter højere end ligaen. Især når man tænker på, hvor sindssyg besættelsen af La Decima var - det var jo langt ude.

Helt enig i, at inden la decima, der var CL vigtigere end noget andet i verden. Efter den er kommet i hus, så er jeg sikker på, at man hellere ser en ligatitel end en CL titel.

Jeg håber, du har ret. Jeg ville hvert fald hellere vinde ligaen end CL - men så er det jo heldigt, at vi ikke behøver vælge en af de to i år, vi snupper dem begge ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
9 år 3 måneder siden #64 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om Vores Rivaler IX
Det er desuden kommet frem, at han ikke sagde hijo de puta, men hija de puta.
På dansk sagde han altså "datter af en luder", hvorfor vi kan konkludere, at han snakkede til den kvindelige læge og ikke den mandelige, som jeg ellers hentyde til tidligere.

Så Mourinho siger til Eva direkte, at "hun er en datter af en luder".

Det er vanvittigt, hvor lavt den mand kan synke. Hvis jeg var Abramovich, så havde jeg ikke bare givet Mourinho sparket. Jeg havde gået til samtlige af de andre topklubber og bedt dem om ikke at ansætte ham, for dernæst at bandlyse ham fra europæisk topfodbold.

Jeg har aldrig været vidne til en manager, som har manglet så meget klasse, som Mourinho udviser i denne situation.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Inspektøren.

9 år 3 måneder siden #65 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Inspektøren skrev:

Det er vanvittigt, hvor lavt den mand kan synke. Hvis jeg var Abramovich, så havde jeg ikke bare givet Mourinho sparket. Jeg havde gået til samtlige af de andre topklubber og bedt dem om ikke at ansætte ham, for dernæst at bandlyse ham fra europæisk topfodbold.

Måske lige i overkanten :-D

Florentino Pérez

9 år 3 måneder siden #66 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Efter Pique og Mourinho episoderne er jeg glad for, at vi er en klub, som altid prøver at være anstændige. Det må vel være et tegn på storhed.

Håber desuden, at der også kommer en 3-match-ban ved film i La Liga, så vi kan få lidt mere fairness.

9 år 3 måneder siden #67 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om Vores Rivaler IX

Inspektøren skrev: Nå jo: videos.marca.com/v/07ZpDRS3JXt-pique-que...n-los-de-madrid.html

Fuck dig, Pique.

Ses i november på Bernabeu med 80.000 tilskuere imod dig. Og glæd dig til at blive ydmyget endnu engang. Forhåbentlig kan man ikke komme ned til omklædningsrummet før der er gået 30 minutter efter kampen, da der lige skal laves noget i tunnelen... Så du må hellere forberede dig på at nyde at se andre fejre en sejr over dig.

Stay classy..!

Det er vel ikke noget nyt, at halvdelen af Barcas fejringer går med at nedgøre Madrid. Fred være med det, hvis de ikke har andet at glæde sig over.

Hvad Mourinho angår. Så er det en mediestorm i et glas vand, fordi man mangler seriøse handler i silly season. Noget skal fylde aviserne og Mourinho sælger. Om man kan li' det eller ej, så har han jo sit på det rene internt. Han er kongen af Chelsea. Det mest interessante er, at han endnu engang viser sit sande jeg. Det er i nederlagets stund man ser folks sande jeg.

9 år 3 måneder siden #68 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: Efter Pique og Mourinho episoderne er jeg glad for, at vi er en klub, som altid prøver at være anstændige. Det må vel være et tegn på storhed.

Håber desuden, at der også kommer en 3-match-ban ved film i La Liga, så vi kan få lidt mere fairness.

9 år 3 måneder siden #69 af Fondo_Sur

raul7=kongen skrev:

Fondo_Sur skrev: Efter Pique og Mourinho episoderne er jeg glad for, at vi er en klub, som altid prøver at være anstændige. Det må vel være et tegn på storhed.

Ja det er smukt. Ej, det jeg mener er, at det ville være lidt i overkanten, hvis nu Pepe fx sang med på den sang. Spillere som "trashtalker" er aldrig pænt.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
9 år 3 måneder siden #70 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Om Vores Rivaler IX
Man kender ikke Real Madrid hvis man tror at ligaen er vigtigere en Champions League. Det og har altid været kernen i Real Madrids selvforståelse at klubben skal vinde i Europa.

9 år 3 måneder siden #71 af Fondo_Sur

Johnson skrev: Man kender ikke Real Madrid hvis man tror at ligaen er vigtigere en Champions League. Det og har altid været kernen i Real Madrids selvforståelse at klubben skal vinde i Europa.

Enig! Champions League er altid det øverste... men nu er det også snart tid til at vi markerer os igen i Spanien.

Vi skal vinde det hele, værsgo' Benitez ;-)

9 år 3 måneder siden #72 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona har solgt deres store talent Adama Traore til Aston Villa, hvor de har sikret sig en tilbagekøbsklausul de næste tre år.

Glæder mig utrolig meget til at se ham i Premier League.

Imo et super indkøb af Villa.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Gåser.

Leveret af Kunena Forum