Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Det kunne være en spændende afløserSteen skrev: Man burde aktivere Oblaks frikøbsklausul. Fænomenal sæson han har gang i.
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
- Madrid1998
- Platin bruger
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Mathiaseefsen skrev:
Det kunne være en spændende afløserSteen skrev: Man burde aktivere Oblaks frikøbsklausul. Fænomenal sæson han har gang i.
Nogen der der kender hans frikøbsklausul?? Men han bliver vel næsten umulig, at hente. Vores forhold er jo decideret elendigt til den klub.
Jeg foretrækker stadig De Gea, men der er en del gode alternativer på markedet, hvorfor det nu må være på tide, at vi henter en ny målmand.
Og så har PSG fået øjne op for, at Emery er en joke på trænerbænken. Han bekræfter selv, at han forlader den franske hovedstadsklub til sommer. Det kan sagtens sætte gang i en større trænerrokade med mindre de vælger at gå med eksempelvis Ancelotti, der er fri på markedet.
Daniel skrev: Og så har PSG fået øjne op for, at Emery er en joke på trænerbænken. Han bekræfter selv, at han forlader den franske hovedstadsklub til sommer. Det kan sagtens sætte gang i en større trænerrokade med mindre de vælger at gå med eksempelvis Ancelotti, der er fri på markedet.
Vil det ikke være underligt at gå med Ancelotti efter det forløb han havde op til skiftet til os?
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
BBB skrev:
Daniel skrev: Og så har PSG fået øjne op for, at Emery er en joke på trænerbænken. Han bekræfter selv, at han forlader den franske hovedstadsklub til sommer. Det kan sagtens sætte gang i en større trænerrokade med mindre de vælger at gå med eksempelvis Ancelotti, der er fri på markedet.
Vil det ikke være underligt at gå med Ancelotti efter det forløb han havde op til skiftet til os?
Jeg løber nøgen til Kiev, hvis ikke Thomas Tuchel tager over i PSG ;-)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Luis Enrique, Carlo Ancelotti, Antonio Conte, Massimiliano Allegri, Arsène Wenger, Laurent Blanc, Peter Bosz
Nogle bud?
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev:
BBB skrev:
Jeg løber nøgen til Kiev, hvis ikke Thomas Tuchel tager over i PSG ;-)
Det ville jeg fandme godt overvære:-)
Real Madrid skrev: Men spændende, hvad der skal ske med:
Luis Enrique, Carlo Ancelotti, Antonio Conte, Massimiliano Allegri, Arsène Wenger, Laurent Blanc, Peter Bosz
Nogle bud?
Jeg synes det synd at nævne de to sidste sammen med de andre. Men Conte er jo stort set italiensk landstræner, og Allergi bliver vel i Juve medmindre jeg har misset noget? Det bliver spændende med de andre. Kunne være sjovt at se Wenger i PSG. Men mon ikke han tager en eller anden klub udenfor Europa?
Ancelotti kunne jeg godt se tilbage i en italiensk klub. En af de to Milano klubber måske.
Enrique er et stort spørgsmålstegn for mig. Ved ikke om der er nogle store klubber der er interreseret i ham pt.