Om Vores Rivaler IX
Dios skrev:
Sahinovic skrev: Det Mourinho formåede at præstere med Inter sidder stadig dybt i hjertet på mig - specielt kampene mod FC Barcelona i Champions League, hvilket vidst også fortæller om han kvaliteter som træner.
Så dét, at man overhovedet sidder og er tæt på at sætte spørgsmåls tegn ved hans træner-kvaliteter er langt ude.
Jeg tager intet fra det du siger, men det er nu alligevel sjovt, at det var en dommerfejl som Inter sejrede på :)
I tætte CL-kampe vil du altid kunne finde afgørende dommerfejl, hvis du virkelig vil det.
Jeg kan også huske nogle CL-kampe, hvor Barcelona formentlig havde tabt (eller haft store problemer), uden lidt ekstra dommerhjælp... Det vandt de faktisk et eller to CL-trofæer på;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
M_linding skrev:
Dios skrev:
Sahinovic skrev: Det Mourinho formåede at præstere med Inter sidder stadig dybt i hjertet på mig - specielt kampene mod FC Barcelona i Champions League, hvilket vidst også fortæller om han kvaliteter som træner.
Så dét, at man overhovedet sidder og er tæt på at sætte spørgsmåls tegn ved hans træner-kvaliteter er langt ude.
Jeg tager intet fra det du siger, men det er nu alligevel sjovt, at det var en dommerfejl som Inter sejrede på :)
I tætte CL-kampe vil du altid kunne finde afgørende dommerfejl, hvis du virkelig vil det.
Jeg kan også huske nogle CL-kampe, hvor Barcelona formentlig havde tabt (eller haft store problemer), uden lidt ekstra dommerhjælp... Det vandt de faktisk et eller to CL-trofæer på;-)
Hvis man virkelig vil det? Der var 1 meter onside da der blev scoret. Jeg siger ikke Barcelona aldrig har haft dommerne på sin side. Jeg er kommet videre end det ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
M_linding skrev:
Dios skrev:
Hvis man virkelig vil det? Der var 1 meter onside da der blev scoret. Jeg siger ikke Barcelona aldrig har haft dommerne på sin side. Jeg er kommet videre end det ;)
Men samtidig fik Motta saavidt jeg husker ogsaa en udvisning efter det saedvanlige fra Sergio's side.
Ayew fra Aston Villa har lige fået - korrekt - gult for film. Får han så automatisk tre kampe på tribunen?
Bilbao er foran? Lækkerier!
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre Madrid
- Administrator
M_linding skrev: Noget helt andet.....
Ayew fra Aston Villa har lige fået - korrekt - gult for film. Får han så automatisk tre kampe på tribunen?
Den regel er det glade vanvid. Det kan aldrig skabe andet end ballade, når der sidder et udvalg og skal tage stilling til film eller ikke film.
Hvad er iøvrigt værst: en benbrækker-tackling eller bevidst film. Det sidste kan let ende med at blive straffet langt hårdere end det første.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
M_linding skrev: Noget helt andet.....
Den regel er det glade vanvid. Det kan aldrig skabe andet end ballade, når der sidder et udvalg og skal tage stilling til film eller ikke film.
Hvad er iøvrigt værst: en benbrækker-tackling eller bevidst film. Det sidste kan let ende med at blive straffet langt hårdere end det første.
Jeg er helt enig.
Det bliver sjovt når en City-spiller får karantæne, og ugen efter slipper en United-spiller, fordi man vurderede at han var ude af balance el.l...
- FranciscoISCO
- Platin bruger
Dios skrev:
M_linding skrev:
Dios skrev:
Hvis man virkelig vil, så kan man negligerer hvad som helst ;) Du vil intet tage fra, hvad Sahinovic siger, bortset fra at den præstation han fremhæver som en af Mourinhos fineste, den tillægger du ren og skær dommerhjælp... Hvis du spørger mig, så slog Inter Barcelona ud, over to opgør der bar præg af at italienernes taktiske oplæg sad lige i skabet, og spillerne generelt bare strålede af selvtillid. Lige præcis taktisk begravelse og en spillertrup fyldt med selvtillid, er da også gået hen og blevet to af Mourinhos varemærker.
