Om Vores Rivaler IX
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl Madrid
-
- Offline
- Ekspert bruger
-
Så kan det være, at den almene dansker indser, at Premier League LANGT fra er den stærkeste eller bedste. Premier League er den mest underholdene liga, og det er ikke fordi holdene er lige gode, men lige dårlige. Det ser vi jo tydeligt i Europa. Savner også bare Milan, Inter, Lazio osv osv på den store scene.
Er godt træt af, at stærke spillere vælger West ham, Newcastle, Stoke osv, fremfor Juve, Inter, Milan, Roma, Lyon, Leverkusen, Wolfsburg, Dortmund osv.
Måske kan ændringen af CL-pladserne ændrer på det. Tvivler dog, da pengene snakker stort.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
JimmyBroe skrev: Folk må da snart have lært at man ikke spiller på engelske hold i Europa? Det svarer til at Oddse på træningskampe, det gør man bare ikke.:)
Jeg havde Bayern og Chelsea med 2 og så Arsenal.
Tilgengæld kan jeg glade mig over, at ramme aftenens 3 x ligepå til odds 39, så 3900 til mig.
Det var fandme heldigt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: Rafinha ude med et overrevet ledbånd i knæet, som holder ham ude resten af sæsonen, bliver vidst kun værre og værre for Barcelona.
De er ligeglade. Skader siger tydeligvis ikke Barca en skid:/ Det samme med deres karantæner, det rør dem ikke. Så længe de kan stille med 11 mand har det ikke noget at sige.
Sådan føles det ihvertfald...
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men jeg er enig med Jimmy. Skader rører tydeligvis ikke Barcelona.
De viser skræmmende styrke i ligaen, og de får vel kun uafgjort i går fordi Messi ikke spillede nogen god kamp.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men ja som i selv siger, så har det sikkert ingen betydning.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
madrid2000 skrev: Lorte Engelske hold ødelægger mine odds. I går Manchester hold og Idag elendige Arsenal, der er bagud 1-0 og nu har boldmongolen Giroud fået rødt kort. ffs.
Hør den her:
Psg - Malmø (0-2) x.
Real Madrid - Shakhtar (0-3) 1.
Psv - Man Utd (1.h) Man Utd.
Galatasaray - At. Madrid under 2,5 mål.
Sevilla - Moenchengladbach (0-1) 1.
Spillede for 50 kr. og den ville gi 10.150 kr. rundt regnet. Psv scorede i fucking 3-4 minuters overtid i første halvleg. Jeg var helt oppe og køre, da jeg ikke vidste Luke Shaw havde brækket benet, og der var lagt så mange minutter til. På livescore stod der 2 min. og da der var gået 2 min. så jublede jeg. Jeg fandt først ud af det igår morges, da jeg ikke kunne forstå jeg ikke havde fået en mail omkring det.
Derudover så spillede jeg 2 single bets på, at Real Madrid ville vinde med mere end 3 og mere end 4 for 100 kr. stykkede. Den ene gav 4,2 tilbage og den anden 8,80 tilbage. Jeg var overbevist om, at Real Madrid ville vinde med mere end 3, men om det blev 4 eller 5-0 vidste jeg ikke. Havde jeg nu bare tænkt mig om fra start af, og spillede 0-4 x og 0-5 x, så havde den givet 18 og 24 gange pengene igen. Kæmpe idiot!
Jeg spillede for 250 kr. og vandt 420 kr. Jeg er sikker på du havde en bedre dag end mig haha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Dios skrev:
madrid2000 skrev: Lorte Engelske hold ødelægger mine odds. I går Manchester hold og Idag elendige Arsenal, der er bagud 1-0 og nu har boldmongolen Giroud fået rødt kort. ffs.
Hør den her:
Psg - Malmø (0-2) x.
Real Madrid - Shakhtar (0-3) 1.
Psv - Man Utd (1.h) Man Utd.
Galatasaray - At. Madrid under 2,5 mål.
Sevilla - Moenchengladbach (0-1) 1.
Spillede for 50 kr. og den ville gi 10.150 kr. rundt regnet. Psv scorede i fucking 3-4 minuters overtid i første halvleg. Jeg var helt oppe og køre, da jeg ikke vidste Luke Shaw havde brækket benet, og der var lagt så mange minutter til. På livescore stod der 2 min. og da der var gået 2 min. så jublede jeg. Jeg fandt først ud af det igår morges, da jeg ikke kunne forstå jeg ikke havde fået en mail omkring det.
Derudover så spillede jeg 2 single bets på, at Real Madrid ville vinde med mere end 3 og mere end 4 for 100 kr. stykkede. Den ene gav 4,2 tilbage og den anden 8,80 tilbage. Jeg var overbevist om, at Real Madrid ville vinde med mere end 3, men om det blev 4 eller 5-0 vidste jeg ikke. Havde jeg nu bare tænkt mig om fra start af, og spillede 0-4 x og 0-5 x, så havde den givet 18 og 24 gange pengene igen. Kæmpe idiot!
Jeg spillede for 250 kr. og vandt 420 kr. Jeg er sikker på du havde en bedre dag end mig haha :D
Den var godt nok øv. Godt spillet, hvor er det synd.
Sådan er det at oddse. Man er så tæt på, men så sker der et eller andet lort.
I går var jeg ved at rive kuponen i stykker fordi Lyon fik straffe i det 88 minut, men heldigvis brændte Lacazete.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
