Om Vores Rivaler IX
Ligesom med rygterne i disse dage omkring at Ronaldo er sur på Isco over at han ikke løb over og takkede ham for assisten, er det her nok bare en måde at prøve at pille ham lidt ned i pressen.
Der går ét sekund før Isco vender sig om og løber mod Ronaldo. Hans attitude da Isco scorede var direkte latterlig og patetisk at se på, og er med rette blevet omtalt negativt i medierne. Han har det alt for ofte med, at se utilfreds ud når andre - end ham selv - scorer et mål, han tror vitterligt, at han har patent på at scorer mål i Real Madrid.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
mohbar skrev: Gad vide om hans kontrakt har en klausul....1 mia. og han er vores...?!
www.bt.dk/fodbold/medier-skuffet-neymar-...amtaler-med-storklub
Måske Dios får ret i sin tese om Neymar
Sahinovic skrev: El Siete skrev:
Ligesom med rygterne i disse dage omkring at Ronaldo er sur på Isco over at han ikke løb over og takkede ham for assisten, er det her nok bare en måde at prøve at pille ham lidt ned i pressen.
Der går ét sekund før Isco vender sig om og løber mod Ronaldo. Hans attitude da Isco scorede var direkte latterlig og patetisk at se på, og er med rette blevet omtalt negativt i medierne. Han har det alt for ofte med, at se utilfreds ud når andre - end ham selv - scorer et mål, han tror vitterligt, at han har patent på at scorer mål i Real Madrid.
I Ronaldos verden er Real Madrid til for ham og ikke omvendt. Nej kom med Neymar og smid Ronaldo den anden vej
- Vanbasten181
- Forum begynder
-
- Kristian S
- Guld bruger
-
Så ja lad os da endelig kritisere ham for ikke at juble ved det eneste mål han var direkte involveret og skyld i, mens vi selvfølgelig glemmer hans lykønskninger og high fives ved de to første... alle ved at sande egoister jo kun jubler over mål de ikke selv har været skyld i, det er jo ren logik... *suk*
- Kristian S
- Guld bruger
-
Sahinovic skrev: El Siete skrev:
Nøj, den havde jeg slet ikke set komme fra dig da! Du plejer da ellers at rose Ronaldo til skyerne ved enhver chance!
Jeg er i chok....
Vanbasten181 skrev: Synes det er ret vildt at mange synes Ronaldos attituder er forfærdelige og beskæmmende, mens mange samtidig gerne vil hente Neymar til klubben (ikke alle der har begge holdninger, I know).
Ved du noget vi andre ikke ved, fordi lige på dette punkt tror jeg de fleste forholder sig til det der sker på en fodboldbane. Udover straffesparket, så har jeg ikke selv været vidne til dårlig attitude fra Neymar, medmindre at rygterne om ham er 100% korrekte?
Florentino Pérez
- Vanbasten181
- Forum begynder
-
Sahinovic skrev:
Vanbasten181 skrev: Synes det er ret vildt at mange synes Ronaldos attituder er forfærdelige og beskæmmende, mens mange samtidig gerne vil hente Neymar til klubben (ikke alle der har begge holdninger, I know).
Ved du noget vi andre ikke ved, fordi lige på dette punkt tror jeg de fleste forholder sig til det der sker på en fodboldbane. Udover straffesparket, så har jeg ikke selv været vidne til dårlig attitude fra Neymar, medmindre at rygterne om ham er 100% korrekte?
Nej, jeg tror ikke jeg ved noget du eller andre ikke gør. Jeg synes personligt heller ikke hans sidste tid i Barcelona så kønt ud, men det kan da sagtens være det bare var onde rygter det hele.
Jeg ser ærligt talt ikke nær så mange af PSG's kampe som Reals, så hvordan Neymar opfører sig på banen, skal jeg ikke gøre mig til ekspert i (iøvrigt derfor jeg startede forrige indlæg med hvad jeg "synes" - min subjektive holdning forstås).
Sahinovic skrev: Han er allerede fyldt 28 år hvis man først henter ham 2021, og derfor ville Mbappé måske være en bedre løsning alt afhængigt af om han bliver ved med at udvikle sig - måske en duo (-;
Selvfølgelig spiller Ronaldo ikke i Real Madrid til han er 36-37 år, så Neymar ender ikke med, at være 28 år, hvis man henter ham.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Sahinovic skrev: Han er allerede fyldt 28 år hvis man først henter ham 2021, og derfor ville Mbappé måske være en bedre løsning alt afhængigt af om han bliver ved med at udvikle sig - måske en duo (-;
Selvfølgelig spiller Ronaldo ikke i Real Madrid til han er 36-37 år, så Neymar ender ikke med, at være 28 år, hvis man henter ham.
Nu har jeg ikke lige undersøgt det, men jeg tror Neymar har kontraktudløb 2021. I og med, at der ikke er nogle frikøbsklausuler i Frankrig, så bliver det rigtig svært at hente ham, jeg tror han vil blive alt for dyr.
Florentino Pérez
Steen skrev: Apropos jubel ved scoringer, Benzema jubler meget sjældent ved scoringer. Blandt andet efter vores 3-1 scoring i CL finalen, hvor vi jo sikrede sejren. Derudover udtalte han også i et interview for noget tid siden, at han ikke har tænkt sig at forlade Madrid, så længe han er fast starter. Men han slipper altid for den slags kritik. Ronaldo bliver derimod angrebet fra alle sider, hvis han ikke storjubler ved scoringer. Lidt bemærkelsesværdig, i mine øjne.
Hvem, herinde ihvertfald, har påstået at han SKAL storjuble i given situation? Han ser enorm negativ ud og ligner en der lige har mistet sin mor, det er det eneste(fra mig) der bliver kritiseret. Det er helt fint at forholde sig neutral i, men problemet er at han er så nem at læse, han føler at hans holdkammerater og Real Madrid skylder ham alt i verden, rollerne skulle have været byttet om, for Gud forbyde, at han skulle stå i oplæggerens rolle og se andre prikke dem ind.
Florentino Pérez