Om Vores Rivaler IX

5 år 11 måneder siden #5725 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
@Elto92
Barca har rekorden for flest ubesejrede kampe i streg i ligaen. Vi har rekorden for den ubesejrede stime på tværs af alle turneringer.
Den ander rekord, du nævner med mål i hver kamp, er i min optik endnu vildere. 73 kampe i streg scorede vi. Den løb vist indtil hjemmekampen mod Betis i efteråret, hvis jeg ikke husker galt.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #5726 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Hold da op! Tak for responsen drenge. Det er en fornøjelse at dele dette forum med så begavede mennesker...

Jeg jublede skam også da Levante løb med sejren. I min optik er Barca fansene ikke rustet til at løbe med sådan en rekord. Forstil jer hvor mange måneder..... år at vi skulle høre på den “invincibles” rekord der......
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #5727 af Tohmaldo
Besvaret af Tohmaldo på emne Om Vores Rivaler IX
Ja, den havde de kæftet op om i årevis. Gud hvor var jeg blevet skuffet hvis vi havde været 2 runder fra at gå ubesejrede - og så havde smidt det hele til en oprykker. Levante er i vanvittig form, men de havde jo absolut intet at spille for. Messi eller ej, burde der have været både den individuelle klasse og motivationen til forskel. Heldigvis gik det ikke sådan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #5728 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
www.dreamteamfc.com/c/news-gossip/397769...gn-real-madrid-star/


Hvad siger folk til dette ? det er kun et rygte - men kunne vi finde på at sælge Lucas V. ? han er jo en super sub. at have - men er prisen god kunne det godt tænkes han måtte videre..

Jeg er dog tilfreds med det han har lavet de sidste 2-3 år.

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #5729 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Raul-Madrid skrev: www.dreamteamfc.com/c/news-gossip/397769...gn-real-madrid-star/


Hvad siger folk til dette ? det er kun et rygte - men kunne vi finde på at sælge Lucas V. ? han er jo en super sub. at have - men er prisen god kunne det godt tænkes han måtte videre..

Jeg er dog tilfreds med det han har lavet de sidste 2-3 år.


Det bliver et nej tak.

Uanset prisen. Self noget andet, hvis de betaler latterligt højt beløb.

Han er af eget avl/spanier. Han er kun blevet bedre med årene og brokker sig aldrig over bænkplads. Spiller med stort hjerte. Det bliver ikke nemt at erstatte ham, da han jo ikke er start 11 - hver gang, men bredde spiller af rigtig høj kvalitet. Vi havde jo James og Morata, der smuttede, så du finder ikke mange spillere af høj kvalitet, der er ikke brokker sig over bænken. Vi skal sætte pris på sådan nogen som Nacho og Lucas.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #5730 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad sker der egentlig hvis at. madrid vinder europa league og real madrid vinder champions league, fordi vinderne af europa league og chl er jo garanteret chl plads.

Er vi så ude i at 6, 7 bedste i la liga kan komme i chl?
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #5731 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Hvad sker der egentlig hvis at. madrid vinder europa league og real madrid vinder champions league, fordi vinderne af europa league og chl er jo garanteret chl plads.

Er vi så ude i at 6, 7 bedste i la liga kan komme i chl?

Du mener 5 og 6.

Vi har jo ikke haft 5 La Liga hold med de seneste år, hvor vi har vundet CL.

Det ender vel nok med, at der er to ekstra pladser til CL, som kan opnås gennem kvalifikation.

Det egentligt lidt unfair, at hold i hjemmelig liga ikke får tildelt CL pladsen. Hvis f.eks. vi var endt nr. 5 i ligaen og vundet CL, så var det gået ud over et hold i La liga, så derfor vil det vel være fair, at tilgodese dem i det omvendte scenarie.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #5732 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Hvad sker der egentlig hvis at. madrid vinder europa league og real madrid vinder champions league, fordi vinderne af europa league og chl er jo garanteret chl plads.

Er vi så ude i at 6, 7 bedste i la liga kan komme i chl?


Så vidt jeg ved, giver det ikke ekstra pladser i CL til hold i ligaen. Det er kun hvis det hold der vinder CL eller EL ikke er kvalificeret gennem den hjemlige liga. Derfor der var 5 spanske med da Sevilla vandt EL sidst, og 5 engelske i år da United vandt EL sidste år. Og da både Real og Atletico er kvalificeret via. ligaen, vil der ikke være ekstra CL pladser til Spanien.

