Om Vores Rivaler IX

4 år 10 måneder siden #5785 af REAL
Besvaret af REAL på emne Om Vores Rivaler IX
Baptiste Ripart (manden som kaldte Griezmanns forlængelse, og Lemars skifte) er på banen igen.. og ret interessant.

Han melder om Oblak til PSG. Hvis det passer, så må de være ved at skyde en alvorlig stjerne afsted, for ellers kan de umuligt frisag mht. fairplay (med mindre de kører en lejeaftale med køb igen).
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved REAL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #5786 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX
Fabian Ruiz skifter fra Betis til Napoli. Pris: €30 mio. Dermed er vejen banet for at Jorginho kan skifte til Manchester City. En stærk erstatning Ancelotti og co. har hentet. Han er en spændende ung spansk spiller.

4 år 10 måneder siden #5787 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Gelson Martins skifter til Atletico Madrid. Det ser godt ud med Griezmann, Lemar og Rodri (Nye Busquets). De har i øvrigt også købt det store forsvarstalent Nehuén Pérez, til fremtiden må man dog forvente. Gameiro skifter eftersigende til Valencia, hvor Nikola Kalinić fra AC Milan vil erstatte ham. Får de også Djibril Sidibé til højre backen og kan de beholde Oblak, ser de vanvittig stærke ud.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

4 år 10 måneder siden #5788 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Gelson Martins skifter til Atletico Madrid. Det ser godt ud med Griezmann, Lemar og Rodri (Nye Busquets). De har i øvrigt også købt det store forsvarstalent Nehuén Pérez, til fremtiden må man dog forvente. Gameiro skifter eftersigende til Valencia, hvor Nikola Kalinić fra AC Milan vil erstatte ham. Får de også Djibril Sidibé til højre backen og kan de beholde Oblak, ser de vanvittig stærke ud.

Alt taget i betragtning, vil jeg til at prioritere at se lillesøster kampe...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

4 år 10 måneder siden #5789 af Wpee86DK
Besvaret af Wpee86DK på emne Om Vores Rivaler IX
Paulinho tilbage til Kina.
Hjemve eller?

4 år 10 måneder siden #5790 af Real Madrid1
Besvaret af Real Madrid1 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror han savner pengene

4 år 10 måneder siden #5791 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX

Wpee86DK skrev: Paulinho tilbage til Kina.
Hjemve eller?

Ærlig talt, så mistænker jeg ham for kun at skifte til Barcelona, fordi han ville sikre sin plads i den brasilianske VM-trup. Nu er VM ovre, og så skifter han tilbage til Kina og de helt store penge.

4 år 10 måneder siden #5792 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Mølbat skrev:

Wpee86DK skrev: Paulinho tilbage til Kina.
Hjemve eller?

Ærlig talt, så mistænker jeg ham for kun at skifte til Barcelona, fordi han ville sikre sin plads i den brasilianske VM-trup. Nu er VM ovre, og så skifter han tilbage til Kina og de helt store penge.

Det virker som en underlig aftale. Der skulle blot være tale om et års udlejning ifølge flere.

4 år 10 måneder siden #5793 af Mathiaseefsen
Besvaret af Mathiaseefsen på emne Om Vores Rivaler IX
Fatter ikke man skifter til Kina bare for at få penge. Det giver ingen mening hos mig fordi de jo tjener nok penge på “normale” hold. Ved godt det har noget at gøre med noget pengeafhængighed, men fatter det bare ikke

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold

4 år 10 måneder siden #5794 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Mathiaseefsen skrev: Fatter ikke man skifter til Kina bare for at få penge. Det giver ingen mening hos mig fordi de jo tjener nok penge på “normale” hold. Ved godt det har noget at gøre med noget pengeafhængighed, men fatter det bare ikke

Hvis man gerne ville kunne brødføde sin familie nogen generationer frem i tiden forstår jeg godt man vælger f.eks Kina. Det havde jeg 100% også gjort.

4 år 10 måneder siden #5795 af Mathiaseefsen
Besvaret af Mathiaseefsen på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev:

Mathiaseefsen skrev: Fatter ikke man skifter til Kina bare for at få penge. Det giver ingen mening hos mig fordi de jo tjener nok penge på “normale” hold. Ved godt det har noget at gøre med noget pengeafhængighed, men fatter det bare ikke

Hvis man gerne ville kunne brødføde sin familie nogen generationer frem i tiden forstår jeg godt man vælger f.eks Kina. Det havde jeg 100% også gjort.

Den havde jeg ikke lige tænkt på, men jeg synes stadig det er mærkeligt. Jeg havde 100% valgt en bedre karriere frem for penge

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold

4 år 10 måneder siden #5796 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Mathiaseefsen skrev:

Real HWL skrev:

Den havde jeg ikke lige tænkt på, men jeg synes stadig det er mærkeligt. Jeg havde 100% valgt en bedre karriere frem for penge

Brasillianer kommer fra helt andre levevilkår. Kan slet ikke sammenlignes med DK.
Mange spillere er også ludfattige og fodbold er vejen ud af fattigdom. Jeg ved godt man også tjener godt i Europe, men hvis man først har oplevet absolut fattigdom, så kan jeg godt forstå, at man vil gør alt, hvad man kan for at sikre sit fremtid.

Jeg kan godt forstå, at han vælger Kina. Han kan være nøglespiller dernede og tjene kassen fremfor en ligegyldig spiller i Barca og måske tjene 1/5.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum
Annonce