Om Vores Rivaler IX
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Hvem kommer til at tabe flest point over resten af sæsonen? City eller Barca?
Umiddelbart synes jeg, at City er mere overbevisende end Barca, der har langt mindre kontrol over kampene. Cadeau til Pep trods alt for have skabt et umanerligt stærkt hold, der har så mange strenge at spille på, ingen deciderede alfa-haner, men bare en djævelsk masse farlige offensive spillere, der faktisk fungerer sammen.
Hvad siger I andre?
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
ChrillRM14 skrev: 8 point fra City til United. Samme afstand fra Barca ned til os. To afgjorte mesterskaber?
Hvem kommer til at tabe flest point over resten af sæsonen? City eller Barca?
Umiddelbart synes jeg, at City er mere overbevisende end Barca, der har langt mindre kontrol over kampene. Cadeau til Pep trods alt for have skabt et umanerligt stærkt hold, der har så mange strenge at spille på, ingen deciderede alfa-haner, men bare en djævelsk masse farlige offensive spillere, der faktisk fungerer sammen.
Hvad siger I andre?
Jeg venter sku bare på at Barca stopper med at overpræstere ;-)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
God start, flotte mål og sublim fart og driblinger af vores kære Mariano i Lyon.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
God start, flotte mål og sublim fart og driblinger af vores kære Mariano i Lyon.
I bagklogskabens lys skulle vi have beholdt ham, men med den lille rolle han havde på holdet sidste sæson var det svært at forudse denne gode start - i hvert fald som fan. Ledelsen burde dog have set dette, i stedet valgte de Mayoral efter et intetsigende ophold i Wolfsburg. Ikke at han ikke er god men tror Mariano havde sat et større aftryk i sæsonens løb.
Nogle aftaler os og Lyon i mellem?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
www.bt.dk/fodbold/medier-skuffet-neymar-...amtaler-med-storklub
mohbar skrev: Gad vide om hans kontrakt har en klausul....1 mia. og han er vores...?!
Det ville da være en fryd at se ham spille i den hvide trøje. Men jeg orker ikke alt mulig ballade og interne stridigheder. Mon ikke vi klarer os uden?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Vores fans er krævende og nådesløse, tolerer ikke en eller anden tudeprins ogarrogant spiller på banen
- Vores historie er mægtig. Han vil blot være en af de mange supertars vi har haft
- Vores kampe er alle sammen vigtige –Alle (ALLE) vil vinde mod kongeklubben derfor er hver en kamp topmotivation. I modsætning til PSG hvor man nærmest kan gætte resultatet i forvejen.
- Han kan vinde priser for holdet og personlige priser (Ballonen). Derfor må han være prof nok til at holde sin attitude væk
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Han er allerede fyldt 28 år hvis man først henter ham 2021, og derfor ville Mbappé måske være en bedre løsning alt afhængigt af om han bliver ved med at udvikle sig - måske en duo (-;
Hvis rygterne taler sandt så er han netop utilfreds i PSG hvorfor han taler med RM. Derfor tvivler jeg på at han først skifter til os om 4 år (2021), men formentlig asap
Håber der er en eller anden smart klausul der gør at han kan skifte til os måske allerede til sommer…?
Men det er selvfølgelig alt sammen rygter og gisninger..
Hvis det er, skulle det være noget shady noget imellem klub og spiller uden om LFP.
unicum skrev: Bare lige fyi, så er det ulovligt i frankrig at have frikøbsklausuler.
Hvis det er, skulle det være noget shady noget imellem klub og spiller uden om LFP.
Mener rygterne har været at det ligger i spillerens kontrakt at han kan skifte til RM, og ikke som en frikøbskontrakt RM kan benytte sig af.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
mohbar skrev: Gad vide om hans kontrakt har en klausul....1 mia. og han er vores...?!
Hvis han er ambitiøs, hvilket han da helt sikkert nok er, så tror jeg han drømmer om et skifte til RM, hvor udsigten til at overtage fra Ronaldo er kortere end den var i Barcelona, med Messi. Men at han er sur på alt og alle og overrasket over den franske liga's forfatning, finder jeg noget usandsynligt og uprofessionelt, hvis sandt. Ligesom med rygterne i disse dage omkring at Ronaldo er sur på Isco over at han ikke løb over og takkede ham for assisten, er det her nok bare en måde at prøve at pille ham lidt ned i pressen.
Jeg tror på rygterne om at han en dag, inden for et par år, vil spille for RM, det er som regel den vej de ambitiøse rykker.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,