Om Vores Rivaler IX

8 år 9 måneder siden #4717 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Steen skrev: Apropos jubel ved scoringer, Benzema jubler meget sjældent ved scoringer. Blandt andet efter vores 3-1 scoring i CL finalen, hvor vi jo sikrede sejren. Derudover udtalte han også i et interview for noget tid siden, at han ikke har tænkt sig at forlade Madrid, så længe han er fast starter. Men han slipper altid for den slags kritik. Ronaldo bliver derimod angrebet fra alle sider, hvis han ikke storjubler ved scoringer. Lidt bemærkelsesværdig, i mine øjne.

Hvem, herinde ihvertfald, har påstået at han SKAL storjuble i given situation? Han ser enorm negativ ud og ligner en der lige har mistet sin mor, det er det eneste(fra mig) der bliver kritiseret. Det er helt fint at forholde sig neutral i, men problemet er at han er så nem at læse, han føler at hans holdkammerater og Real Madrid skylder ham alt i verden, rollerne skulle have været byttet om, for Gud forbyde, at han skulle stå i oplæggerens rolle og se andre prikke dem ind.

Ej..... Hold nu op.
Saa kan jeg bedre forstaa, at du hader ham saa meget, hvis du virkelig tror han hader at se sine holdkammerater score.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S, Real HWL, Cristiano Ronaldo, ChrillRM14, Jakobsif555, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 9 måneder siden #4718 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Om Vores Rivaler IX
Er folk ikke efterhånden lidt trætte af at diskutere Ronaldos attitude når holdet har scoret? Han har reageret på samme måde hele sin Real Madrid karriere, hvorfor blive ved med at påpege det? Jeg er 300% sikker på, at Ronaldo ikke bliver sur når hans holdkammerater scorer, eller at han på nogen anden måde er ligeglad med holdet. Til gengæld ville jeg tro det stod klart for enhver, at Ronaldo sandsynligvis er den mest selvkritiske fodboldspiller der findes, og at han altid vil være skuffet over sin egen præstation, hvis ikke det er lykkes ham at komme på måltavlen.

Jeg har i øvrigt heller aldrig set Ronaldo være mere lykkelig end efter EM finalen. Det er jo ikke fordi han gik rundt og surmulede over, at han blev nødt til at forlade banen, sådan så han ikke selv kunne få lov til at score det afgørende mål. Det var han da fløjtende ligeglad med.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S, Real HWL, Zyconith, Cristiano Ronaldo, ChrillRM14, Ramos93, SeQueda

8 år 9 måneder siden #4719 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
AmorMadrid skrev:

Jeg har i øvrigt heller aldrig set Ronaldo være mere lykkelig end efter EM finalen. Det er jo ikke fordi han gik rundt og surmulede over, at han blev nødt til at forlade banen, sådan så han ikke selv kunne få lov til at score det afgørende mål. Det var han da fløjtende ligeglad med.

Det, var da alligevel noget af en sammenligning - og ja, lad os endeligt droppe diskussionen :-D

Florentino Pérez

8 år 9 måneder siden #4720 af Sahinovic

R7CR7GB11 skrev:

Sahinovic skrev:

Steen skrev: Apropos jubel ved scoringer, Benzema jubler meget sjældent ved scoringer. Blandt andet efter vores 3-1 scoring i CL finalen, hvor vi jo sikrede sejren. Derudover udtalte han også i et interview for noget tid siden, at han ikke har tænkt sig at forlade Madrid, så længe han er fast starter. Men han slipper altid for den slags kritik. Ronaldo bliver derimod angrebet fra alle sider, hvis han ikke storjubler ved scoringer. Lidt bemærkelsesværdig, i mine øjne.

Hvem, herinde ihvertfald, har påstået at han SKAL storjuble i given situation? Han ser enorm negativ ud og ligner en der lige har mistet sin mor, det er det eneste(fra mig) der bliver kritiseret. Det er helt fint at forholde sig neutral i, men problemet er at han er så nem at læse, han føler at hans holdkammerater og Real Madrid skylder ham alt i verden, rollerne skulle have været byttet om, for Gud forbyde, at han skulle stå i oplæggerens rolle og se andre prikke dem ind.

Ej..... Hold nu op.
Saa kan jeg bedre forstaa, at du hader ham saa meget, hvis du virkelig tror han hader at se sine holdkammerater score.

