Om Vores Rivaler IX

3 år 11 måneder siden #5737 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
@Madrid2000
Åhhh nej, nu gav du mig lyst til at gå ind og læse lidt i deres forum.... jeg sidder med en kvalmende følelse.
Jeg kan ikke forstå hvor de har al den her selvtilfredshed fra?

Der en som skriver:
“Liverpool på friske ben. Det tror jeg simpelthen ikke at Real kan modstå. Men de har et absurdt held og en dommertække, som kan være svært at gardere sig imod. Og så kan de bare nogle gange ramme dagen, hvor de desværre så er nærmest uspillelige. Folk siger 50/50. Det passer nok meget godt.”

Og en anden som siger:

Et hold der spiller med Benzame som angriber - en angriber der har scoret en fjerdedel mål ifht. en af de dårligste angribere der nogensinde har spillet i Liverpool (aspas) det kan man simpelthen ikke frygte. Jeg regner stærkt med at vi vinder med minimum 3 mål flere en Real.”
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #5738 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 skrev: @Madrid2000
Åhhh nej, nu gav du mig lyst til at gå ind og læse lidt i deres forum.... jeg sidder med en kvalmende følelse.
Jeg kan ikke forstå hvor de har al den her selvtilfredshed fra?

Der en som skriver:
“Liverpool på friske ben. Det tror jeg simpelthen ikke at Real kan modstå. Men de har et absurdt held og en dommertække, som kan være svært at gardere sig imod. Og så kan de bare nogle gange ramme dagen, hvor de desværre så er nærmest uspillelige. Folk siger 50/50. Det passer nok meget godt.”

Og en anden som siger:

Et hold der spiller med Benzame som angriber - en angriber der har scoret en fjerdedel mål ifht. en af de dårligste angribere der nogensinde har spillet i Liverpool (aspas) det kan man simpelthen ikke frygte. Jeg regner stærkt med at vi vinder med minimum 3 mål flere en Real.”

De har et selvtillid som er helt ude af proportioner med, hvad deres hold har præsteret. Ikke vundet ligaen i snart 30 år. haha.

Sidst de vandt CL var de også ualmindelige heldige.

Men jeg har også forståelse for dem. Det er yderst sjældent et hold som Liverpool præstere, at komme i CL finale.
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved madrid2000.

3 år 11 måneder siden #5739 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX
Selvfølgelig skal Liverpools fans være optimistisk og tro på “miraklet”. Det er et forum for Liverpool fans, hvor ellers skulle der foregå rygklapperi og en tro på tingene? Nok er Real Madrid favoritter, men det vil klæde folk med lidt respekt og en ydmyg tilgang - især efter fadæsen igår.

3 år 11 måneder siden #5740 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

PMO skrev: Selvfølgelig skal Liverpools fans være optimistisk og tro på “miraklet”. Det er et forum for Liverpool fans, hvor ellers skulle der foregå rygklapperi og en tro på tingene? Nok er Real Madrid favoritter, men det vil klæde folk med lidt respekt og en ydmyg tilgang - især efter fadæsen igår.

Og det der foregår på Liverpools forum er respekt og ydmyghed? :D

Ligasæsonen og Chl-sæsonen er to forskellige ting for os - åbenbart. Fadæsen igår var ikke så meget anderledes end resten af året. Vi vil nu også mene, at Real har en del mere at have selvtilliden i i år til trods for hvor håbløst set til tider har været.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved ChrillRM14.

3 år 11 måneder siden #5741 af Mathiaseefsen
Besvaret af Mathiaseefsen på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kan godt forstå Liverpool er helt oppe og køre. De er i en finale i flere år. Hvis Real Madrid ikke havde vundet den de seneste 2 år havde jeg også været helt oppe og køre. Det er jo bare blevet en vane at komme i chl-finalen

Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold

3 år 11 måneder siden #5742 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
www.tv3sport.dk/sport/fodbold/nyheder/kl...rinende-hazard-stays

Med Tuchel udtalelser omkring det fremtidige samarbejde med Neymar, så tror jeg sgu, at Hazard er manden som Perez henter til sommer!

Spørgsmålet er, om en snart 28 årige er én milliard værd...?

3 år 11 måneder siden #5743 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: www.tv3sport.dk/sport/fodbold/nyheder/kl...rinende-hazard-stays

Med Tuchel udtalelser omkring det fremtidige samarbejde med Neymar, så tror jeg sgu, at Hazard er manden som Perez henter til sommer!

Han er en dygtig spiller og vel nok top 10 i verden, men han kommer aldrig til at lave 30 mål på en sæson, og det får vi brug for en der gør når Ronaldo ikke længere gør det (det er vel allerede nu, så meget som man sparer ham). Om han er en milliard værd på det nuværende marked skal jeg ikke kunne sige, men jeg ser i hvert fald gerne at Real kaster sine penge efter en spiller der, til trods for at han er dyrere, har 1) bevist sig i La Liga og CL under meget sammenlignelige forudsætninger med dem Real kan tilbyde, 2) har bevist han kan score +30 mål og fuldstændigt overtage kampe, 3) er yngre og 4) er Neymar...

