Om Vores Rivaler IX
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Amen! Det er dig, man skulle sidde ved siden af i aften og se kampen :DJimmyBroe skrev:
DarioGomez skrev: At tale om sit eget hold op til en kamp som denne er meget som at stå foran spejlet derhjemme
Man er altid sin egen værste kritiker.
Men kan vi holde bolden hurtigt i gang, som vi har set mod Juve, Barcelona, Paris og Bayern, så holder vi også gang i forsyningen til CR og Benz/Bale, og så vinder vi.
Tal for dig selv.. tykke fedsak..
Jeg ved godt at det er en ChL finale og alt kan ske, men som jeg har skrevet med Dios om, så er vi vores egen værste fjende. Det er vitterlig ikke Liverpool man bør frygte. Jeg er klar over de er et godt hold med en stærk offensiv og bla bla bla. Men det er snarre Reals Fuck ups der kan ende med at blive fatale, for ja, Real Madrid.
Med det sagt så er jeg overbevist om at Liverpool, samt alle denne klubs fans og sympatisører, i denne kamp, står over for en lærestreg og bøllebank alá da vi stjal flotte kasser fra den gamle dame i Cardiff
Der er tidligere blevet skrevet om det, men kig blot på vejen til finalen.
Liverpool og alle der holder med dem har ikke set dem møde de helt store klubber i Europa. Okay, City er stærke. Men ser man på ChL er de låårt. Ligger man oven i, at Liverpool kender dem rigtig godt fra ligaen, samt allerede havde slået dem 4-3 i selvsamme så er det ikke noget mirakel at de sejre over City.
Real Madrid har mødt tre giganter i Europa og slagtet hele banden i første kamp. Ja okay, vi har så været på hælene i returen, men der kommer ikke en retur efter i aften.
For mig er det indlysende. Vi vinder og mit gæt på resultatet er det samme som vi slog Juve med for et år siden. Kampen ender 4-1. Hold kæft hvor bliver det nemt.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg ønsker ham som sådan ikke ud af klubben, da jeg synes han bringer mange gode ting til klubben. Jeg kan for eksempel ikke huske sidste gang, det har været så harmonisk over hele linjen. Han har selvfølgelig også vundet en del titler, hvilket jo er det vigtigste.
MEN. Men, men, men. Han har været træner i 2,5 år nu. Hvor mange gode kampe har vi spillet, i al den tid? I hvor mange kampe har vi spillet fodbold, hvor du har følt dig underholdt? Fodbold, som har fået dig til at se frem til vores næste kamp? Det kan vel tælles på tre hænder?
Vi har truppen og ressourcerne til at kunne spille flot fodbold OG vinde titler. Derfor ærgrer det mig, at vi skal opleve den form for uinspireret og uinteresseret fodbold, uge efter uge.
Jeg ser altid frem til næste kamp.. Jeg har ikke verdens bedste hukommelse, men inden for det sidste års tid kan jeg da komme i tanke om mange kampe hvor spillet har været flot og resultaterne ligeså.. CL-finalen, alle tre Super Cup kampe hvor United og Barca blev udstillet, Sevilla-kampen hvor den stod 5-0 til pause, seneste Classico, 3-0 i Torino og så nogle storsejre i ligaen der dog ikke er så relevante at medtage.
Jeg synes det er ret utroligt at Zidane kan opnå disse resultater så hurtigt, og jeg tror fuldt ud på at han kan ligge flere lag på, hvis han får de spillere han peger på, samt mere erfaring som træner. Reals transferhistorik kender vi alle, men i Zidanes periode som træner har Real samtidig formået at lave et kæmpe overskud på transfermarkederne, det gør det kun endnu mere imponerende.