Hader ham ligefrem, haha ja OK (-:

Jeg siger heller ikke, at han hader at se sine holdkammerater score. Men nej! hvor følte han sig uretfærdigt behandlet i situationen, blot fordi han i kampen kunne lægge en perfekt pasning som førte til en direkte scoring, det kunne de andre fjolser! jo ikke finde ud af og dette er da et klart tegn på at de er imod ham. Ronaldo var så uendeligt ked af det i situationen, og følte at hele verden inklusiv hans holdkammerater var imod ham, og det er med rette blevet kritiseret i medierne og blandt flere Madridistas, for hold fast hvor var det ynkeligt! og barnligt at se på.

Florentino Pérez

8 år 9 måneder siden #4721 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
hellere se en cr7 der bliver vred og syr pga manglende scoringer, brændte chancer, ikke bliver spillet korrekt og i tide end en Benzema der ser fuldstændig ligeglad ud selvom han lige har brændt 5 direktører.

Det ene oser af vindermentalitet og ærgerrighed hvor det andet ikke er Real Madrid værdigt
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S, R7CR7GB11, Cristiano Ronaldo

8 år 9 måneder siden #4722 af Sahinovic

mohbar skrev: hellere se en cr7 der bliver vred og syr pga manglende scoringer, brændte chancer, ikke bliver spillet korrekt og i tide end en Benzema der ser fuldstændig ligeglad ud selvom han lige har brændt 5 direktører.

Det ene oser af vindermentalitet og ærgerrighed hvor det andet ikke er Real Madrid værdigt

Haha, selvfølgelig skal Benzema inkluderes i en diskussion, som ikke har noget med Benzema at gøre :'-D

Florentino Pérez

8 år 9 måneder siden #4723 af mohbar

Sahinovic skrev:

mohbar skrev: hellere se en cr7 der bliver vred og syr pga manglende scoringer, brændte chancer, ikke bliver spillet korrekt og i tide end en Benzema der ser fuldstændig ligeglad ud selvom han lige har brændt 5 direktører.

Haha, selvfølgelig skal Benzema inkluderes i en diskussion, som ikke har noget med Benzema at gøre :'-D

Enhver diskussion på madridista med din deltagelse gør Benzema relevant ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano Ronaldo

8 år 9 måneder siden #4724 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Jeg vil nu ikke sige at han ligner en der er fuldstændig ligeglad.

Men er fuldstændigt enig i at Sahinovic og Co. skal stikke piben ind omkring hvilke grimasser Ronaldo render og laver. Så kan de bare jo kigge væk hvis de ikke bryder sig om hvad de ser. :) Er jeg sikker på at Modric, m.fl. gør.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved Zyconith.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S, Cristiano Ronaldo

8 år 9 måneder siden #4725 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Og med den logik sparkede du lige menneskeheden 1000 år tilbage. Mon ikke du skal tilbage på bold og diskutere hvem der er mest sympatisk af Messi og Ronaldo på grund af deres udstråling på banen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 9 måneder siden #4726 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

Og med den logik sparkede du lige menneskeheden 1000 år tilbage. Mon ikke du skal tilbage på bold og diskutere hvem der er mest sympatisk af Messi og Ronaldo på grund af deres udstråling på banen.

Det er alligevel en voldsom paastand, at mohbar egenhaendigt har flaaet elektronik og alt hvad det indebaerer, biler, flyvemaskiner osv (vel fandme naermest alt undtagen beklaedning, mad og ild :-D). ud af haenderne paa menneskeheden fordi han hellere vil se Ronaldo straebe efter det perfekte end paa en uduelig og ugidelig Benzema.

Ville jeg gerne se en Ronaldo der altid udstraaler glaede og moral stoette i alt hvad hvad hans holdkammerater foretager sig? Klart.
Vil jeg hellere tage Ronaldo med hans personlighed, der har gjort ham til den spiller han er i dag? Det kan du bande paa.
Sidste redigering: 8 år 9 måneder siden ved R7CR7GB11.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kristian S, ChrillRM14, Vanbasten181

8 år 8 måneder siden #4727 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Så Perez, nu kan du vist godt få fingeren ud.

www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/disci...f-dortmunds-kamptrup

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 8 måneder siden #4728 af mohbar

Zyconith skrev: Så Perez, nu kan du vist godt få fingeren ud.

www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesliga/disci...f-dortmunds-kamptrup

ellers tak haha

Leveret af Kunena Forum