Der findes ikke et bedre match derude på den position, og han vil komme til at spille sammen med sin legekammerat Marcelo derovre, og kunne lære et par sæsoner fra Ronaldo hvordan man agerer og lever som en topprofessionel sportsmand, for at kunne udrette store ting, og bevare niveauet længere end brasilianere har ry for. Selvfølgelig har Messi også en stor arbejdsmoral uden for banen, ellers kunne han aldrig være så god, men man ser jo Ronaldo 33 år for vel nærmest de første gange i sin karriere sprinte med hjem i defensiven og arbejde benhårdt, Messi løber knapt mere end Ter Stegen i en kamp, dog er han effektiv når han gør. Hvis man kan give Neymar et par sæsoner med Ronaldo i en langsomt udfasende rolle kan man få ham kørt i stilling til at blive den helt store stjerne inden længe, med Ronaldos aftagende antal kampe pr. sæson vil det være anderledes end i Barcelona, og kan forhåbentlig give nogle flere strenge at spille på, de fleste er vel også enige om at Asensio skal køres i stilling til at blive den næste store kanon :)
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved JesperA.

3 år 11 måneder siden #5744 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX

JesperA skrev:

Raul7-2880 skrev: www.tv3sport.dk/sport/fodbold/nyheder/kl...rinende-hazard-stays

Han er en dygtig spiller og vel nok top 10 i verden, men han kommer aldrig til at lave 30 mål på en sæson, og det får vi brug for en der gør når Ronaldo ikke længere gør det (det er vel allerede nu, så meget som man sparer ham). Om han er en milliard værd på det nuværende marked skal jeg ikke kunne sige, men jeg ser i hvert fald gerne at Real kaster sine penge efter en spiller der, til trods for at han er dyrere, har 1) bevist sig i La Liga og CL under meget sammenlignelige forudsætninger med dem Real kan tilbyde, 2) har bevist han kan score +30 mål og fuldstændigt overtage kampe, 3) er yngre og 4) er Neymar...

Der findes ikke et bedre match derude på den position, og han vil komme til at spille sammen med sin legekammerat Marcelo derovre, og kunne lære et par sæsoner fra Ronaldo hvordan man agerer og lever som en topprofessionel sportsmand, for at kunne udrette store ting, og bevare niveauet længere end brasilianere har ry for. Selvfølgelig har Messi også en stor arbejdsmoral uden for banen, ellers kunne han aldrig være så god, men man ser jo Ronaldo 33 år for vel nærmest de første gange i sin karriere sprinte med hjem i defensiven og arbejde benhårdt, Messi løber knapt mere end Ter Stegen i en kamp, dog er han effektiv når han gør. Hvis man kan give Neymar et par sæsoner med Ronaldo i en langsomt udfasende rolle kan man få ham kørt i stilling til at blive den helt store stjerne inden længe, med Ronaldos aftagende antal kampe pr. sæson vil det være anderledes end i Barcelona, og kan forhåbentlig give nogle flere strenge at spille på, de fleste er vel også enige om at Asensio skal køres i stilling til at blive den næste store kanon :)

Først og fremmest så håber jeg på Neymar til sommer. Han er øverste skuffe og klart bedste tilføjelse til truppen.

Når det så er sagt så er det en ualmindelig svær handel, udover at være ekstrem dyr, så er det et minefelt man skal navigere igennem ifht PSG, der den anden vej også kan gøre ondt på vores klub. Jeg så gerne der var penge til at opruste på forskellige andre pladser, GK og HB osv, men kan man hente Neymar, forstærke sig på andre pladser med de rigtige spillere, samt holde PSG glade, så er det det bedste scenarie.
Men, Hazard er et glimrende alternativ, der ville hjælpe Ronaldo med at score masser af mål, han er gennembrudsstærk, kreativ, hurtig, samt han ville være nemmere at hente (Chelsea ikke i CL) billigere, og så er han altså kun eet år ældre end Neymar og bliver ikke brasilianer-gammel ;)

I 2009 købte vi 8 spillere for 220M, som lagde fundamentet for de seneste års titler, og det skal gøres igen i disse år. Nu koster een spiller det, og det er fint, men der skal være plads til resten af fundamentet.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 11 måneder siden #5745 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

3 år 11 måneder siden #5746 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Arsenal ansætter Unai Emary.
Jeg tror de bliver glæde for ham. Undervurderet træner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

3 år 11 måneder siden #5747 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Om Vores Rivaler IX
www.tipsbladet.dk/

Så er champions league pokalen sikret. M. Salah har valgt at faste på finaledagen
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

3 år 11 måneder siden #5748 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Pochettino har forlænget med Spurs, men han har fået lov til at forlade klubben, hvis Real Madrid banker på døren i fremtiden, ifølge Marca. Perfekt. Jeg er slet ikke i tvivl om, at han skal være vores næste træner, når Zidane er færdig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.