Om Vores Rivaler IX

8 år 3 måneder siden #5557 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete skrev: Jan Mølby: "Lige nu er Liverpool Europas bedstspillende hold." Slap lige af.

Han var i stor form idag.
Men sådanne nogen ham kan ikke sætte mit pis i kog. Han lægger ikke skjul på, hvem han holder med. Det mere sådan nogen Per Frimann, der bilder folk ind, at de er neutrale, men det han jo ikke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Fondo_Sur, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 3 måneder siden #5558 af madrid2000

Raul7-2880 skrev:

El Siete skrev: Jan Mølby: "Lige nu er Liverpool Europas bedstspillende hold." Slap lige af.

Nævn et hold som er markant bedre

Har de vundet over nogen hold i Europe? Sådan rigtig Europæisk gigant? De har kun mødt miniputter.

8 år 3 måneder siden #5559 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev:

Raul7-2880 skrev:

Har de vundet over nogen hold i Europe? Sådan rigtig Europæisk gigant? De har kun mødt miniputter.

Du svarede ikke på spørgsmålet :-)

8 år 3 måneder siden #5560 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev:

Barcelona, Bayern, PSG, Juventus. Os - alt efter hvordan det går i morgen ;)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

8 år 3 måneder siden #5561 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev:

Bayern München må være det bedst spillende hold lige nu. De har knust al modstand de seneste uger. Mølby må skrue ned for alkoholen.

8 år 3 måneder siden #5562 af madrid2000

El Siete skrev:

Raul7-2880 skrev:

Barcelona, Bayern, PSG, Juventus. Os - alt efter hvordan det går i morgen ;)

Du glemte City.

Liverpool front 3 er helt fantastiske. Mane Firmino og Salah. Det kører bare for dem. Resten er ikke specielt imponerende.

8 år 3 måneder siden #5563 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev:

Vi og Bayern og Barca (på trods af Roma-fadæsen) er markant bedre og viser det kontinuerligt. Liverpool har bevist, at de kan score mange mål, men de har ikke været på hælene endnu. De har ikke mødt en europæisk mastodont. Al respekt for dem, for hold op der er fart på. Det er beundringsværdigt.

Det eneste resultat, jeg virkelig er imponeret over, er deres sejre over City. Men City kendte de i forvejen, Klopp har en vanvittig statistik indbyrdes mod Guardiola, og så startede Liverpool på Anfield, hvor de allerede havde vundet over City én gang i sæsonen. Faktisk er det virkelig svært at se, hvor stærke Liverpool egentlig er. Og i en finale på neutral grund på en scene, hvor ingen af spillerne har været?

I virkeligheden er det lidt det samme med Bayern. Vi ved kun, at de har erfaringen og spillerne og en foræfrdelig dytig træner, men kynisk set har de haft en vej til semien, som ikke er frygtindgydende. CHL kan virkelig være en svær størrelse at spå styrkeforhold med.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

8 år 3 måneder siden #5564 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Bayern har haft en super let vej til semifinalen og de får som sædvanlig intet modstand i den hjemlige liga (lidt ligesom Juventus). De vandt snævret mod et Sevilla mandskab der lige har fået prygl af Barcelona.

Barcelonas form afhænger af én mand. Hvis Messi rammer dagen (hvilket han gør tit) så er de et verdensklasse hold og hvis ikke, så er de et ordinært hold som kan få bank af et italiensk hold der slås om CHL pladsen i den hjemlige liga.

Når Real Madrid rammer formen (afhænger i højere grad af kollektivet ift. Barca) så er vi bestemt blandt Europas bedstspillende hold. Men hvis man kigger på tabellen i la lige så viser det at vi har manglet kontinuerlitet. I CHL har vi været outstandigt i knock-out runderne MEN hva fanden skete der lige mod Juve på Bernabeu!?

Liverpool vandt 5-1 sammenlagt over City. De altså ikke markant bedre :-)

At nogle personer nævner Juve og Psg er simpelthen for useriøst og til grin...