EDIT: Bold har skrevet denne artikel i dag: mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/atleticos-...-1-direkte-cl-plads/
Sidste redigering: 5 år 11 måneder siden ved Jbner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #5733 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Andre som har set benzemas dokumenter på “le K Benzema”

En anden bruger slog en kommentar op for nogle dage siden omkring det husker jeg.

Jeg vil sige, at jeg har fået lidt mere respekt for benzema efter at havde set den. Ja han kan virke en anelse arrogant, men bliver man ikke også lidt det, hvis man er vokset op i et fattigt kvarter i Lyon, og medierne i Frankrig har været efter ham pga hans arabisk klingende navn?... så udvikler man da en lidt hård facade for at beskytte sig selv?

Vi ved selvfølgelig ikke om han er uskyldig/skyldig i alle de sager han har været involveret i. Som sagt, de her selvbiografiske dokumetarer er også lavet for at dryse lidt stjernestøv over sit eget navn. Jeg heler mere til at han er uskyldig, ellers havde han jo endt i de spanske aviser for noget lignende, men det menes jeg ikke, at jeg er stødt på..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #5734 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har luret lidt på Liverpools danske forum, hvilket jeg plejer at gøre til de helt store kampe, hvor jeg går ind og læser, hvilke fornemmelse vores modstander sidder med.

Kan nogen fortælle dem, at de ikke skal spille CL finale mod Villarreal eller Sevilla, de er oppe imod Real Madrid! Man skulle tro de ikke vidste det, hold kæft de overvurdere deres hold! Man skulle tro, at det var dem der har vundet PL og ikke City.

Der er endda en der sammenligner Marcelo med Moreno hahaha.

En anden skriver, at deres hold er 3-4 år yngre i gennemsnit og det er en fordel fordi så kan de løbe længere hahahaha
En anden skriver:
"Real Madrid møder et hold, der har kørt City og Roma over i en grad, så de aldrig fandt ud af, hvad der foregik." Hahaha City og Roma hahahah City og Roma - sikke nogle europæiske giganter, nu skider vi rigtig i bukserne. City vandt endda over dem 5-0 i denne sæson. Sjovt nok nævner de ikke, hvem vi slog ud.

Jeg glæder mig til at sætte dem på plads.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #5735 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
@Madrid2000
Åhhh nej, nu gav du mig lyst til at gå ind og læse lidt i deres forum.... jeg sidder med en kvalmende følelse.
Jeg kan ikke forstå hvor de har al den her selvtilfredshed fra?

Der en som skriver:
“Liverpool på friske ben. Det tror jeg simpelthen ikke at Real kan modstå. Men de har et absurdt held og en dommertække, som kan være svært at gardere sig imod. Og så kan de bare nogle gange ramme dagen, hvor de desværre så er nærmest uspillelige. Folk siger 50/50. Det passer nok meget godt.”

Og en anden som siger:

Et hold der spiller med Benzame som angriber - en angriber der har scoret en fjerdedel mål ifht. en af de dårligste angribere der nogensinde har spillet i Liverpool (aspas) det kan man simpelthen ikke frygte. Jeg regner stærkt med at vi vinder med minimum 3 mål flere en Real.”
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #5736 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 skrev: @Madrid2000
Åhhh nej, nu gav du mig lyst til at gå ind og læse lidt i deres forum.... jeg sidder med en kvalmende følelse.
Jeg kan ikke forstå hvor de har al den her selvtilfredshed fra?

Der en som skriver:
“Liverpool på friske ben. Det tror jeg simpelthen ikke at Real kan modstå. Men de har et absurdt held og en dommertække, som kan være svært at gardere sig imod. Og så kan de bare nogle gange ramme dagen, hvor de desværre så er nærmest uspillelige. Folk siger 50/50. Det passer nok meget godt.”

Og en anden som siger:

Et hold der spiller med Benzame som angriber - en angriber der har scoret en fjerdedel mål ifht. en af de dårligste angribere der nogensinde har spillet i Liverpool (aspas) det kan man simpelthen ikke frygte. Jeg regner stærkt med at vi vinder med minimum 3 mål flere en Real.”


De har et selvtillid som er helt ude af proportioner med, hvad deres hold har præsteret. Ikke vundet ligaen i snart 30 år. haha.

Sidst de vandt CL var de også ualmindelige heldige.

Men jeg har også forståelse for dem. Det er yderst sjældent et hold som Liverpool præstere, at komme i CL finale.
Sidste redigering: 5 år 11 måneder siden ved madrid2000.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum