Om Vores Rivaler IX

10 år 9 måneder siden #349 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

Roesen7 skrev:

JimmyBroe skrev: Samtidig kan det nævnes at de har vundet én kamp i hele deres landsholdshistorie, og -hold nu fast- de har ialt scoret 21 mål, som i 21 mål IALT...

Deres clubrecord lyder således 1-6-128.

Med til historien hører dog at der i den lille republik bor knap 30.000 indbyggere. Hvad der svarer til befolkningtallet i Rebild kommune, i Nordjylland.

Det er et brand-hyggeligt rejsemål, og så kan man handle momsfrit.

Vi må fylde landsholdspausen ud med et eller andet jo:D


Hvordan tror du Falster ville stå i en kamp mod San Marino? :P


Ikke ret godt. De har Brylle på mål og han lukker altid klatten ind mellem stængerne! Siger Falster Fyren.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #350 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev: Samtidig kan det nævnes at de har vundet én kamp i hele deres landsholdshistorie, og -hold nu fast- de har ialt scoret 21 mål, som i 21 mål IALT...

Deres clubrecord lyder således 1-6-128.

Med til historien hører dog at der i den lille republik bor knap 30.000 indbyggere. Hvad der svarer til befolkningtallet i Rebild kommune, i Nordjylland.

Det er et brand-hyggeligt rejsemål, og så kan man handle momsfrit.

Vi må fylde landsholdspausen ud med et eller andet jo:D


Selvfølgelig kan du handle momsfrit i Rebild. Det kan man de fleste steder i Nordjylland. ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Daniel, Roesen7, JimmyBroe, andreashn, R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #351 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad får man, hvis man parrer en argentiner med FC Barcelona?

- En skattesnyder.

Mascherano er anklaget for at have snydt skattemyndighederne for 1,5 millioner €.

Nå, når det kommer til stykket, så er det nok centralmagten, som står bag.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, R7CR7GB11

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #352 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om Vores Rivaler IX

Siempre Madrid skrev: Hvad får man, hvis man parrer en argentiner med FC Barcelona?

- En skattesnyder.

Mascherano er anklaget for at have snydt skattemyndighederne for 1,5 millioner €.

Nå, når det kommer til stykket, så er det nok centralmagten, som står bag.


Og rygterne om Modric' snyd er kun for et røgslør for at man i virkeligheden går efter Barca-spillere. Korrupte centralmagt!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #353 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Pique er for tredje gang på to måneder ude og gøre sig 'uheldigt' bemærket :)

fcbarcelona.dk/Nyheder/pique-jeg-haber-a...al-madrid-taber.html

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #354 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev: Jeg ved ikke om man for alvor kan sætte dem i kategorien "Vores rivaler" ;)

San Marino har scoret deres første udebane mål i 14 år. Ronaldo kunne lære noget af denne jubelscene ;)

www.facebook.com/Fodboldd/videos/vb.1210...if_t=comment_mention

Det er ikke kun jubel, han kan også lære at score mål, San marino håner Ronaldo med at de har scoret flere mål end ham i september måned.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #355 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev: Pique er for tredje gang på to måneder ude og gøre sig 'uheldigt' bemærket :)

fcbarcelona.dk/Nyheder/pique-jeg-haber-a...al-madrid-taber.html



Det kommer an på de øjne der ser

Hvis du går ind til deres forum vil du kunne se at hans udtalelser er populær

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #356 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg ved snart ikke hvad jeg skal skrive til dig længere :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #357 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

Kassow-Rossing skrev: Pique er for tredje gang på to måneder ude og gøre sig 'uheldigt' bemærket :)

fcbarcelona.dk/Nyheder/pique-jeg-haber-a...al-madrid-taber.html


Og alle Real-spillere håber at Barca taber hver gang... Konkurrence, intensitet og rivalisering er netop det der gør fodbold og især El Clasico spændende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 9 måneder siden #358 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Om Vores Rivaler IX
Du behøver ikke at skrive noget medmindre du er uenig, i den anden tråd er jeg endt med at være enig med dig

Piqueu er jo en Barca fan så han tænker ligesom dem, det vil være underligt hvis han udtaler sig i modsætning af det han sagde så vil det være rigtigt uheldigt for ham og for klubben, i sidste ende er det fcbarcelona der udbetaler hans løn og ikke Perez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #359 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Courtois ude i 4 måneder. Av for den, Chelsea.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 9 måneder siden #360 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Messi er her til morges blevet far for anden gang og nåede derfor ikke at træne med idag, lad os håbe det får betydning for kampen imorgen.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum