Om Vores Rivaler IX

10 år 10 måneder siden #373 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Athletico spillede som en pose lort.
De kan slet ikke finde noget gejst, som mod os.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #374 af FanOfMagicalTeams
Besvaret af FanOfMagicalTeams på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Athletico spillede som en pose lort.

Nej det må være svært at finde motivation til at stjæle 3 point fra 1 af de 2 største konkurrenter til 1 & 2 pladsen i ligaen…. Stop nu :-D :-D
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved FanOfMagicalTeams.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic

10 år 10 måneder siden #375 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

FanOfMagicalTeams skrev:

madrid2000 skrev: Athletico spillede som en pose lort.

Nej det må være svært at finde motivation til at stjæle 3 point fra 1 af de 2 største konkurrenter til 1 & 2 pladsen i ligaen…. Stop nu :-D :-D

Stop nu dig selv. Du så vel kampen?? Det var helt tydeligt, at der ikke var den intensitet, som man ser, når de spiller mod os. Hverken fra lægterne, træneren eller spillerne.

Det er præcis det samme, når Espanyol møder Barca. Der kæmper de som om de gjaldt deres families liv. Det kan man næppe sige, at de gjorde mod os i går.

Atletico finder ikke den samme gnist og tænding mod Barca, som de gør mod os. Det er måske på et eller andet plan naturligt nok, men det er mildest talt irriterende, når de er favorit til 3. Pladsen i ligaen - modsat Espanyol, der aldrig bliver en trussel.

"Maybe they hate me because I'm too good."

• Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #376 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er simpelthen så træt af Messi.
Sad og frydede mig over han var på bænken. Så kommer gnomen ind og på 30 min udspiller han nærmest ATM på egen hånd. Henter bolden midt på banen og vader forbi den ene forsvarer efter den anden. Hvor svært kan det være at stoppe ham.. Gå nu bare ind og klap til ham.
8 succesfulde driblinger på 30 min på Calderon, det burde ikke kunne lade sig gøre.

10 år 10 måneder siden #377 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Det kan nu godt bekymre mig, at Barcelona har hentet seks point på to meget svære udebaner. Det er den slags sejre, der i sidste ende kan vise sig at være rigtigt vigtige - pointtab mod mindre hold (som fx Gijón) vil ske - men gevinster i de store kampe har de seneste mange år været vores store problem, og med Barcelonas gevinster i Bilbao og på Calderón, så ser det meget godt ud for dem!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

10 år 10 måneder siden #378 af Pelle

Zizou1981 skrev: Jeg er simpelthen så træt af Messi.
Sad og frydede mig over han var på bænken. Så kommer gnomen ind og på 30 min udspiller han nærmest ATM på egen hånd. Henter bolden midt på banen og vader forbi den ene forsvarer efter den anden. Hvor svært kan det være at stoppe ham.. Gå nu bare ind og klap til ham.
8 succesfulde driblinger på 30 min på Calderon, det burde ikke kunne lade sig gøre.

Så du kampen, Zizou? Atletico spillerne var seriøst bange for ham. Det samme gjaldt Neymar. Jeg var helt lamslået over den måde, de spillede på i går. Der manglede nærkampe, fysik, skænderier, en El Cholo på sidelinjen, der råber og skriger. Kampen i går var på ingen måde Atletico Madrid værdig. Og det lignede på ingen måde et Atletico hold, der ville vinde uanset prisen. Tværtimod.

• Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #379 af Zizou1981
Ja jeg så kampen, og den bruger der udskreg Atletico som klare mesterskabsfavoritter for et par uger siden, må da sidde med røde ører.
Problemet er, at vi ikke har en spiller der sætter 3-4 mand af ligesom Messi. Derfor får vi det også sværere mod dem. DI Maria var vel det tætteste vi har været på en spiller med samme drive og drible egenskaber som Messi.

10 år 10 måneder siden #380 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om Vores Rivaler IX

Zizou1981 skrev: Ja jeg så kampen, og den bruger der udskreg Atletico som klare mesterskabsfavoritter for et par uger siden, må da sidde med røde ører.
Problemet er, at vi ikke har en spiller der sætter 3-4 mand af ligesom Messi. Derfor får vi det også sværere mod dem. DI Maria var vel det tætteste vi har været på en spiller med samme drive og drible egenskaber som Messi.

