Om Vores Rivaler IX

8 år 1 måned siden #5593 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Om Vores Rivaler IX

fiatten skrev:

Daniel skrev:

DarioGomez skrev: Er der i øvrigt lige en, der gider berolige mine nerver ift. i aften?

Hvad består dine nerver i? Jeg er personligt mere rolig end nogensinde før.

Personligt er jeg mest bange for trænerne Heynckes end selve holdet. Jeg ser ham som overlegen taktisk i forhold til Zidane. Han har langt mere erfaring og ved hvordan man får et hold, som på papiret er dårligere til at præsere bedre end hvad de er.
Zidan føler jeg ikke har slået sig fast rent taktisk udover de udskiftninger han laver i løbet af kampen. Men det er jo nærmest "bare" at indskifte lucas vazquez og/eller Asensio. Og hvis de så scorer et mål, så er det Zidane, der har gjort noget klogt taktisk. Generelt ved jeg ikke hvilken "filosofi" Zidane har som træner efter 3 år. Sidder generelt med en flad fornemmelse, hver gang Real Madrid spiller. Er taktikken bare Ramos finder Marcelo, og så bare indlæg til Bale/Ronaldo. Ved virkelig ikke hvad Zidane vil. De kan spille sindsygt godt, eller sindsygt dårligt. Det er en lottokupon hver 3. dag.

Zidane bør satse på kontra idag. Jeg tror at det bliver idag at Bale bliver helten for Real Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #5594 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

DarioGomez skrev: Er der i øvrigt lige en, der gider berolige mine nerver ift. i aften?

Nej desværre, men jeg kan da godt komme med min standard og sige at hvis primadonnaerne ikke tager sig sammen og kæmper så ryger vi ud a la Juventus kampen med dårlig attitude og troede at man allerede var videre.

I bund og grund har vi ikke fortjent en skid i denne sæson, men hvis vi ydmyger Bayern hjemme er finale pladsen da fortjent.

Folk glemmer at vi har heft en katastrofe sæson i ligaen og cdr.

Håber det hjalp på dine nerver..
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved asp3200.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 1 måned siden #5595 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Bale må for alt i verden ikke starte, fart eller ej. Vi skal ikke prøve at forsvare den her hjem, for det har vi aldrig kunnet og vil aldrig lære det, alligevel prøver man hver gang, og på et tidspunkt ryger man altså ud. Vi skal dominere den her kamp, og ikke frygte dem, jeg tror på vi kan dominere den her, og manifestere os som det bedste og stærkeste hold i dag. Vi har virkelig brug for den her anerkendelse, i stedet for at vinde på tvivlsomme kendelser, men for alvor at vinde overbevisende noget alá finalen mod Juve sidste år. Håber på det bedste og regner med en flot sejr i aften!
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Madrid1998.

• rene
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #5596 af rene
Besvaret af rene på emne Om Vores Rivaler IX

Hvis vi ser kynisk på det, så ville det bedste være at ryge ud i aften, så der for alvor kan komme en udrensning af truppen,
som den virkelig trænger til, men går vi hen og vinder hele lortet, så tror jeg desværre ikke på det store til sommer.

I forhold til kampen tror jeg godt Bayern kan slå os ud, da jeg har svært ved og se Heynckes finde sig i, at en Grønskolling som
Zidane, som jo stadig er grøn i trænerfaget, skal slå ham ud, så tror træneren for Bayern bliver afgørende, synes heller ikke vi har fortjent en
skid i denne sæson, der skal nyt blod til i truppen og det tror jeg bare ikke sker hvis vi vinder CL igen, desværre.
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved rene.

8 år 1 måned siden #5597 af Madridistao
Besvaret af Madridistao på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes nu at det er ganske fortjent at vi er hvor vi er på nuværende tidspunkt.
Både i CL og i Ligaen.
Når man smider så mange point i starten af sæson, så vinder man ikke et mesterskab. Men CL er noget andet, og hvis der er noget truppen (og Zidane) kan, så er det at motivere sig til de store CL kampe.

