Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Inspektøren
- Gæst
Ja, jeg indrømmer gerne, at ikke så Suarez som en del af tre bedste. Neymar fortjente det, i mine øjne, meget mere.
Men uanset hvad, så er der kun en vinder og det er Messi. Han har ydmyget på det groveste det ene hold efter det andet med lækre driblinger, Joga Bonito og dejlige scoringer (jeg snakker mål, selvom Antonella bestemt også er en god scoring). Men vigtigst af alt, skulle jeg måske lige tilføje, så har han biddraget med trofæer, i større grad end Suarez, selvom han bestemt også har sin aktie i the Treble.
Vinderen bliver offentliggjort ved en cermoni d. 27 august, hvor der også vil være lodtrækning til Champions League gruppespil.
- Inspektøren
- Gæst
Fondo_Sur skrev: Messi fortjener den godt nok. Nød virkeligt Supercuppen selvom Barca løb med titlen. Spansk fodbold kan virkeligt være smukt!
Jeg kan personligt ikke komme i tanke om en mere underholdende finale.
Her er højdepunkterne til dem, der ikke så kampen eller dem der gerne vil gense dramet: www.footytube.com/video/barcelona-sevilla-aug11-364650
Der gik ikke taktik i den, ingen parkerede busser, der var 9 mål, et lækkert comeback, lækre mål/detaljer og intet beskidt spil. Selvom der var masser af især defensive fejl fra begge mandskaber, så var jeg i den grad tilfreds med underholdningsværdien fra kampen. Fodbold er jo underholdning og det blev i den grad bevist i går. Så tak til både Sevilla og Barcelona for det show, selvom jeg håbede, at Emery endelig ville få hul på bylden og få en sejr over Barcelona i hans, mener jeg nok, 14'ende forsøg med 4 forskellige klubber.
- Inspektøren
- Gæst
Rigtig god video, der dokumentere hele forløbet mellem Mourinho og Eva, som har kørt i medierne de sidste par dage.
Er jeg den eneste der hører "hijo de puta" ved 0:04?
Vi ses Mourinho. Der brændte du nok broen til den sidste Madridista der ønskede dig tilbage til Bernabeu. Hold kæft en idiot. Og det har intet at gøre med, at Eva er en smuk kvinde, vil jeg bare lige pointere.
Hvor dum er han? Det står 2-2 med få minutter tilbage. Selvfølgelig faker Hazard ikke en skade.
Barcelona vil ikke have ham, vi vil ikke have ham og snart vil Chelsea heller ikke have ham, selvom han forlængede sin kontakt for nylig. Bayern vil sten sikkert heller ikke have ham, med den ledelse de har. Det efterlader få klubber fra den øverste elite. Forhåbentlig ansætter United, Klopp som træner der er meget ung og har et kæmpe potentiale.
Jeg tror dog altid du vil være velkommen hos Inter i den historisk svage Serie A, såvel spillemæssigt som økonomisk.
Det fjerner dog, som altid, opmærksomhed i medierne over det elendige spil, Chelsea (mourinho) lagde for dagen mod Swansea.
- Inspektøren
- Gæst
Fuck dig, Pique.
Ses i november på Bernabeu med 80.000 tilskuere imod dig. Og glæd dig til at blive ydmyget endnu engang. Forhåbentlig kan man ikke komme ned til omklædningsrummet før der er gået 30 minutter efter kampen, da der lige skal laves noget i tunnelen... Så du må hellere forberede dig på at nyde at se andre fejre en sejr over dig.
Inspektøren skrev:
Rigtig god video, der dokumentere hele forløbet mellem Mourinho og Eva, som har kørt i medierne de sidste par dage.
Er jeg den eneste der hører "hijo de puta" ved 0:04?
Vi ses Mourinho. Der brændte du nok broen til den sidste Madridista der ønskede dig tilbage til Bernabeu. Hold kæft en idiot. Og det har intet at gøre med, at Eva er en smuk kvinde, vil jeg bare lige pointere.
Hvor dum er han? Det står 2-2 med få minutter tilbage. Selvfølgelig faker Hazard ikke en skade.
Barcelona vil ikke have ham, vi vil ikke have ham og snart vil Chelsea heller ikke have ham, selvom han forlængede sin kontakt for nylig. Bayern vil sten sikkert heller ikke have ham, med den ledelse de har. Det efterlader få klubber fra den øverste elite. Forhåbentlig ansætter United, Klopp som træner der er meget ung og har et kæmpe potentiale.
Jeg tror dog altid du vil være velkommen hos Inter i den historisk svage Serie A, såvel spillemæssigt som økonomisk.
Det fjerner dog, som altid, opmærksomhed i medierne over det elendige spil, Chelsea (mourinho) lagde for dagen mod Swansea.
Mourinho har jo en helt martyr-agtig tilgang til det her med at beskytte sine spillere. Det er da respektabelt, men bestemt ikke den rigtige løsning altid. Om det er dét, han gør i denne situation, tør jeg dog ikke spå om.
