Om Vores Rivaler IX
Wenger og Ancelotti... Ak ja, Gud ved hvad der skal ske med de to gamle ræve. Peter Bosz har jeg ikke så stor fidus til i en topklub.
Så er der også lige Leonardo Jardim fra AS Monaco. Han kunne vel også være i spil til et større job.
Hvad Arsenal angår tyder rygterne på at navne som Patrick Vieira, Mikel Arteta, Brendan Rodgers og Paulo Sousa er i spil.
Og så er der selvfølgelig Emery. Kunne godt se ham i italiensk fodbold. Inden han en dag vender tilbage til Spanien. Sammen med Marcelino må han vel alt andet end lige være et godt bud på en Simeone-afløser en gang ude i fremtiden.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El_Juan skrev: Luis Enrique er vel et emne i alle tre klubber (PSG, Arsenal og Chelsea). Det samme gælder Tuchel. Conte kan måske være aktuel for PSG, men ligeledes som italiensk landstræner. Allegri tror jeg fortsætter i Juventus. Sarris (nuværende Napoli-træner) fremtid er ligeledes oppe og vende. Kunne også være interessant for alle tre klubber. Blanc kunne måske være et emne for PSG, men jeg tvivler.
Wenger og Ancelotti... Ak ja, Gud ved hvad der skal ske med de to gamle ræve. Peter Bosz har jeg ikke så stor fidus til i en topklub.
Så er der også lige Leonardo Jardim fra AS Monaco. Han kunne vel også være i spil til et større job.
Hvad Arsenal angår tyder rygterne på at navne som Patrick Vieira, Mikel Arteta, Brendan Rodgers og Paulo Sousa er i spil.
Og så er der selvfølgelig Emery. Kunne godt se ham i italiensk fodbold. Inden han en dag vender tilbage til Spanien. Sammen med Marcelino må han vel alt andet end lige være et godt bud på en Simeone-afløser en gang ude i fremtiden.
Havde allegro ikke været ude at sige at han skulle videre og at det godt kunne være England?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Madrid1998
- Platin bruger
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men tillykke til dem.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Barcelona har fortrinsvis været begunstiget af manglende stabilitet fra resten af ligaen. Den har de haft og derfor er der mesterskab naturligvis også 100 procent fortjent.
Men tillykke til dem.
Når man snitter over 2,5 point og er ubesejret efter 34 kampe, så er manglende stabilitet fra de andre hold vel ikke så afgørende?
Synes det er underligt at de ikke har tabt endnu i år. De har i mange kampe virket aldeles uinspirerede, men man må alligevel tage hatten af hvis de formår at lave en sæson uden nederlag.
- rene
- Gæst
-
vores eget hold er så piv ringe i ligaen i år, men 7 mesterskaber ud af de seneste 10 sæsoner må gøre ondt i Madrid,
jeg er i hvert fald flov over det, fortsætter den dominans så mister Real Madrid snart mesterskabs rekorden, forspringet
har været større engang, Selvfølgelig har vi domineret Champions League de sidste par år, men savner
sku nogle flere pokaler i spanien og noget stabilitet.
rene skrev: Fuld fortjent mesterskab til Barcelona, synes ikke man skal tale deres mesterskab ned, især når
vores eget hold er så piv ringe i ligaen i år, men 7 mesterskaber ud af de seneste 10 sæsoner må gøre ondt i Madrid,
jeg er i hvert fald flov over det, fortsætter den dominans så mister Real Madrid snart mesterskabs rekorden, forspringet
har været større engang, Selvfølgelig har vi domineret Champions League de sidste par år, men savner
sku nogle flere pokaler i spanien og noget stabilitet.
Fuldstændig enig og faktisk ret chokeret over hvor ligegyldigt man synes at have taget det overfor ligaen så tidligt i sæsonen. Håber at Zidane roterer mindre og gør mere brug af de bedre spillere næste sæson for Vi SKAL hjemtage mesterskabet igen.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Er der i øvrigt lige en, der gider berolige mine nerver ift. i aften?
Steen? Asp? Siempre fiel?
DarioGomez skrev: Er der i øvrigt lige en, der gider berolige mine nerver ift. i aften?
Hvad består dine nerver i? Jeg er personligt mere rolig end nogensinde før.
Daniel skrev:
Hvad består dine nerver i? Jeg er personligt mere rolig end nogensinde før.
Personligt er jeg mest bange for trænerne Heynckes end selve holdet. Jeg ser ham som overlegen taktisk i forhold til Zidane. Han har langt mere erfaring og ved hvordan man får et hold, som på papiret er dårligere til at præsere bedre end hvad de er.
Zidan føler jeg ikke har slået sig fast rent taktisk udover de udskiftninger han laver i løbet af kampen. Men det er jo nærmest "bare" at indskifte lucas vazquez og/eller Asensio. Og hvis de så scorer et mål, så er det Zidane, der har gjort noget klogt taktisk. Generelt ved jeg ikke hvilken "filosofi" Zidane har som træner efter 3 år. Sidder generelt med en flad fornemmelse, hver gang Real Madrid spiller. Er taktikken bare Ramos finder Marcelo, og så bare indlæg til Bale/Ronaldo. Ved virkelig ikke hvad Zidane vil. De kan spille sindsygt godt, eller sindsygt dårligt. Det er en lottokupon hver 3. dag.