Om Vores Rivaler IX

8 år 1 måned siden #5617 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kan slet ikke forstå hvordan vores forsvar kan være så usikkert. Det jo helt vildt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #5618 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
1000000 tak til James for at levere solidt forsvarsspil for os ved at sparke den væk !!

8 år 1 måned siden #5619 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Nacho og Casemiro SKAL skiftes ind. Håbløs præstation af Kovacic.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #5620 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
Midtbanen står helt forfærdeligt! Der er så meget plads i mellemrummet fordi de sejler rundt. Kroos er ikke til stede defensivt og står alt for langt fra sin markering. Kovacic står bare forkert gang på gang. Det er ærgerligt, for der er efterhånden kommet styr på både forsvaret og lidt ro på med spillet. Det hjælper bare ikke når vi ikke har en midtbane. Modric og Lucas har fået godt styr på det i sin side heldigvis. Jeg gad godt have Nacho ind for Kroos, Lucas et skridt op og så Modric og Kovacic til at ligger inde på midten.

8 år 1 måned siden #5621 af Madridista hasta la muerte

ChrillRM14 skrev:

Madridista hasta la muerte skrev:

ChrillRM14 skrev: @Madrid2000
Preach it, brother! :D
Personligt ville jeg gerne sælge en ligasæson for en CHL-triumf 9/10 gange. Jeg kan høre, at vi er meget uenige generelt på forum på dét punkt.

Og personligt elsker jeg at være RM-fan de seneste 2-3 år omkring denne tid på året, for der er der som altid en kæmpe majoritet af sofa-managers og eksperter på tv, der har travlt med at snakke RM ned. Nu er denne tendens også at se på forummet her, men i sidste ende er det jo Ramos og co., der ler sidst :D

Vi står med muligheden for at vinde for 4. gang på 5 år. Smukt fodbold eller ej. Det er surrealistisk! Det er Pep, Mourinho, Allegri, Conte og Klopp og Heynches, der er grønskollinger, når man sammenligner dem med Zidanes europæiske statistikker! Kom an!

Det er muligt, at du og visse andre fans finder trøst i ChL. Bevares, det er da også en fantastisk turnering at vinde, men når ligaen har førsteprioritet blandt de spanske hold (hvilket den har), så er det altså en smule pinligt med to ligatitler på ti år.

'Finde trøst i CHL'?????
Kan du ikke selv høre, hvordan retorikken omkring CHL efterhånden er blevet skæv????
Vi vil så gerne sammenligne os med Barca, og du mener så, at styrkeforholdet udelukkende kan afklares gennem ligaen? Man kan vel i ligeså høj grad vende den om og sige, at Barca - selv i deres sportsligt set bedste periode nogensinde - ikke engang er tæt på at skaffe samme europæiske resultater. Jeg forstår ikke, hvordan ligaen er blevet tyve gange vigtigere end Chl.... Er græsset ikke blot grønnere på den anden side?

Slutteligt: Jeg er enormt skuffet over præstationen i ligaen i år, men kom nu lidt altså... hvordan kan en potentielt så historisk bedrift som 3 på stribe i Chl få pålagt konnotationer som et lidt irriterende bump på vejen, som man helst vil være foruden, inden vi kan gå på sommerferie og se VM? (sagt med glimt i øjet)

Hvor meget du ligger i formuleringen "trøst" lader jeg være op til dig. Du er forhåbentlig ikke i tvivl om, at vi alle håber og tror på, at den tredje ChL i streg bliver hjemført, hvilket er fuldstændig eminent.

Faktum er bare, at spillere såvel som trænere, inden sæsonen går i gang, helst vil vinde ligaen. Champions League vægtes selvsagt næsthøjest. Dette har mange bare en tendens til at glemme (både når man vinder og ryger ud af turneringen), fordi knald eller fald-kampene fører til en enorm energifrigørelse.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
8 år 1 måned siden #5622 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

ChrillRM14 skrev: @Madrid2000
Preach it, brother! :D
Personligt ville jeg gerne sælge en ligasæson for en CHL-triumf 9/10 gange. Jeg kan høre, at vi er meget uenige generelt på forum på dét punkt.

Og personligt elsker jeg at være RM-fan de seneste 2-3 år omkring denne tid på året, for der er der som altid en kæmpe majoritet af sofa-managers og eksperter på tv, der har travlt med at snakke RM ned. Nu er denne tendens også at se på forummet her, men i sidste ende er det jo Ramos og co., der ler sidst :D

Vi står med muligheden for at vinde for 4. gang på 5 år. Smukt fodbold eller ej. Det er surrealistisk! Det er Pep, Mourinho, Allegri, Conte og Klopp og Heynches, der er grønskollinger, når man sammenligner dem med Zidanes europæiske statistikker! Kom an!

Det er muligt, at du og visse andre fans finder trøst i ChL. Bevares, det er da også en fantastisk turnering at vinde, men når ligaen har førsteprioritet blandt de spanske hold (hvilket den har), så er det altså en smule pinligt med to ligatitler på ti år.

'Finde trøst i CHL'?????
Kan du ikke selv høre, hvordan retorikken omkring CHL efterhånden er blevet skæv????
Vi vil så gerne sammenligne os med Barca, og du mener så, at styrkeforholdet udelukkende kan afklares gennem ligaen? Man kan vel i ligeså høj grad vende den om og sige, at Barca - selv i deres sportsligt set bedste periode nogensinde - ikke engang er tæt på at skaffe samme europæiske resultater. Jeg forstår ikke, hvordan ligaen er blevet tyve gange vigtigere end Chl.... Er græsset ikke blot grønnere på den anden side?

Slutteligt: Jeg er enormt skuffet over præstationen i ligaen i år, men kom nu lidt altså... hvordan kan en potentielt så historisk bedrift som 3 på stribe i Chl få pålagt konnotationer som et lidt irriterende bump på vejen, som man helst vil være foruden, inden vi kan gå på sommerferie og se VM? (sagt med glimt i øjet)

Hvor meget du ligger i formuleringen "trøst" lader jeg være op til dig. Du er forhåbentlig ikke i tvivl om, at vi alle håber og tror på, at den tredje ChL i streg bliver hjemført, hvilket er fuldstændig eminent.

Faktum er bare, at spillere såvel som trænere, inden sæsonen går i gang, helst vil vinde ligaen. Champions League vægtes selvsagt næsthøjest. Dette har mange bare en tendens til at glemme (både når man vinder og ryger ud af turneringen), fordi knald eller fald-kampene fører til en enorm energifrigørelse.

Jeg vil gerne vide, hvor du får den ide fra?

8 år 1 måned siden #5623 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Det er da vist kun i Real Madrid at chl ikke er det største så.. Det synes jeg nu stadig det er.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

8 år 1 måned siden #5624 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
@madridista hasta muerte
Hvem siger dog, at ligaen i Spanien vægtes allerhøjest? Jeg har sgu dem præcis modsatte fornemmelse. CHL er da det største? :) Det er da helt klart den diskurs, der kommer til udtryk, hver gang en træner eller spiller udtaler sig?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 1 måned siden #5625 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
FORLÆNG!!!!

8 år 1 måned siden #5626 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
KLASSE mål. Hold nu op et slangehug!

8 år 1 måned siden #5627 af Mathiaseefsen
Besvaret af Mathiaseefsen på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad skete der lige der? :)

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold

8 år 1 måned siden #5628 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Er det jo komisk hahaha.
Tak gud for vi har Navas og ikke det idiot.

Leveret af Kunena Forum