Men jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor Chealsea pludselig ikke skulle ville Mourinho mere? Manden er deres helt store helt. Ham, der har hevet dem fra et top5 PL hold til den absolutte top i engelsk fodbold. Jeg er ret sikker på, at der skal mere end et skænderi med Eva Carneiro til at ændre på det :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Inspektøren
- Gæst
Mourinho er en presset mand i Chelsea, særligt efter første runde, hvor City leverede fremragende, mens Chelsea skuffede big time! De møder jo hinanden på søndag og hvis Chelsea fortsætter det kedelige spil og også taber.... Da han blev fyret fra Chelsea i 2007, der var det meget tidligt i sæsonen med mange kampe tilbage og intet afgjort. Samme scenare kan gentage sig, her otte år senere.
Inspektøren skrev: Det er heller ikke kun episoden med Eva, som jeg refererer til, når jeg siger, at Chelsea snart, måske burde jeg lige tilføje, ikke længere gider Mourinho. Jeg tænker her også på det meget kedelige spil, som Chelsea praktiserer, hvilket jeg er sikker på, Roman Abramovich - ejeren af Mourinhos røv - ikke gider at se på. Derudover kan man også snakke om trofæer. Levere han ikke Champions League i denne sæson eller i den næste, så tror jeg sgu, at han er fyret for anden gang hos Chelsea.
Mourinho er en presset mand i Chelsea, særligt efter første runde, hvor City leverede fremragende, mens Chelsea skuffede big time! De møder jo hinanden på søndag og hvis Chelsea fortsætter det kedelige spil og også taber.... Da han blev fyret fra Chelsea i 2007, der var det meget tidligt i sæsonen med mange kampe tilbage og intet afgjort. Samme scenare kan gentage sig, her otte år senere.
Det kedelige spil, som Chelsea praktiserer? Skulle vi nu ikke lige vente med den slags vrøvl, ind til der er spillet mere end bare en enkelt runde? Jovist så spillede Chelsea skidt mod Swansea. Men altså sæsonen skal da lige igang, vent nu med at drage forhastede konklusioner.
Dernæst - glemmer du ikke lige hvilket sindssygt forår Chelsea havde i sidste sæson? Det var vel rent objektivt kun Real Madrid på verdensplan, der spillede pænere fodbold. De fejede jo al modstand af banen i det forår - præcis som os. Og præcis som os gik de i stå efter nytår, men formåede dog trods alt stadig at vinde ligaen komfortabelt.
Jeg tror, at du gør problemet større end det er. Han har lige bragt PL titlen til klubben og kan meget vel gøre det samme i denne sæson. Jeg tror ikke, at CL er det vigtigste for Chelsea. Faktisk tror jeg kun det er hos vores ledelse, at CL er vigtigere end ligaen.
Jeg går ud fra, at du mener efterår? ;-)
Jeg ser nu heller ikke det store problem i Chelsea .. endnu.
Sidste år kunne Roman sagtens tage til takke med en PL titel efter lidt tørke. Jeg tror dog ikke, at han anser PL som større end CL. De har præsteret rædderligt i CL på det seneste. Ved godt ,at de kom i semifinalen mod Atletico forrige sæson, men Chelsea ser sig selv som et stærkere hold end Atletico, hvorfor jeg stadig anser det som en skuffelse.
Der skal leveres internationalt i Chelsea for at Mourinho skal holde fast i sin plads i trænersædet. Dog skal der stadig præsteres i ligaen.
.. og jeg tror helt klart, at ligaen har største prioritet på ledelsesgangene i Madrid, da det er længe siden, at vi sidst har vundet denne.
- Inspektøren
- Gæst
Mourinho er da tilfreds med Premier League trofæet, sidste sæson. Men i bund og grund, så giver han ikke en fuck, om de vandt eller tabte. Det ser man tydeligt, da de skulle fejre sejren efter de spillede den sidste kamp i ligaen, hvor trofæet skulle løftes. Ligaen er bare med til at lette presset.
Han er kun i Chelsea af en årsag. Han har kun én mission dér og det er det unfinished business fra sidst han var der. Han vil vinde Uefa Champions League med tre forskellige klubber, som den første. Det er dét, der er målet. Ligaen giver ro til Mourinho, men det der tæller for ham, det er CHL. Han var tæt på med os, men manglede i sidste ende marginalerne, særligt i 2012 mod Bayern.
Ja sgu da - min fejl! ;-)
Selvfølgelig vægter det internationale højt hos Chelsea, men skulle Mourinho "nøjes" med at vinde ligaen for andet år i træk, så er jeg ret sikker på, at han stadig ville sidde trygt og godt i trænersædet i næste sæson.
Mht. Real Madrid - der er jeg altså ikke enig. Jeg synes, der er alle indikationer af, at CL vægter højere end ligaen. Især når man tænker på, hvor sindssyg besættelsen af La Decima var - det var jo langt ude.