Jeg er ret fortrøstningsfuld ift aftenens kamp og mener at vi skal stille med vores 4-3-3 for at dominere boldbesiddelsen.
Hvis Lucas ryger på backen bør Asensio få højrefløjen, og ellers så Nacho på backen og Lucas på fløjen.
Så kører vi den hjem på rutinen og en snæver sejr!

Edit: nutids-r .. lol
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Madridistao.

8 år 1 måned siden #5598 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad er det for en flok forkælede ..... vi har i denne tråd. Vi har ikke fortjent en skid i denne sæson? Hvorfor? Fordi vi er gået videre fra en gruppe med Sporting, Dortmund og Tottenham eller har slået PSG ud? Hvad med 0-3 ude mod Juventus? Der er ingen, der er tilfredse med den hjemlige præstation, men i Europa har vi været suveræne!

Man ønsker udrensning og det ene og det andet og slet ikke indser, at dette hold har vundet CL 3 ud af de sidste 4 sæsoner. I skal være glæde for, at I ikke er født i 60'erne, der skulle folk vente 30+ år for at vinde CL igen. Vi havde 6 år i træk, hvor vi røg ud i 1/16 finalerne til alle mulige lortehold, selvom vi spillede bedre og havde spillere, der burde have gjort det bedre, men vi havde ikke heldet og dygtigheden/kynismen i afgørende situationer, hvilket dette hold har.

Nu er vi millimeter fra, at lave noget historisk og folk her snakker om, at Zidane er en grønskolling og Megamind Hienickes kommer til at fyrer en eller anden mirakuløs taktik af og slå os ud. Det kommer IKKKE til at ske. Vi klare den 100% til finalen!

8 år 1 måned siden #5599 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Matamoro skrev:

fiatten skrev:

Daniel skrev:

Hvad består dine nerver i? Jeg er personligt mere rolig end nogensinde før.

Personligt er jeg mest bange for trænerne Heynckes end selve holdet. Jeg ser ham som overlegen taktisk i forhold til Zidane. Han har langt mere erfaring og ved hvordan man får et hold, som på papiret er dårligere til at præsere bedre end hvad de er.
Zidan føler jeg ikke har slået sig fast rent taktisk udover de udskiftninger han laver i løbet af kampen. Men det er jo nærmest "bare" at indskifte lucas vazquez og/eller Asensio. Og hvis de så scorer et mål, så er det Zidane, der har gjort noget klogt taktisk. Generelt ved jeg ikke hvilken "filosofi" Zidane har som træner efter 3 år. Sidder generelt med en flad fornemmelse, hver gang Real Madrid spiller. Er taktikken bare Ramos finder Marcelo, og så bare indlæg til Bale/Ronaldo. Ved virkelig ikke hvad Zidane vil. De kan spille sindsygt godt, eller sindsygt dårligt. Det er en lottokupon hver 3. dag.

Zidane bør satse på kontra idag. Jeg tror at det bliver idag at Bale bliver helten for Real Madrid

Men han spillede 90 min i weekenden?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 1 måned siden #5600 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
@Madrid2000
Preach it, brother! :D
Personligt ville jeg gerne sælge en ligasæson for en CHL-triumf 9/10 gange. Jeg kan høre, at vi er meget uenige generelt på forum på dét punkt.

Og personligt elsker jeg at være RM-fan de seneste 2-3 år omkring denne tid på året, for der er der som altid en kæmpe majoritet af sofa-managers og eksperter på tv, der har travlt med at snakke RM ned. Nu er denne tendens også at se på forummet her, men i sidste ende er det jo Ramos og co., der ler sidst :D

Vi står med muligheden for at vinde for 4. gang på 5 år. Smukt fodbold eller ej. Det er surrealistisk! Det er Pep, Mourinho, Allegri, Conte og Klopp og Heynches, der er grønskollinger, når man sammenligner dem med Zidanes europæiske statistikker! Kom an!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 1 måned siden #5601 af Madridista hasta la muerte

ChrillRM14 skrev: @Madrid2000
Preach it, brother! :D
Personligt ville jeg gerne sælge en ligasæson for en CHL-triumf 9/10 gange. Jeg kan høre, at vi er meget uenige generelt på forum på dét punkt.