Jeg er ikke enig med Jan Mølby (Barca, Bayern og Real synes jeg er bedre spillende) men jeg mener ligeledes at der ikke er markant forskel mellem Liverpool og de andre storhold på nuværende tidspunkt. Min pointe er blot, at hans påstand sagtens kan forsvares.

8 år 3 måneder siden #5565 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi er simpelthen nød til at få fat i ham Mo Salah. Han er i mine øjne den naturlige arvtager for Cr7. Glem Neymar man vil da hellere have Salah. Han virker bare meget mere sympatisk end Neymar. Salah er 25 og Neymar er 26. Han er jo næsten også en reel trussel og kandidat til Ballon dor hvis han går hen og overrasker i CHL og til VM. Det kan godt være at jeg er lidt hype, men han er da for vild hvis han kan holde den form også i næste sæson.

8 år 3 måneder siden #5566 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Det er op til Salah selv. Spiller han et fremragende VM for Egypten, er det ikke utænkeligt, at Perez hiver det store checkhæfte frem. Men det skal være en fejlfri slutrunde. Mit indtryk er, at Neymar og- eller Hazard er prioriteterne på Real Madrids ønskeliste.... sammen med en klasseangriber.

8 år 3 måneder siden #5567 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tænker Demba Ba, når jeg ser Salah - sådan et one-hit wonder, med en sæson hvor ALT lykkes - indtil denne her sæson havde han i hele sin karriere lavet 45 mål. Tilsammen. Det er fandeme ikke imponerende.
Så jeg mener ikke, vi skal hente ham. Det har hans succes-rate været al for kort til.

Ift. til Liverpool isoleret set – så har jeg fandeme svært ved at blive bange et hold, hvis midtbane udgøres af Milner, Can og Henderson. De er jo hver især ikke gode nok til Sevilla eller Villarreal.

Samtidig får man Liverpool væk fra Anfield og uden den luksus, det giver … så giv os bare dem i finalen. Jeg ville være mere ked af at stå overfor en stor mand som Dzeko.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, ChrillRM14

8 år 3 måneder siden #5568 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: Bayern har haft en super let vej til semifinalen og de får som sædvanlig intet modstand i den hjemlige liga (lidt ligesom Juventus). De vandt snævret mod et Sevilla mandskab der lige har fået prygl af Barcelona.

Liverpool har ligeledes haft en supernem vej til semifinalen (finalen): Hoffenheim, Sevilla, Spartak Moskva, Maribor, Porto, City og nu Roma. De fleste af disse hold er jo udenfor top-10, hvis ikke top-20, i Europa. Det er jo Europa League-modstandere.

I PL har de tabt eller spillet uafgjort mod stort set alle top-6 hold.

Raul7-2880 skrev: Barcelonas form afhænger af én mand. Hvis Messi rammer dagen (hvilket han gør tit) så er de et verdensklasse hold og hvis ikke, så er de et ordinært hold som kan få bank af et italiensk hold der slås om CHL pladsen i den hjemlige liga.

Liverpool er ligeledes meget afhængig af een mand. Tag fx. Salahs 2 mål og 2 assists væk fra i går.

Raul7-2880 skrev: Liverpool vandt 5-1 sammenlagt over City. De altså ikke markant bedre :-)

Liverpool vandt over City ja, men City vandt også 5-0 over Liverpool tidligere på sæsonen. Udover det fører de PL med en betydelig margen.

Raul7-2880 skrev: At nogle personer nævner Juve og Psg er simpelthen for useriøst og til grin...

Hvorfor er det useriøst og endda til grin at nævne Juventus som værende bedre end Liverpool. De fører Serie A og var tæt på at sparke os ud af CL. Havde Liverpool stået over for dem igår og ikke Roma, havde historien sgu været en anden.

Igen. Hvem har de mødt af europæiske topklubber? Hold med erfaringen og klassen til år efter år at lægge i toppen og kæmpe med om CL osv.
Der er godt nok en voldsom hype omkring det her hold og det skyldes ene og alene deres front-trio. Vinder de CL kan man begynde at tage det seriøst, men lige nu har de altså ikke bevist alverden, selvom Mølby slet ikke kan styre sig selv.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 8 år 3 måneder siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Zyconith

Leveret af Kunena Forum