Dermed ikke sagt at jeg ikke også til tider har siddet og syntes spillet gik for langsomt og var lidt søvndyssende, men jeg synes Zidane spiller noget bedre fodbold end mange af de managers vi tidligere har haft - Capello, Mourinho, Ancelotti og Benitez spillede heller ikke opvisningsfodbold, med modsat disse managers så føler jeg at Zidane har den smukke fodbold i sig, det har han bevist, selvom det måske kun er i glimt. Får han lov at forme truppen og få nogle spillere af højere kvalitet til bredden, så det ikke bliver lige så kostbart at rotere i ligaen, tror jeg vi går en god tid i møde. Det er jo ikke (pånær enkeltstående tilfælde) i de kampe hvor El Once Ideal har spillet, at det er gået galt. Det har som jeg ser det primært været når han har sparet profilerne, at det er gået galt.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
De får allerede en eller anden Keita som de købte sidste år - han skulle også være rigtig god.
Det ligner et hold man skal holde øje med. De har stort potentiale, specielt når deres angreb er så god. Så skal de bare ordne resten. Ser ud til Klopp er i gang med at fikse midtbanen.
En god målmand og en midterforsvar mere, så ligner det for alvor noget.
madrid2000 skrev: Liverpool er meget tæt på at købe Fabinho fra Roma.
De får allerede en eller anden Keita som de købte sidste år - han skulle også være rigtig god.
Det ligner et hold man skal holde øje med. De har stort potentiale, specielt når deres angreb er så god. Så skal de bare ordne resten. Ser ud til Klopp er i gang med at fikse midtbanen.
En god målmand og en midterforsvar mere, så ligner det for alvor noget.
Angiveligt kigger de også på Allison.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Ser man på de store klubber, så er det vel reelt set kun Higuain, Icardi og Cavani, som måske kan fristes til et skifte. Måske Suarez som outsider, hvis Barca køber en central midt (Eriksen/Thiago) og Griezmann.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
madrid2000 skrev: PSG må ærge sig gule og grønne over, at de allerede har hyret Tuchel.
Jeg kan ikke se Zidane som træner for andre en Real - måske kun det franske landshold. Det er måske fordi, det har virket som om, han udelukkende er blevet træner for at få managerrollen i Real. Det virker ikke som om, det er selve trænerjobbet, der har hevet i ham.
Kunne man se for sig, Zidane stå i sit rolige gemyt på Stanford Bridge og overvære sit hold spille mod Bournemouth? Nej, vel? Det er bare helt forkert det her :((((
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- Humanisten
- Junior bruger
-
Det er ret interessant læsning og en historie vi har hørt før om Pep. Nu ved jeg godt at Toure ikke lige frem er den skarpeste kniv i skuffen - hvem huske ikke fødselsdagskage-gate. Alligevel har jeg en fornemmelse af, at det er meget rigtigt det han siger. Særligt følgende citat tænker jeg er rammer hovedet på sømmet:
Actually, I want to be the one who breaks the Guardiola myth a bit. Barcelona, he did not invent it. He just had the intelligence to adapt what Cruyff had set up. Then, at Bayern and City, he tried to reproduce the same patterns but with this requirement: working with ‘his’ players and with almost unlimited means. It would not work at Crystal Palace or Watford. For me, Zidane is bigger because he has fewer requirements and shows great respect for all his players. Pep, he wants to be considered a genius. He loves it. But there is a lot of comedy behind all this, it’s a bit of anything. He creates a character. When I see him scratching his head in full match to show that he thinks thoroughly, it makes me laugh. It’s comedy.”
Man kan tilføje at på trods af "unlimited means", så mener jeg ikke at det rigtig er lykkes for ham i Bayern eller City. Altså man er ikke noget geni, bare fordi man formår at smadre en liga på en halv sæson og derefter går ned på halv blus i den sidste halvdel af sæsonen. Måske Pep skulle lade vær med at bruge så meget tid på at pleje sit image og i stedet lære af Zidane hvordan man doserer sit hold, så det ikke brænder ud i løbet af sæsonen
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Administrationen skrev: Thomas Lemar til Atlético Madrid. Vitalt for at beholde Griezmann. Godt for den spanske liga.
Stærkt indkøb, Rodri ligeså. Odriozola bliver også rygtet til. Kan de styrke bredden, så er de klar til at kæmpe med om La Liga og CL igen.
Oblak
Odriozola Gimenez Godin Lucas
Lemar Rodri Saul Koke
Griezmann Costa
No solo soy perfecto, también soy Madridista