Og personligt elsker jeg at være RM-fan de seneste 2-3 år omkring denne tid på året, for der er der som altid en kæmpe majoritet af sofa-managers og eksperter på tv, der har travlt med at snakke RM ned. Nu er denne tendens også at se på forummet her, men i sidste ende er det jo Ramos og co., der ler sidst :D

Vi står med muligheden for at vinde for 4. gang på 5 år. Smukt fodbold eller ej. Det er surrealistisk! Det er Pep, Mourinho, Allegri, Conte og Klopp og Heynches, der er grønskollinger, når man sammenligner dem med Zidanes europæiske statistikker! Kom an!

Det er muligt, at du og visse andre fans finder trøst i ChL. Bevares, det er da også en fantastisk turnering at vinde, men når ligaen har førsteprioritet blandt de spanske hold (hvilket den har), så er det altså en smule pinligt med to ligatitler på ti år.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, rene, Rasmus75, Kimbo

8 år 1 måned siden #5602 af Administrationen

8 år 1 måned siden #5603 af Mathiaseefsen
Besvaret af Mathiaseefsen på emne Om Vores Rivaler IX
Selvfølgelig skal vi præstere bedre i la liga og cdr, men i Champions league har vi bare været de bedste. Jeg forstår ikke dem der siger vi har tabt på forhånd og alt det der. Vi har vundet allerede 2 gange i træk. Vi er bare bedre i Champions league. Jeg synes ikke det ufortjent

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Mathiaseefsen.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #5604 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

rene skrev:

Hvis vi ser kynisk på det, så ville det bedste være at ryge ud i aften, så der for alvor kan komme en udrensning af truppen,
som den virkelig trænger til, men går vi hen og vinder hele lortet, så tror jeg desværre ikke på det store til sommer.

I forhold til kampen tror jeg godt Bayern kan slå os ud, da jeg har svært ved og se Heynckes finde sig i, at en Grønskolling som
Zidane, som jo stadig er grøn i trænerfaget, skal slå ham ud, så tror træneren for Bayern bliver afgørende, synes heller ikke vi har fortjent en
skid i denne sæson, der skal nyt blod til i truppen og det tror jeg bare ikke sker hvis vi vinder CL igen, desværre.

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at høre: Hvorfor er det så vigtigt med en "udrensning"? Vi har smidt flere mesterhold ud af CL og medmindre det går galt i aften, så kan der tilføjes endnu et til denne liste. Det er jo tydeligt at se hvor overlegent holdet er, når det kører og især når vi kigger på de store kampe i CL samt kampene i mod United og Barcelona inden sæsonen.

Og hvad er en udrensning helt præcist? Vil du skifte mere end et halvt hold ud? Som jeg ser det, så har vi en helt fantastisk trup, der allerede nu er ret så sikker på en stor tilgang eller to til sommer og mere er der ikke brug for. Det er allerede nu åbenlyst, at Bale skal væk, og det er endda lidt ligegyldigt i forhold til kamptruppen, for han spiller alligevel kun når det ikke er vigtigt og når Zidane dummer sig. Så er der kun Benzema tilbage som den åbenlyse og tildels Navas som mange ønsker væk. Kroos ville i min bog også være fin at sige farvel til, men det er slet ikke en nødvendighed og derfor vil jeg ikke regne ham med i denne. Det vil altså sige 1-2 åbenlyse startere og en dyr bænkevarmer. Er det en udrensning?

Det handler i højere grad om at bundniveauet skal hæves betragteligt og at der skal mere konkurrence ind i truppen, så spillerne ikke kan fjolle rundt som blandt andet Benzema på flotteste vis har gjort hele sæsonen.

I min verden er det KOMPLET idiotisk at mente det er bedst at ryge ud af en Champions League semifinale.... Hvis brugere her på siden kan spotte problemer, så er jeg sikker på at den sportslige sektor også kan se, hvad der mangler. Det er tydeligt for enhver og er helt sikkert også noget som man vil arbejde med i sommerpausen. Derfor skal holdet selvfølgelig bare køre Bayern over i aften og derefter få Mølby til at græde i finalen og så kan man få arbejdet sig mod et mere stabilt liga-hold i sommeren.

Leveret af Kunena Forum