Om Vores Rivaler IX

8 år 1 måned siden #5569 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Man burde aktivere Oblaks frikøbsklausul. Fænomenal sæson han har gang i.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #5570 af Mathiaseefsen
Besvaret af Mathiaseefsen på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Man burde aktivere Oblaks frikøbsklausul. Fænomenal sæson han har gang i.

Det kunne være en spændende afløser

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold

8 år 1 måned siden #5571 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Uden tvivl, ville virkelig pynte med ham eller De gea. En af de 2 skal absolut hentes, Navas rækker ikke til mere.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Madrid1998.

8 år 1 måned siden #5572 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har længe ment, at han er verdens bedste ... og desværre umulig at hente.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 1 måned siden #5573 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX

Mathiaseefsen skrev:

Steen skrev: Man burde aktivere Oblaks frikøbsklausul. Fænomenal sæson han har gang i.

Det kunne være en spændende afløser

Nogen der der kender hans frikøbsklausul?? Men han bliver vel næsten umulig, at hente. Vores forhold er jo decideret elendigt til den klub.

8 år 1 måned siden #5574 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Hans frikøbsklausul er €100 millioner. Han er bestemt mulig at hente. Theo burde have åbnet op for flere handler mellem RM og ATL. Det kan dog godt være, at Perez er imod at aktivere frikøbsklausuler, som nok er vores eneste mulighed. Atletico vil nok ikke forhandle et skifte med os.

Jeg foretrækker stadig De Gea, men der er en del gode alternativer på markedet, hvorfor det nu må være på tide, at vi henter en ny målmand.

8 år 1 måned siden #5575 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Iniesta stopper i Barcelona til sommer. Kæmpe kapacitet. I min bog større end Xavi, men det er nok hver sin smag. Spændende at se, hvad det kommer til at betyde for Barcelona. Nok ikke alverden pga. Messis eksistens.

Og så har PSG fået øjne op for, at Emery er en joke på trænerbænken. Han bekræfter selv, at han forlader den franske hovedstadsklub til sommer. Det kan sagtens sætte gang i en større trænerrokade med mindre de vælger at gå med eksempelvis Ancelotti, der er fri på markedet.

8 år 1 måned siden #5576 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev: Og så har PSG fået øjne op for, at Emery er en joke på trænerbænken. Han bekræfter selv, at han forlader den franske hovedstadsklub til sommer. Det kan sagtens sætte gang i en større trænerrokade med mindre de vælger at gå med eksempelvis Ancelotti, der er fri på markedet.

Vil det ikke være underligt at gå med Ancelotti efter det forløb han havde op til skiftet til os?

8 år 1 måned siden #5577 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

Daniel skrev: Og så har PSG fået øjne op for, at Emery er en joke på trænerbænken. Han bekræfter selv, at han forlader den franske hovedstadsklub til sommer. Det kan sagtens sætte gang i en større trænerrokade med mindre de vælger at gå med eksempelvis Ancelotti, der er fri på markedet.

Vil det ikke være underligt at gå med Ancelotti efter det forløb han havde op til skiftet til os?

Jeg løber nøgen til Kiev, hvis ikke Thomas Tuchel tager over i PSG ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 1 måned siden #5578 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Men spændende, hvad der skal ske med:
Luis Enrique, Carlo Ancelotti, Antonio Conte, Massimiliano Allegri, Arsène Wenger, Laurent Blanc, Peter Bosz

Nogle bud?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

8 år 1 måned siden #5579 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev:

BBB skrev:

Jeg løber nøgen til Kiev, hvis ikke Thomas Tuchel tager over i PSG ;-)

Det ville jeg fandme godt overvære:-)

8 år 1 måned siden #5580 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Men spændende, hvad der skal ske med:
Luis Enrique, Carlo Ancelotti, Antonio Conte, Massimiliano Allegri, Arsène Wenger, Laurent Blanc, Peter Bosz

Nogle bud?

Jeg synes det synd at nævne de to sidste sammen med de andre. Men Conte er jo stort set italiensk landstræner, og Allergi bliver vel i Juve medmindre jeg har misset noget? Det bliver spændende med de andre. Kunne være sjovt at se Wenger i PSG. Men mon ikke han tager en eller anden klub udenfor Europa?
Ancelotti kunne jeg godt se tilbage i en italiensk klub. En af de to Milano klubber måske.
Enrique er et stort spørgsmålstegn for mig. Ved ikke om der er nogle store klubber der er interreseret i ham pt.

Leveret af Kunena Forum