Om Vores Rivaler IX
Han melder om Oblak til PSG. Hvis det passer, så må de være ved at skyde en alvorlig stjerne afsted, for ellers kan de umuligt frisag mht. fairplay (med mindre de kører en lejeaftale med køb igen).
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Gelson Martins skifter til Atletico Madrid. Det ser godt ud med Griezmann, Lemar og Rodri (Nye Busquets). De har i øvrigt også købt det store forsvarstalent Nehuén Pérez, til fremtiden må man dog forvente. Gameiro skifter eftersigende til Valencia, hvor Nikola Kalinić fra AC Milan vil erstatte ham. Får de også Djibril Sidibé til højre backen og kan de beholde Oblak, ser de vanvittig stærke ud.
Alt taget i betragtning, vil jeg til at prioritere at se lillesøster kampe...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Hjemve eller?
- Real Madrid1
-
- Junior bruger
-
Wpee86DK skrev: Paulinho tilbage til Kina.
Hjemve eller?
Ærlig talt, så mistænker jeg ham for kun at skifte til Barcelona, fordi han ville sikre sin plads i den brasilianske VM-trup. Nu er VM ovre, og så skifter han tilbage til Kina og de helt store penge.
Mølbat skrev:
Wpee86DK skrev: Paulinho tilbage til Kina.
Hjemve eller?
Ærlig talt, så mistænker jeg ham for kun at skifte til Barcelona, fordi han ville sikre sin plads i den brasilianske VM-trup. Nu er VM ovre, og så skifter han tilbage til Kina og de helt store penge.
Det virker som en underlig aftale. Der skulle blot være tale om et års udlejning ifølge flere.
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Mathiaseefsen skrev: Fatter ikke man skifter til Kina bare for at få penge. Det giver ingen mening hos mig fordi de jo tjener nok penge på “normale” hold. Ved godt det har noget at gøre med noget pengeafhængighed, men fatter det bare ikke
Hvis man gerne ville kunne brødføde sin familie nogen generationer frem i tiden forstår jeg godt man vælger f.eks Kina. Det havde jeg 100% også gjort.
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Real HWL skrev:
Mathiaseefsen skrev: Fatter ikke man skifter til Kina bare for at få penge. Det giver ingen mening hos mig fordi de jo tjener nok penge på “normale” hold. Ved godt det har noget at gøre med noget pengeafhængighed, men fatter det bare ikke
Hvis man gerne ville kunne brødføde sin familie nogen generationer frem i tiden forstår jeg godt man vælger f.eks Kina. Det havde jeg 100% også gjort.
Den havde jeg ikke lige tænkt på, men jeg synes stadig det er mærkeligt. Jeg havde 100% valgt en bedre karriere frem for penge
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Mathiaseefsen skrev:
Real HWL skrev:
Den havde jeg ikke lige tænkt på, men jeg synes stadig det er mærkeligt. Jeg havde 100% valgt en bedre karriere frem for penge
Brasillianer kommer fra helt andre levevilkår. Kan slet ikke sammenlignes med DK.
Mange spillere er også ludfattige og fodbold er vejen ud af fattigdom. Jeg ved godt man også tjener godt i Europe, men hvis man først har oplevet absolut fattigdom, så kan jeg godt forstå, at man vil gør alt, hvad man kan for at sikre sit fremtid.
Jeg kan godt forstå, at han vælger Kina. Han kan være nøglespiller dernede og tjene kassen fremfor en ligegyldig spiller i Barca og måske tjene 1/5.