Det handler vel om øjet der ser - og i visse tilfælde insisterer det altså bare på at se, hvad det vil se ;)
Altid Real Madrid.
Pelle skrev:
SR4 skrev:
Pelle skrev:
Inspektøren skrev:
Rigtig god video, der dokumentere hele forløbet mellem Mourinho og Eva, som har kørt i medierne de sidste par dage.
Er jeg den eneste der hører "hijo de puta" ved 0:04?
Vi ses Mourinho. Der brændte du nok broen til den sidste Madridista der ønskede dig tilbage til Bernabeu. Hold kæft en idiot. Og det har intet at gøre med, at Eva er en smuk kvinde, vil jeg bare lige pointere.
Hvor dum er han? Det står 2-2 med få minutter tilbage. Selvfølgelig faker Hazard ikke en skade.
Barcelona vil ikke have ham, vi vil ikke have ham og snart vil Chelsea heller ikke have ham, selvom han forlængede sin kontakt for nylig. Bayern vil sten sikkert heller ikke have ham, med den ledelse de har. Det efterlader få klubber fra den øverste elite. Forhåbentlig ansætter United, Klopp som træner der er meget ung og har et kæmpe potentiale.
Jeg tror dog altid du vil være velkommen hos Inter i den historisk svage Serie A, såvel spillemæssigt som økonomisk.
Det fjerner dog, som altid, opmærksomhed i medierne over det elendige spil, Chelsea (mourinho) lagde for dagen mod Swansea.
Mourinho har jo en helt martyr-agtig tilgang til det her med at beskytte sine spillere. Det er da respektabelt, men bestemt ikke den rigtige løsning altid. Om det er dét, han gør i denne situation, tør jeg dog ikke spå om.
Men jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor Chealsea pludselig ikke skulle ville Mourinho mere? Manden er deres helt store helt. Ham, der har hevet dem fra et top5 PL hold til den absolutte top i engelsk fodbold. Jeg er ret sikker på, at der skal mere end et skænderi med Eva Carneiro til at ændre på det :-)
At rose Mou for at forvandle dem fra et top 5-hold til et mesterhold, svarer til at rose Mancini for det samme med City ;)
Ja, og der kunne du så næppe være mere forkert på den :-) Hvis man negligerer Mourinhos bedrifter med Chelsea, så skal man i den grad spørge sig selv, om man ved nok om emnet til at diskutere det ;-)
Hvor er det forkerte i det jeg siger? Du snakker som om Mou fik et Tottenham-hold og gjorde dem til et United-hold. Dette er direkte en løgn og det må man se i øjnene uanset hvor meget man elsker Mou. Ellers kan man jo sige det samme med Mancini, der vandt med et City-hold der reelt ikke havde vundet ligaen i flere årtier.
Og sjovt nok har jeg altid respekteret Mou og hans bedrifter og hans resultater taler for sig selv. Jeg pointerer blot det argument er faktuelt forkert. Ellers ja så ved man ikke nok om emnet ;)
Er det i år vi skal hævne os mod den evige rival og slå dem stort, som de har fortjent? De ser godt nok sårbare ud, hvis de mangler nogle få spillere.
- DarioGomez
- Eduardo
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
- Eduardo
Fondo_Sur skrev: 3-0!
Er det i år vi skal hævne os mod den evige rival og slå dem stort, som de har fortjent? De ser godt nok sårbare ud, hvis de mangler nogle få spillere.
Vores b-hold tabte 0-1 til 90 procent af Bayerns idealopstilling, nu er Barcelonas B-hold ved at tabe 0-4 til et Bilbao-hold i samme forfatning, som Bayern München.
:-D
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...