Zizou synes du rammer plet på hvad Barca har ekstra at skyde med. Når både Messi og Neymar er på banen er der to mand der kan splitte et forsvar helt ad og sammen med Suarez som spil station kan de lukke de kompakte hold op. Jeg var en af dem der var sikker på de ville smide point i nogle af de første kampe med baggrund i karantæne og skader samt de steder de skulle spille. Så sikker at jeg smed en plov på Atletico sejr i går så gjorte en smule ondt de udlignede så hurtigt.
Nu fik de endnu en forsvarsspiller skadet i går i Vermalen, som jeg synes har set stærk ud i deres første kampe. De må forfan.... da snart smide point....
Men smider nok ikke så meget på deres modstander næste gang...

• Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #381 af Zizou1981

HHB65 skrev:

Zizou1981 skrev: Ja jeg så kampen, og den bruger der udskreg Atletico som klare mesterskabsfavoritter for et par uger siden, må da sidde med røde ører.

Zizou synes du rammer plet på hvad Barca har ekstra at skyde med. Når både Messi og Neymar er på banen er der to mand der kan splitte et forsvar helt ad og sammen med Suarez som spil station kan de lukke de kompakte hold op. Jeg var en af dem der var sikker på de ville smide point i nogle af de første kampe med baggrund i karantæne og skader samt de steder de skulle spille. Så sikker at jeg smed en plov på Atletico sejr i går så gjorte en smule ondt de udlignede så hurtigt.
Nu fik de endnu en forsvarsspiller skadet i går i Vermalen, som jeg synes har set stærk ud i deres første kampe. De må forfan.... da snart smide point....
Men smider nok ikke så meget på deres modstander næste gang...

Jeg satte 3000 kr på os som La liga vinder før den første spillerunde af samme årsag

Bilbao og Atletico på udebane og et svækket hold, der ikke var oppe i gear. Var sikker på vi var 3-5 point foran efter de første par måneder. Det kom så ikke til at ske.
Jeg tror stadig vi laver en kanon sæson og rammer 96-98 point hvilket burde række til et mesterskab.

10 år 10 måneder siden #382 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
''Manglende intensitet'', ''manglende gejst'', ''bange for Messi og Neymar''.

Ja, de va så bange for Neymar at de lod hans frisparksmål gå ind, helt klart grundet manglende intensitet og gejst der gjorde at den gik ind. Det samme med Messi' mål, vi har set kombinationerne hundrede tusinde gange før (mod os selv endda), men det var helt klart grundet manglede intensitet, gejst og fordi de var bange for Messi at den gik ind.

Hvorfor ikke bare lægge det ud som at FC Barcelona simpelthen var bedre end Atl. Madrid igår? De har aldrig haft det specielt svært når de møder Atl. Madrid, så jeg tror nok ikke det var mangel på intensitet eller gejst der gjorde at FC Barcelona endnu engang vandt over Atl. Madrid.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 10 måneder siden #383 af Pelle

Sahinovic skrev: ''Manglende intensitet'', ''manglende gejst'', ''bange for Messi og Neymar''.

Ja, de va så bange for Neymar at de lod hans frisparksmål gå ind, helt klart grundet manglende intensitet og gejst der gjorde at den gik ind. Det samme med Messi' mål, vi har set kombinationerne hundrede tusinde gange før (mod os selv endda), men det var helt klart grundet manglede intensitet, gejst og fordi de var bange for Messi at den gik ind.

Hvorfor ikke bare lægge det ud som at FC Barcelona simpelthen var bedre end Atl. Madrid igår? De har aldrig haft det specielt svært når de møder Atl. Madrid, så jeg tror nok ikke det var mangel på intensitet eller gejst der gjorde at FC Barcelona endnu engang vandt over Atl. Madrid.

Du så tydeligvis ikke kampen..

• Scriptophobe
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #384 af Scriptophobe
Besvaret af Scriptophobe på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

Sahinovic skrev: ''Manglende intensitet'', ''manglende gejst'', ''bange for Messi og Neymar''.

Du så tydeligvis ikke kampen..

Alternativt kan det også bare tænkes, at Sahinovic, modsat mange andre, besidder bare en snert af realitetssans.

Man kunne passende pege på Espanyol, og spørge hvorvidt de mødte op med nogen som helst form for intensitet og ambitioner om at stjæle point fra Real Madrid. Der er ikke noget der tyder på det. Men det ville ganske enkelt være et dumt spørgsmål at stille, for Espanyol tabte ikke fordi de manglede intensitet og ambitioner. De tabte fordi de manglede niveau og Real Madrid ganske enkelt bare var meget, meget bedre. Tilfældet var præcis det samme i kampen mellem Atlético og Barcelona. Atlético var bare ikke gode nok og det var ikke et spørgsmål om intensitet, men ganske enkelt bare et spørgsmål om kvalitet. Netop kvalitet havde Barcelona til overflod, efter Messi blev skiftet ind i kampen.

Leveret af Kunena Forum